Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Tiistaita, MARRASMASUT!**

12.06.2007 |

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=

10519434&p=1&tmode=1&smode=1

Taas täällä " ajoissa" , tyttö heräsi tällä kertaa tuossa klo 4 maissa..huooh..Eli kahvia vaan naamaan.

Ilmeisesti masukkikin heräs sit ihmettelemään, miks ollaan jo näin aikaisin hereillä, potkuja sateli:)

Eipä tänne sit muuta, mieskin lähti jo töihin, toinen kuski oli sairastunut niin miehellä nyt vielä vissiin ainakin tää ja huominen päivä pitkiä. Perjantaina sit lähetään miehen kans ja muutaman kaverin kans mökille ja jätetään tytsi mummolaan. Mahtaa tulla äitillä hirmu ikävä:(

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks sato vaan ihan aamusta vettä ja päästin kuitenki puistoruokailuun. Tuli taas oltuu monta tuntii ulkona ja ku noin kiva ilmaki on ni eiköhän kohta taas lähetä uudestaan.

Kauris-80: Voi miten paha mieli tuli kun luin teidän surusta! Paljon voimia teidän perheelle!

Elsa 123: Mulla ei kyllä kovin seesteiseltä keskiraskaudelta tunnu. Edelleen tulee paha olo jos ei syö usein ja masu on tyhjä. Pissattaa kovasti (nyt tosin pissatulehduski) ja väsyn helposti.

Pepi3: Nautinnollista Italian reissua!

Paljon onnea synttärisankareille! Olikos teitä peräti 2 kirjotuksista päätellen!

Azulita: Tervetuloa joukkoon!

Hömme1 kyseli miten kestetään toisten juhannusriemut yms. Mä oon ollu ennenki raskaana juhannuksena, tosin alkuvaiheessa raskautta ja hyvin on kestetty. Samoin on rapujuhlat, sukujuhlat ja muut joissa oon ollu raskaana tai ihan pienen vauvan kaa. Hyvin on menny ja mulle on limu maistunu :) Jupiskoon känniläiset omiaan, tää mamma menee kuitenki suht ajoissa nukkuu et jaksaa aamulla herätä esikoisen kaa.

Tarald ja tiitiäinen 17+4

Vierailija
22/33 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku tuli viestiäsi lukiessani.

Voimia ja jaksamisia koko perheelle.

oikku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia tulevaisuuteen!!

Vierailija
24/33 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris80! Itku tuli silmiini viestiä lukiessa ja myös pelko omasta maha-asukista, koska en ole vielä liikkeitä tuntenut...

Tsemppiä ja jaksamista! Surkaa rauhassa omaa enkelivauvaa!

PikkuKuuttilo

Vierailija
25/33 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris-80: otan osaa suruunne! Kenenkään ei pitäis joutua kokemaan tuollaista, mitä olette kokeneet... :((

Omasta navasta sen verran, että ei mitään uutta auringon alla, eli liikkeitä ei ole vielä tuntunut. Viime päiviin asti en ole asiaa paljon miettinyt, mutta nyt olen alkanut toivoa, että voi kun niitä alkais pian tuntua. Kahden viikon päästä on rakenneultra, sitä siis täällä myös odotellaan. Kaikki vapaa-aika menee lopputyötä työstäessä. Käyn varmaan sen suhteen vähän ylikierroksilla, kun en ole saanut kunnolla nukuttua. No eiköhän tämä tästä, Kauris-80:n suru-uutinen sai taas nämä omat " ongelmat" ja vaivat oikeisiin mittasuhteisiin...

tosca rv 18+1

Vierailija
26/33 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pahoillani puolestanne, vaikka suruanne onkin mahdoton käsittää. Itkien luin viestisi. Ei tässä oikein ole sanoja... *Voimia ja lohtuhaleja*

RvaRuljanssi

Vierailija
27/33 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani puolestanne. En voinut itkua pidättää, kun luin tilanteestanne. Paljon haleja ja jaksamista!

carmine

Vierailija
28/33 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rupesin itkemään kun luin viestisi, Kauris-80. Syvimmät osanottoni ja voimia teille surun keskelle!

Ama-riia

Vierailija
29/33 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään sanat eivät riitä nyt sinua lohduttamaan. Iso jaksamishali !!

Isotikru

Vierailija
30/33 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät osanotot suruunne :´( En osaa mitään järkevää saati lohduttavaa sanoa.. Voimia ja jaksamisia kaiken keskelle!!! Aivan kamalan pahalta tuntuu teidän puolesta!!!

Kyynelten keskeltä Yazmin

Halauksia!!!

Vierailija
31/33 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris-80: Osanoottoni suureen suruun, itku tuli myös lukiessa. Voimia.

Täällä kans mietityttänyt vauvan vointi, kun tuntuu et masu ei kasva eikä liikkeitä vielä tunnu, toivottavasti ne pian sieltä alkais tuntumaan. Tilasin kans lauantaina sen kotidobblerin, jos se huomenna vaikka tulis.

pähkinäneito rv 16

Vierailija
32/33 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut minultakin, vaikka en osaakaan oikeita sanoja löytää. Eikä siihen mitkään sanat autakaan...aikaa vaan ja paljon!!

Tsemppiä ja voimia teille!!!!

Dragondream

Vierailija
33/33 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitenkään tietää miltä tuntuu joten sanat ei varmasti ole ne kaikista oikeimmat, mutta toivottavasti teillä on kuitenkin kaiken kokemanne jälkeen iloa elämässä. Onneksi on lapsia joista varmasti löytyy onnea.

Minulla tosiaan on synttärit (mä kyllä meen jo keskiviikon puolella, kun juuritulin töistä...), onnea myös synttärikaimalle!

On: Tänään vähän pientä pelkoa aiheutti liitoskivut joita on alkanut tulemaan. Panikoin töissä onko kaikki hyvin, soitin terveyspalvelujen neuvontaan, kun kello oli jo niin paljon, ettei neuvolaan olisi saanut enää yhteyttä. Sieltä vastannut täti ei osannut yhtään sanoa mikä minulla on joten paniikissa soittelemaan ystäville joilla on lapsia jo. Muutama sanoi, että varmaankin liitoskipuja, mutta huomenna kuitenkin neuvolaan on soitettava.

Mua myös väsyttää tosi paljon kokoajan, tuntuu että jos unet on alle 9 tuntia yössä, niin nukahtaa pystyyn. Ehkä johtuu tästä kuumuudesta ja painostavasta ilmasta mikä on vallinnut viimepäivinä.

Mutta nyt nukkumaan, jatkan huomenna (kaitan tän vaikka varmuudeksi keskiviikko alkuiseksi myös, kun kello on jo niin paljon...)

Miizuli ja toukka 18+6