**Sisunaiset 11.6.07**
Terppa!!
Ei ollut vielä pinoa aloitettu, joten aloitanpa minä sitten :o)!
Mulla viikko sujui hyvin..tosin pisteitä ei tullut tarkasti merkattua oikeastaan yhtenäkään päivänä, mutta söin kyllä terveellisesti koko ajan ja liikuttuakin tuli, kun pihalla on oltu kaiket päivät ja lisäks lenkkeilin poiken kanssa ja pyöräiltiin esikoisen kanssa pitkä lenkki eli ihan hyvillä mielin menin taas vaa´allekin ja se näyttikin seuraavaa:
paino viimeksi:80.2kg
paino nyt:79.7kg
pudotus :-0.5kg
Eli oikein tyytyväinen olen..vihdoin se 80 alittui uudelleen ja toivottavasti yli ei enää mennäkään ;o)!
Mites muille kuuluu??
Mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä kaikille!!
t.köris
Kommentit (42)
Oli pakko vielä tulla hehkuttamaan ennen mökille lähtöä, että paino näytti tänään aamulla 79,6 eli alle kahdeksankympin- jeeeee! Nyt menen palkitsemaan itseni vaateosotoksilla, olen odottanut tätä niiiiiin kauan!!
Katotaan sitten ens maanantaina kun on tuo virallinen punnituspäiväni, että pysyykö se paino tuossa kahdeksankympin alapuolella mökkireissusta huolimatta. Parhaani teen, suunnitelmissa on postin hakeminen lenkkeillen päivittäin, aamuuintia, astangajoogaa nurmikolla - aaaah- can' t wait!
Eilen oli todella onnistunut juoksulenkki. Juoksin yksikseni yli kolme varttia ja virtaa olis riittänyt pidemmällekkin. Yleensä en ole yksin noin pitkiä lenkkejä tehnyt, mutta nyt lainasin miehen mp3 soitinta ja lenkki sujui groove fm:ää kuunnellessa kuin kaverin kanssa olis jutellut.
Mukavaa ja laihduttavaa viikkoa kaikille!
Ororo
Ja ei muuta kuin sekaan vaan, [b]Bertta07[/b]! Puoli kiloa viikossa on paitsi imetyksen, myös oman voinnin kannalta terveellinen tahti. Tsemppiä!
kirjoitin tosi pitkän sepostuksen äsken, ja kun aloin lähettään sitä, niin katos jonnekkin. Mutta, eilen laitoin vahingossa painoksi 83,1 kun piti laittaa 84,1 tänään lueskelin, että mitä ihmettä mää oon tuohon painoksi laittanut, sorry! Nyt lähen tytön ( 3v ) kanssa pyöräileen, saa liikuntaa ja raitista ilmaa. Ja toivottavasti Ororolle sattuisi hyvät ilmat mökkireissulle : )
-taaskerran-
Kovasti ollut kiireistä viikko joten harmikseni en ole ehtinyt muuta kuin käydä pikäisesti lukemassa minkälaisia saldoja täällä on kullekin kertynyt.
Mulla ei ole nyt kauhean hyvin mennyt.. Aloitin maidottoman ja munattoman imetysdietin viime viikon maanantaina ja on todella ollut hakusessa että mitä oikein saan ja mitä en saa syödä. Aluksi elin liian niukalla ja liian kasvisvoittoisella ruokavaliolla ja se näkyi heti maitomäärän laskussa ja piti alkaa syömään reippaammin. Ja se taas on vaikuttanut siihen ettei pudotusta ole tapahtunut viimeisen viikon aikana. Kovasti olen pumppaillut imetysten lomassa että olen saanut taas maidon nousuun. Tilanne siis edelleen 93,5kg. No, ainakin on pysynyt samassa :-) Se Minleen asettama tavoite on ihan ok kohdallani. Hobby hallista tilaamani kuntopyörä on muuten vihdoin saapunut, joten toivon mukaan saan kaloreille kyytiä telkkarin katselun lomassa :-)
Uusia taisi olla Taaskerran sekä Bertta07. Tervetuloa mukaan, suht uusi pudottaja minäkin olen :-)
Volga ja Axelara: Onnittelut hyvistä pudotuksista! Ja Volga mainitsit tuon vatsan toimivuuden.. Mä olen huomannut että mulla menee asia nyt ihan päin vastoin, vatsa toimii todella liukkaasti. Olen huomannut että mitä enemmän juon päivän aikana vettä niin sitä vikkelämpi on myös vatsa. Vettä onneksi kuluukin nyt kesähelteillä ja imetyksen lomassa ihan kivasti. Semmoinen kolmisen litraa päivässä.
Ja Henniinalle megaonnittelut mahtavasta startista! Hyvä että jaksoit tsempata ne rippijuhlat, vaatii luonnetta.. Mä vähän repsahdin tuossa lakkiasviikonloppuna kun oltiin juhlissa, pakko oli maistaa herkullista suklaakakkua :-)
Köris: Kunpa itsekin joskus alle 80kg:n.. Upeaa!!
Ja Ororolle tsemppiä mökkiviikkoon, rutkasti vaan porkkanoita messiin ja jätät ne grilliherkut kotio niin kyllä se siitä :-D
Mitähän vielä.. Kivaa ja tuloksekasta loppuviikkoa kaikille! Mä taidankin nyt hypätä tuon kuntopyörän sarviin kun juniori koisaa vielä partsilla ja esikoinenkin puuhaa nyt kivasti omiaan.
Dudel
Ainakin minulla... välillä tuntui et se juhannuksen 70kg ei tule onnistumaan, nyt näyttää hieman paremmalta. Samalla huomasin et kymppi on menny rikki! siis lähtöp. oli 80.7 ja nyt 70.5.
nyt siis tulokset
paino viim. 71.5
paino nyt 70.5
pudotus 1kg
Minlee tavoite oli ihan oikeen laitettu, kiitos taas hienosta työstä minkä teet eteemme.
nyt rupee kuopus vääntään sylissä.
mukavaa viikol. kaikki
nefili
Hienoja pudotuksia teillä!ja Ororolle onnittelut kun pääsit alle 80 kg:n kyllä minäkin sen vielä alitan. Tällä viikolla en ilmoita painoani ollenkaan koska olen sukuloimassa ja en pääse omalle puntarille. Täällä on kyllä puntari mutta ei sen lukemaan voi luottaa kun ei ole sama puntari. Tämä viikko minulla mennyt vähän huonosti, loukkasin selkäni ja olen saikulla koko viikon, liikuntaa en tietenkään ole päässyt harrastamaan ollenkaan ja se näkyy sit heti syömisten määrässä:( Onko teillä muilla niin että kun ei liiku niin tulee syötyä enemmän ja jos liikkuu niin syömiset pysyy kurissa ihan helposti?
Nyt täytyy palata ruotuun taas tai 80 ei alitu koskaan...
Tsemppiä kaikille sisukkaille viikonloppuun ja uudet tervetuloa!
Vaa' assa tänään 62,1kg, miinusta 2,1kg! Kymppi kadonnut kropasta sitten Sisunaisissa aloittamisen! Viikko meni tiukalla linjalla, sokeriton ruokavalio (eikä suolaisiakaan herkkuja tilalle) ja juoksemista 4 x 50 min. Hieno fiilis siksikin, että sain katki toukokuisen repsahduskierteen ja tulosta tulee taas.
Nyt alkava viikko tuskin menee yhtä hyvin, ollaan silmä-, korva- ja kurkkutulehduksen kourissa koko perhe ja urheilut jäävät varmasti väliin. Höh. Mutta sokeritonta linjaa on tarkoitus jatkaa juhannukseen asti.
[b]dudel[/b], jaksamista imetysdieetin kanssa säätämiseen! Kunhan saat sen tasapainoon, voi hyvin käydä niin, että se auttaa laskemaan painoa. Kun on vähemmän asioita, mitä saa syödä, monella tulee syötyä kokonaisuudessaankin vähemmän.
[b]nefili[/b], onnittelut kympin rikkomisesta!
[b]minlee[/b], laitatko mulle elokuun tavoitteeksi tasan 60kg? Täysin psykologinen juttu varmaasti, mutta se vaan tuntuu helpommin saavutettavalta kuin 59,9 vaikka oikeasti eroa ei ole kuin 100g. Ja kiitos edelleen listan pitämisestä!
Tulin taas hakemaan motivaatiota täältä keskuudestanne :) Pitäs raahautua lenkillekin, mutta ei oikein sytytä tuonne viimaan mennä...
Tervetulotoivotukset uusille :)
Minlee: Minä en muistaakseni ollut ilmoittanut pituuttani: olen 168cm.
Ja taustatietoa sen verran minusta, että en suinkaan ole tämän laihdutuksen kanssa alkutaipaleella vaan ennen sisunaisiin liittymistä olin jo ollut laihdutuskuurilla 12 viikkoa ja mun lähtöpainohan oli maaliskuun lopulla 83,3 kg!! Eli nyt olen saanut jo " alkukilot" karistettua ja tästä on hyvä jatkaa..
Dudel: No kyllähän minäkin ole repsahtanut herkkuihin kerran jos toisenkin, joten annattakoon se meille antaaksi, että välillä herkkuihin haksahdetaan..
Oli vielä muutakin, mutta aivot lyö tyhjää.. Palataan taas. Puhtia kaikille laihdutukseen :)
Niin piti vielä hatunnostot ROSVOHUMMERILLE toimittaa!Mahtava pudotus! Oot kyllä liikkunutkin tosi paljon.. Anna osa tosta motivaatiosta minulle *kerjää* :)
Nyt pois..
~Henniina
Heips,
tulin juuri tuolta ulkoa sateesta vaunulenkiltä tyttären
kanssa... vettä sataa mutta muuten lämmintä - eikun
menoks henriina :D
Tiistai iltana söin herkkuja =( Fazerin sinisen 100g
tempaisin yksin tein ja HYVÄÄ OLI :D Nyt sitten
yritän tämän loppuviikon tsempata ja tarkkailla ettei
tulisi uutta repsahdusta. Ajattelin että yhden herkku
päivän/illan viikossa suon itselleni.
Jotenkin näiden kolmen kanssa täällä kotona ei
vaan kykene olemaan ilman pientä makeaa per/pvä
eli myslipatukan kahvin kanssa olen itselleni suonnut =(
Hienoja pudotukia MONELLA ja minäkin varmaan olen
onneni kukkoloilla kun 10kg miinusta tulee täyteen vaikkakin
maaliin on sen jälkeen viellä toiset 10kg jäljellä. Mieheni
mielestä minulle riittäisi 75kg eli silloin matkaa olisi VAIN
8kg.... varmaan aika tiukkaa tuo loppu eli tuosta 75kg:stä
joten katsotaan tuleeko minusta enää ikinä sitä mitä
ennen lapsia olin eli n. 70kg ja välillä vain 67,5kg....
Jotenkin tuon suklaan syönnin jälkeen eli keskiviikkona
olin koko päivän vetopois ja tänä aamunakin väsytti
eli olisiko tuo herkku sitten vähän kuin myrkky meikäläisen
kropalle ??? Toisaalta kuopus on nukkunut huonosta
ja minä sen takia myös, krrrrrrr... Vai sade sääkö sen
tekee heti että virta katoaa kintaista ???
Tsemppiä loppu viikkoon ja olkaa tarkkoina viikonlopulla :D
Volga
Hienoja painon pudotuksia teillä, vautsi. Täytyy myöntää että olen pikkasen kade. No ei auta kuin katsoa peiliin sieltä se syyllinen valitettavasti löytyy. Te ketkä käytte lenkillä niin katsooko teillä mies sillä aikaa lapsia ilman vastalauseita?
Viikko on mennyt silleen vaihtelevasti että hyvääkin on tullut syötyä, mutta suhtkoht järkevästi eli ei mitään isoja repsahduksia. Kun vaan pääsisi lenkille niin sillä saisi nuo kalorit pois kulutettua ja painon lasku vois olla vähän nopeempaa.
Minun pudotus oli tainnut jäädä viime viikolta kirjaamatta, kun paino oli taulukossa edelleen 68,4 kg. Viime viikolla tosiaan oli pudotusta 1,6 kg ja paino 66,8 kg.
Pudotusta ei tälle viikolle tullutkaan, vaan hieno viime viikkoinen pudotus (jota suuresti ihmettelinkin), oli tullut osittain takaisin. Plussaa siis 300 g.
Tilanne:
Paino edellisellä viikolla: 66,8 kg
Paino nyt: 67,1 kg
Plussaa 0,3 kg
Pudotusta yhteensä: 14,6 kg
Lopullinen tavoite 65 kg.
Hieno tsemppi kaikilla päällä, mahtavia pudotuksia! jatketaa samaan malliin! Itsellä kyllä nuo kesäherkut hidastaa selkeästi pudotusta..
Hei vaan kaikki!
Niin sitä ollaan taas perjantaissa, tosi nopeesti mennyt tää kuluva viikko! Harmi kun ainakin täällä Pohjanmaalla on ollut paljon kylmenpi ilma tällä viikolla kuin viime viikolla, joten auringon otosta ei oo tullut nyt yhtään mitään! No enpä ole ainakaan voinut polttaa tällä kertaa nahkaani:)
Henniinalle täytyy nostaa hattua, et pystyit juhlissa olla herkuttelematta! Multa ei tuo tuu koskaan onnistuun, ja olenkin jo joutunut sen suhteen luopumaan kokonaan toivosta! Aina kun tiedän et ollaan menossa juhliin, valmistaudun jo edeltä käsin siihen että siitä päivästä tulee herkuttelu päivä, ja yleensä yritänkin ennen juhlia pitää sit vähän tiukempaa linjaa...
Ororo: Se on muuten tosi mahtava tunne kun pääsee siirtymään uudelle kymmenluvulle! Aikaisemmin laihduttaessani sain painon tippumaan seiskalla alkavasta luvusta kuutosella alkavaan lukuun, ja nyt sitten tämän meneillään olevan laihdutus " projektin" aikana paino on muuttunut kuusi alkuisesta viisi alkuiseksi, ja se vasta olikin mahtava tunne, kun se oli ollut mulla sellainen pidempi aikainen haave. Joten ONNEA tosi Paljon! Tiedän kuinka hyvältä tuo tunne tuntuu! Muista olla tyytyväinen itseesi!
Oma viikkoni on mennyt ihan ok. Joka päivä olen käynyt aamulla vaunujen kanssa kävelyllä, siitä on jo tullut sellainen tapa, etten enää edes osaisi edes olla lähtemättä kävelemään heti aamusta. Juoksu lenkeillä en ole enään valitettavasti käynyt, se into loppuikin sitten tosi lyhyeen, mikä on kyllä tosi harmi...
No viikon saldona on nyt kuitenkin se että,
Paino oli viime viikolla: 57,6
Ja eilen puntari näytti: 57,3
Joten paino on pudonnut nyt sen 300 grammaa, niin kuin viime viikollakin!No kuitenkin pudonnut, ja olen siihen ihan tyytyväinen. Nyt kuitenkin liikun jo sellaisissa painoissa, joissa olen ollut viimeksi yläasteella, joten olen kyllä ihan tyytyväinen!
Pidän nyt kuitenkin koko ajan kovana tavoitteena 55 kiloa nyt ihan kesäkuun aikana. Se olisi jotenkin niin mahtava juttu! En olisi taatusti silloin helmikuussa kun liityin sisunaisiin uskonut, että mä tosiaankin saan vielä tänä kesänä ilmoittaa painokseni sen minkä nyt ilmoitin!
Ajattelin silloin että jos pääsen siihen 59,9 painoon niin oon tosi tyytyväinen. Mutta niinhän se on että nälkä kasvaa syödessä, tai oikeestaan tässä tapauksessa:into kasvaa painon pudotesssa!
Hyvää viikonloppua kaikille, toivottavasti tämäkin mamma osaa myös viikonlopun aikana pysyä poissa jääkaapilta, ettei tuu oikein kovaa takapakkia tähän painon pudotukseen!
Moikka moi!
Arghs kun olen kade!
Vaaka näytti tänä aamuna 70,4kg, siis miksi se ei mene millään alle seitsemänkympin?
Ajan kohta pääni kaljuksi ja leikkaan kynnet jos ei tuo 400gr lähde!!!!
Takuulla minun pitkä tukka painaa monta kiloa ;D
Minlee: Otan tavoitteeksi viikolle 35 sinne elokuulle 68kg, lopullisen tavoitteen voisi muuttaa 65 kiloon?
Tuskin enää sitä päivää näen että paino putoaa alle 65 kilon, kyllä on niin tiukassa nämä kilot!
Onko teillä muilla pienten vauvojen äideillä sellainen " pussi" tuossa missä vauvamaha oli?
Eli löysää nahkaa mikä roikkuu ja röllöttää, hyi että!
Siihen ei taida laihdutus auttaa :D
Birdie ja kaksi vauvaa, 8kk ja 1v8kk <3
Tulipas käytyä pyörälenkillä, pyöräilin tosin vain 40 min. mutta parempi sekin kuin ei mitään. Matkan varrella oli ylä ja alamäkiä ja viimeinen ja suurin mäki tuli poljettua jo veren maku suussa, mutta ei sisu antanut periksi hypätä satulasta ja kävellä, vaan sinnillä poljin : D Ja neiti oli vielä turvaistuimessa kyydissä, hyvänä lisäpainona. Vähästä sitä on nykyään tyytyväinen, kun se jo riittää takaamaan hyvän mielen, että pääsee mäen ylös polkemalla, eikä tarvitte edes nousta seisoen polkemaan. Kyllä sitten puuskutin, ja tuntui että happi loppuu.
Tosi nopeaan kyllä menee aika myös minun mielestäni, kohta taas maanantai jolloin näkee, onko pudotusta painossa tapahtunut, oon kyllä ollut tarkka, enkä ole pisteitä ylittänyt, eli kyllä varmasti jotain on pakko ollut painossa tapahtua. Mutta senpä näkee sitten, kun vaakalle seisahtaa.
hyvää viikonloppua kaikille!
-taaskerran-
Mahtuuisikohan joukkoonne mukaan? Tuossa mietiskelin mihin pinoon kannattaisi liittyä ja tämä vaikutti mukavimmalta =)
Joten jos vain mahdollista niin tulisin mukaan joukkoon.
Tarkkaa painoani en tällä hetkellä tiedä,mutta jotakuinkin 72 kg taitaa olla. Mulla kun ei kotona ole vaakaa niin käyn aina joka viikko isäni luona punnaamassa itseni. Haaveenani olis päästä samaan,kuin viisi vuotta sitten eli n.55kg. Aika iso askel,mutta pakko yrittää.
Eilen aloitin jumpankin. Sain otettua itseäni pikkasenniskasta kiini =)
Kaikille muksaa viikonloppua, meillä on mennyt päivät taas pihalla ulkoillessa niin en oo koneella paljon käynyt enkä siksi tännekään kirjoitellut, vaikka monilla aivan mahtipudotuksia taas..onnea :o)!
köris
Huomenia,
huomenna koittaa punnituspäivä, jännää....
MarZu_83 - tervetuloa joukkoon kirjavaan. Hyvä
tavoite sinulle ja terveyden kannalta on hyvä
pudotus jo n. 5-10% eli kyllä se varmasti onnistuu :D
Tsemppiä matkaan ja tuo on ihan hyvä että punnitset
vain kerran viikossa - itse en malta olla välillä menemättä
ja sitten tulee pettymyksiä kun on " muka" laihtunut
ja vaaka vaan junnaa :D
Taaskerran - kyllä se siitä ja liikunta tekee aina hyvää.
Mrs.birdie - on pussukka, enkä tiedä miten siitä pääsee
eroon. Itse ajattelin ensin tätä laidutusta ja katsotaan
mitä siihen sitten jää kun olen tavoitteessani....
Kaikille tasapuolisesti TSEMPPIÄ. Nyt en enää muista että
oliko muita UUSIA mutta tervetuloa kaikille tasapuolisesti.
Itsekkin vasta toukokuun puolivälissä liittyneenä voin kertoa
että kannustavaa ja ilahduttavaa lukea porukan ahkerasti
jättämiä viestejä - pidetään kirjoituksia yllä niin aina on
yksi päivä vähemmän tavoitteeseen.
Nyt ruokaa laittamaan, lapset nälkäisinä pyörivät kintuissa
joten mentävä on ....
Volga
Hei kaikille,
tänään on tarkoitus vielä lähteä juoksemaan ennen grillausta... Ja pituuteni on kokonaiset 161 cm.
Liikunnaniloista sunnuntaita kaikille!
Moi,
olen yrittänyt tiiviisti itsekseni mutta nyt ei enää motivaatiota riitä ja tartteis tehdä jotain. Aluksi hieman taustatietoa:
Lapset: tytöt 3,5 vuotta ja 4,5 kuukautta.
Paino ennen raskautta: 52 kg
Paino synnytyksessä: 74 kg
Paino nyt: 58,2 kg
Tavoite: 52 kg
Imetän vielä että tahti ei voi olla mikään hurja, korkeintaa 500 g viikossa. Sillä sain pudotettua tossa kilon per viikko (olin jo 55,5 kg) ja huomasin että maito alkaa loppua joten piti ottaa takaisin ja nyt tyttökin on tyytyväinen ja äitinkin on kai pakko olla :-(
Eli jos sallitte niin tulen mukaan ja maanantaisin sitten puntarille ja nettiin!
Tsemppiä kaikille!