Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Sisunaiset 11.6.07**

11.06.2007 |

Terppa!!

Ei ollut vielä pinoa aloitettu, joten aloitanpa minä sitten :o)!

Mulla viikko sujui hyvin..tosin pisteitä ei tullut tarkasti merkattua oikeastaan yhtenäkään päivänä, mutta söin kyllä terveellisesti koko ajan ja liikuttuakin tuli, kun pihalla on oltu kaiket päivät ja lisäks lenkkeilin poiken kanssa ja pyöräiltiin esikoisen kanssa pitkä lenkki eli ihan hyvillä mielin menin taas vaa´allekin ja se näyttikin seuraavaa:

paino viimeksi:80.2kg

paino nyt:79.7kg

pudotus :-0.5kg

Eli oikein tyytyväinen olen..vihdoin se 80 alittui uudelleen ja toivottavasti yli ei enää mennäkään ;o)!

Mites muille kuuluu??

Mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä kaikille!!

t.köris

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää sunnuntait on ihan tylsiä päiviä.. Huomenna olis taas punnitus ja varmaan plussaa tiedossa, kun tämä neiti oli eilen rimpsalla ja otti pari olutta. En sentään grillillä käynyt.. No jää sitten sunnuntai-lenkkikin väliin nyt niin väsyttää. Selvästi oon tullut vanhaksi, kun vetää niin uupuneeksi, jos erehtyy vähän ulkona käymään.

No huomenna palaillaan kera punnitustulosten.

Hyvää sunnuntaita!

~Henniina

Vierailija
42/42 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Körömölli ja volga: Kiitos!

Juu elikkä vaalla käydessä näytti 71 kg. Pituutta mulla on huimat 157cm. Eli ihan " mukava" vararengas tuohon on tullut.

Perjantaina kävin tunnin bodystepissä,joka vastaa 10km hikilenkkiä. Rankkaa oli mutta nyt innostuin ja huomenna menen hommaamaan kostin kyseiseen jumppaan pidemmäksi aikaa.

Yksinäinen viikonloppu takana ja eilen sorruin hampurilaiseen =( No huomiseksi evääksi töihin oon sit hommannut onneks taas kerran salaattia.

Pientä infoa voisin varmaan myös itsestäni antaa..eli tuola haaveilu puolella olen kirjoitellut puolen vuoden ajan. Ja nyt vasta tämän hoksasin.

Pieni painon pudotushan voi myös auttaa raskautumisesskin.

No niin...Poistun nyt lueskelemaan muut viestit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla