Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa vauvasi on ollut yohoidossa puolen vuoden ikaan mennessa? Onko ollut koskaan enemman kuin yhden yon kerralla?

Vierailija
12.06.2007 |

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kukaan ollut kertonut syytä miksi lapsi oli pitänyt viedä hoitoon: Minä kerroin. Pikkujoulut ja teatteri, halu nukkua ehjä yö! Syynä ei siis ollut alkoholi...

Vierailija
2/92 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet muutenkin outo ja pahemmat traumat aiheutat lapsellesi vain olemalla heidän äitinsä, kuin muut viemällä lapsen kerran yökylään :)

Ehheee....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan muutaman kerran olemme vauva-aikana tehneet niin että olemme laittaneet lapsen/lapset nukkumaan, minun äitini on ollut meillä ja jäänyt meille yöksi kun me olemme menneet käymään illasta jossakin ja palanneet yöllä kotiin. Näillä reissuilla ei ole koskaan tarvinnut muuta kuin tutti laittaa, itse olen tullut ajoissa imettämään.

Vierailija
4/92 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin häistä, vaikka oikeasti olinkin niiin huolissani, että en tiennyt mitä tehdä. Muut yöt sairaalassa olimme yhdessä.

Vierailija
5/92 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Lapset on sopeutuvaisia ja viihtyvät missä tahansa sukulaisissa" ...

Vierailija
6/92 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sairaalassa oli tosin yhden yön tarkkailussa eri osastolla heti synnyttyään)

kuopus on vasta 6 viikkoa.

Vierailija
7/92 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään. Sotii minun kasvatusperiaatteitani vastaan nimittäin.

Vierailija
8/92 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 2

Vierailija
9/92 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvä nyrkkisääntö on, että niin monta yötä voi olla erossa pääasiallisesta hoitajasta kuin ikävuosia.

Vierailija
10/92 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei ole vielä edes 6 kk. AP

Vierailija
11/92 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaikka ei ole vielä edes 6 kk. AP

Vierailija
12/92 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole menoja ennen kuin lapset tarpeeksi vanhoja. Halusimme sitä itse tai emme. Näin se menee kun on lapsia!! :)

Vierailija
13/92 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta kysyn...

Vierailija
14/92 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaks nuorinta (kaksoset) kerran ja ihan hyvin meni:) ja tuli ihan tarpeeseen tuo vapaailta.

Mutta kahden ekan kohdalla ei tullut edes mieleen että olisi vienyt hoitoon tuon ikäisenä

Mutta niin se vaan saattaa ajatusmaailma muuttua...

Tosin sen jälkeen ovatkin olleet todella harvoin yöhoidossa,n 1krt/vuosi

Vierailija
15/92 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis pelkää poikani vaan hoitajan puolesta.

Vierailija
16/92 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta tuli. AP

Vierailija
17/92 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää nyt hänellä 2,5v. Ja monesti haluaa itse mennä mummulaan yöksi, saa olla siellä ainoa " lellipentu" ;) Tuo kuopus on ollut vain kerran yökylässä ja oli 1v.2kk.

Vierailija
18/92 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on niin tärkeää että koko yöksi täytyy viedä hoitoon? Eikä pari tuntia illalla riitä vai onko itänyt lähteä ryyppäämään?

Miksei hoitajaa kotiin?

Meillä ei ole lapset ollut ikinä alle 1v yöhoidossa, ja silti olen voinut liikkua ihan vapaasti, käydä ulkona syömässä ja nähdä kavereita ja käydä ulkona ja monta kertaa viikossa harrastuksissa jne.

En keksi mitään syytä miksi pitäisi viedä yöhoitoon? Eikö lapsillanne ole isää? Eikö joku voi tulla teille kotiin (parempi aina lapsella olla omasa kodissa yö kuin vieraassa)?

Vierailija
19/92 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mene yöhoitoon vielä piiiitkiin aikoihin. On nyt 11kk Vanhimmat lapset käy joskus kaverilla yökylässä, mutta muuten nekin on vain yhden yön vuodessa mummolassa hoidossa. Kyllä sitä ehtii sitten yön olla poissa muutaman vuoden päästä.

Vierailija
20/92 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen ovat olleet tosi paljon yökylässä mummoillaan, koska ovat itse sinne halunneet tai meillä mieheni kanssa on ollut jotain juhlamenoja. Kaikki yökyläilyt on mennyt aina hyvin. Ovat mummojen kanssa läheisiä. Nyt tytöt 3- ja 2-vuotiaat. Ovat olleet kotihoidossa koko ajan ja senkin vuoksi saavat olla sekä päivällä että viikonloppuisin yötä, mummoillaan hoidossa. Reippaita ja iloisia tyttöjä. En koe että yövierailut ainakaan huonompaan päin heitä on muuttanut. Osaahan mummot hoitaa ja tytöt saavat välillä passaamista ja erilaista hoitoa, läheisyyttä. Meillä toimii, ei varmaan sitten kaikilla. Riippuu lapsesta ja tietty isovanhemmista. Ja vanhempienkin on joskus liian vaikeaa lapsistaan " luopua" tai luottaa toiseen hoitajaan. Tosin minäkin olen vielä vain mummoihin luottanut niin paljon, että olen lapseni sinne antanut yöksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän