Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuume iski taas ja lujaa

Vierailija
05.10.2008 |

Voi herttileijaa, että nainen voi olla pöhkö. Muksut ovat nyt 2,5 ja 4,5v. Ja katselen haikeudella vauvoja taas, vaikka raskaudet olleet hankalia eikä synnytyksetkään ihania kokemuksia, päinvastoin itsetunto niiden myötä laski kuin lehmänhäntä. Suuret luulot ainakin katosivat, vaikka ihanat lapset sain tilalle ;)

Eilen näin äidin imettävän vauvaa ja tunsin touhua katsellessani piston rinnassani, voi kuinka ihanaa se oli. Elämässä toki muutakin kesken, tekisi mieli kouluun ja työssäkin tökkii, ei ole ehkä loppuelämän unelmaduuni. Ikää kuitenkin jo 30, joten ei kait näitä hedelmällisiä vuosiakaan ole kuin max 10v jäljellä... ;)

Olen menossa kierukan laittoon kun kuukautiset alkavat ja nyt mietin haluanko edes tuota kapistusta. :) Kyllä sitä on höpsö, tämäkin päivä nyt nähtiin vaikka minä olen vannonut, että kaksi saa riittää. Muita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tulihan se vauvakuume taas sieltä. Meillä kuopus vasta 1,5v ja toinen 3v joten ei vauvaa ainakaan vuoteen vielä. Tavallaan toivon että tää kuume menis itsestään ohi mutta epäilen. Töihinkin pitäisi pian palailla joten voihan olla että ei sitten kuitenkaan tule ajankohtaiseksi ainakaan pariin vuoteen. Nää vauvakuumeet kun ei vain tule "järkevästi" vaan yllättävät puun takaa. Täytyy silti yrittää miettiä järjellä josko vielä perhe tästä saisi luvan kasvaa. Eihän sitäkään tiedä suotaisko meille yhtään enempää lapsia vaikka kuinka haluttais. Toisaalta mietin että jos nyt jätämme yrittämättä niin kadunko sitten kun on jo myöhäistä?

Vierailija
2/3 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ihan samanlainen tilanne ja melkeen tasan samanikäset lapset kun teillä. Ainut mutta on minkä takia ei varmaan kolmatta yritetä se että me ostettiin vähän aikaa sitten asunto ja tästä ei olla muuttamassa pois ja kaksi lasta on jo yhteisessä huoneessa. sinne ei mitenkään oikeen saa kolmatta mahtumaan. samoin auto on liian pieni eikä uutta autoakaan vielä osteta.Hoitoapuja ei ole oikeastaan ollenkaan. Jos noita asioita ei olisi niin kolmas saisi varmasti tulla. Mutta kolme lasta samassa huoneessa kuulostaa aika ikävältä ja tuo hoitoavun puute joten täytyy yrittää niellä tuo vauvakuume ja hyväksyä tosiasiat. Olisihan se silti ihanaa saada vauva vielä kerran. Sen kaiken läpi käyminen uudestaan kyllä ehkä houkuttaisi mutta toisaalta pelottaisi jos siihen ryhtyisi. Minä vannoin aikanaan että yksi riittää ja ei ikinä toista. Sitten tulisikin vauvakuume ja toinen sai tulla.nyt on kaksi ja kolmas olisi ihana mutta mahdoton haave silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä sitä mennään kolmatta odottaessa rv31.. Esikoinen on 7 ja toinen ompi 2,5.. Jokohan sitä kohta pääsis synnyttämään..