**Sisunaiset 11.6.07**
Terppa!!
Ei ollut vielä pinoa aloitettu, joten aloitanpa minä sitten :o)!
Mulla viikko sujui hyvin..tosin pisteitä ei tullut tarkasti merkattua oikeastaan yhtenäkään päivänä, mutta söin kyllä terveellisesti koko ajan ja liikuttuakin tuli, kun pihalla on oltu kaiket päivät ja lisäks lenkkeilin poiken kanssa ja pyöräiltiin esikoisen kanssa pitkä lenkki eli ihan hyvillä mielin menin taas vaa´allekin ja se näyttikin seuraavaa:
paino viimeksi:80.2kg
paino nyt:79.7kg
pudotus :-0.5kg
Eli oikein tyytyväinen olen..vihdoin se 80 alittui uudelleen ja toivottavasti yli ei enää mennäkään ;o)!
Mites muille kuuluu??
Mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä kaikille!!
t.köris
Kommentit (42)
Päiviä,
minne katositvat kaik muut tiedot ? Tulevat varmaan
sitten kun minlee kerkiää, vai? Joku vissiin sanoi
että ovat epäselviä, minusta eivät kun silmä ensin
tottuu :D Eli nostan käden ylös ja haluaisin listan
olevan niin kuin ennen vanhaan :D
Viikko sujunut ihan kohtalaisesti ja loppuviikko painottui
herkkujen suuntaa.... tuli mässytettyä :D
Tänä aamuna puntari onneksi näytti että alaspäin mennään...
Viime Viikon paino : 84,1kg
Tämän Viikon Paino: 83,2kg
Pudotus : -900g
Toivottavasti vauhti pysyy päällä ja tavoite lähestyy
uhkaavasti eli ensimmäinen OMA tavoite on 80kg :D
Lopullinen tavoite sitten 70kg... Joskus....
Iloista ja vauhdikasta viikon alkua kaikille tasapuolisesti :D
Volga
Pääsiskö tähän teidän sisunaisiin mukaan, näyttäisi olevan sellainen ryhmä joka pysyy ja kannustaa : ) Olen jälleen kerran aloittamassa laihdutusta, mutta aina se johonkin tekosyyhyn lopahtaa. Olen lueskellut näitä laihtumis onnistumisia, ja ajatellut että kyllä minäkin ehkä sitten joskus olen hoikempi, ja nyt tuntuu olevan sen alotuksen paikka.
Olen 162cm ja painoa en muistanut aamulla punnita, mutta huomenna hyvänä päivänä hyppään vaakaan. Painonvartijoiden pisteillä yritän " kituuttaa" : )
- taaskerran-
Laitan sen pidemmän taulukon, jahka ehdin (ti tai viim. ke)
Minlee
Moi,
tervetuloa porukkaan, aina on tilaa yhdelle....
Minlee - kiitos kovasti, laitat kun kerkiät. Ihana ihminen
olet kun jaksat pitää taulukkoa meistä.
Vauva nukkuu ja lapset ovat ulkona - äiteen kahvihetki.
Tänään pahoitin mieleni kun meillä on ollut naapureiden
kanssa riitaa seuraavanlaisesta asiasta - sanokaa olenko
ihan kamala ja teinkö jotain ihan mieletöntä :D
Meidän taloyhtiössä on n. 6 vesipisetettä ja yksi niistä
meidän keittiön seinässä. No, olen tässä kaksi viikkoa
kuunnellut kun taloyhtiön lapset juoksevat ja mellakoivat
vettä hakiessa meidän ikkunan alla. No, eilen en enää
malttanut olla sanomatta että ko. vesipiste on sitten
kasvien kastelua varten ja toiseksi halauaisin että meillä
olisi jonkunlainen rauha asua ja käyttää keitiötämme :D
No, arvasin kyllä - nyt on yhdellä jos toisella nenä vinossa, huoh.
Muutkin vesipisteet on jouduttu laittamaan " lukkojen" taakse
koska järjestys ei näilläkään pisteillä ole pysynyt. Nyt vaan
kyselen että toiminko mielestänne ihan kamalan ILKEÄSTI
muita kohtaan.... ainakin yksi naapuri näin minulle illmoitti =(
En oikeen ymmärrä tätä vedätystä siitä mitä kaikkea saa
tehdä kun vanhemmat ovat töissä/poissa ja lapset jätetään
naapureiden vahdittaviksi. En todellakaan halua olla mikään
lastenvahti palvelu... Hmmmm... aika rankkaa tekstiä mutta
kyllä mielestäni minullakin on oikeus mielipiteeseen kuten
toki naapureilla jotka olisivat halunneet jatkaa ko.toimintaa.
Nyt olisi sitten löydettävä kultainen keskitie - mutta miten.
No, tähän laihduttamiseen se heijastuu niin että TAAS TEKEE
MIELI SYÖDÄ MIELIPAHAAN oikein olan takaa... nam nam...
Toivotaan että viikko jatkuu parempana ja naapurit antavat
tälle ilkeälle akalle anteeksi...
Mielipahaa tuntien ja syöpöttely himoa vastaan taisteleva
Volga
Jossain vaiheessa kävi jo yli 1kg:n pudotuksessa, mutta eilen herkuttelin hyvällä omalla tunnolla pizzalla (ja tänään karkilla;)), joten tulokset on tässä:
Lähtö 66.5kg
viime viikolla 64.3kg
nyt 63.5kg
pudotus -800g!! :D
En ole ehtinyt kuin kerran juoksemaan, kun on vähän tukkoinen olo ollut. Ja lisäksi la oli häät, joten enemmän kuin tyytyväinen taas olen! Eli enää on 2,5kg elokuun loppuun, jihuu!!
Hyväntuulinen, mutta köhäinen Axe
MINLEE:Mulla näyttää ainakin ihan oikeelta tuo tavoite..äkkiä kun päässäni laskin niin tais tehdä sen -300g/vk, jonka toivoinkin ;o)!
VOLGA:Hieno pudotus..onnea!
Minusta et toiminut ollenkaan väärin, sillä kyllä kaikilla perheillä pitää omaakin rauhaa löytyä eikä se sitä ole, jos ikkunan alla on jatkuvalla syötöllä ilakoivia lapsukaisia ;o)!!Hassua, että naapurit ottavat noin pienestä asiasta nokkiinsa..siksi oonkin vannoutunut omakotitalo-asuja.. eipä oo naapureilla nokan koputtamista..teinpä mitä tahansa ;o)!
AXELARA:Hieno pudotus pizzasta ja karkista huolimatta..onnea :o)!
Yes, kuukauden tauon jälkeen pudotusta. Vaaka näytti vielä lauantaina vähän enemmän pudotusta kuin tänä aamuna. Pudotusta siis 200 grammaa ja nyt päästiin lukemiin 81,8kg. Olishan se enemmänkin saanut mennä alaspäin, mutta pääasia että tippuu. Nyt mentävä antamaan ruokaa lapsille.
ihan ekana volga: kyllä olet mun mielestä ihan oikeessa. tommosissa jutuissa aina pitäs etukäteen tehdä noi sopparit, ettei ihmiset kimmastu... noh, kyllä ne siitä lauhtuu...
minä en käynyt puntarilla. mulla on maha ihan tajuttoman kipee ja turvoksissa- oliskohan eilinen jäätelö joka ei ollut hylaa.
nyt on sitten myös ongelma työpaikan sopimusruokailun kanssa kun siellä on listalla vaan aina kaikkea kermaperunahöttöä ;-) työhönpaluu ja paino ampasee! ja jopa keitot on aina smetanassa jne..
pitänee tehdä eväät. mutta käyn siella vaa' allakin kun pääset tästä turvotuspallosta.
niin TERVETULOA UUDET!
Moi Sisut! Mulla tosiaan on takana aika niukka viikko syömisten suhteen ja liikuntaa oli paljon! Kutsun tätä ns. rääkkäysviikoksi. Ihanaa kun kerkes liikkua enemmän :) Ja vaaka palkitsi aherruksen (kuitenkin ensi viikolla plussana takasin menetykset..) Mut nyt voin sen ohikiitävän hetken olla tyytyväinen itseeni. Sunnuntaina oli siskon pojan rippijuhlat ja pidättäydyin KAIKISTA herkuista, joita pöytä notkui... Ihan itketti. Nyt tuloksiin:
Paino nyt: 75,9kg
Viimeksi: 77,6kg
Pudotusta: -1,7kg!!!
MINLEE: Mulle on ihan hyvä tuo tavoite minkä olit laittanut viikolle 35 :)
Onnittelut hienoista pudotuksista! Hienoa Köris, että kasikymppi alittui!
Volga: Ei tulisi kysymykseenkään, että meidänkään ikkunan alla metelöitäs!! Ihan oikein teit!
Jaahas, nyt jää jutut kesken kun makkarista kuuluu vihainen huuto!
~Henniina
Kiva olla taas kotona, vaikka oli se kiva telttaillakin! Nyt on vaan kamala urakka purkaa kaikki kassit ja laatikot -hyi että mä inhoan sitä!
Syömiset pysyi aika kohtuullisina, vettä olis vaan pitänyt juoda huomattavasti enemmän.
Aamulla uskaltauduin vaa' alle, ja tulos oli seuraavanlainen:
Paino viimeksi 93.7 kg (Muutama viikko sitten)
Paino nyt 92.2 kg
Pudotusta 1.5 kg, ou jee!!!!
Volgalle minäkin kommentoin, että ihan oikein teit, kyllähän kaikilla on oikeus myös omaan rauhaan. Ja jos kerran muut vesipisteet on suljettu, niin miksei myös tuo? Tai voisko siihen laittaa säännön, että sitä voi käyttää vain tiettyinä aikoina tms?
Grillauksesta oli puhetta, meillä grillaillaan ihan ympäri vuoden, musta se on niin kätevää, ja lopputulos lähes aina ihanaa! (Paitsi silloin, kun rouva unohtuu puhelimeen lörpöttelemään, ja pihvit on muuttuneet mustiksi korpuiksi...nimim. " kokemuksen syvällä rintaäänellä" )
Tämän kesän haluan oikein rauhoittaa perheen kanssa oleiluun; mun mieheni on pitkällä isyyslomalla, joten saadaan olla ihan koko kesä yhdessä; käydään rannoilla, telttaillaan, tai sitten istutaan takapihalla ja liotellaan jalkoja pikku kahluualtaassa nauttien auringon lämmöstä ja kiireettömyydestä!
Voi kääk, ei nuo kassit purkaudu itsestäänkään... hommiin siis!
Chicky
eli muutos plus miinus 0.
jumatsuka, nyt kyllä aloitan sellasen rääkin että!
Huomenia...
Kiitos että komentit meidän vesipiste juttuun olivat
kannustavia. Juu, olin valmis joustamaan vesipisteen
käytöstä leikkeihin juuri noin että yritin ehdottaa
kellon aikaa milloin lasten vesileikit olisivat sallittuja
ja näin ollen olisin sitten joko pois asunnosta tai
hyväksyisin asian. Muut vesipisteet ovat olleen mm. varastossa
joten nämä ihan käytännön syistä ovat kiellettyjen
listalla. Mutta nyt ovat nämä muutaman perheen ÄIDIT
niin nenä vinossa että ei onnistu minkäänlainen keskustelu =(
No, taloyhtiön puheenjohtajalle laiton viestiä että kokous
olisi aiheellinen ja esityslistalla mm. vesipisteet yms.
eli yhteiset järjestyssäännöt taloyhtiömme aluelle. Näitä
on aikaisemminkin puuhattu mutta Sihteeri ei jaksanut
pitää pöytäkirjaa eli niitä ei ole missään mustaa valkoisella...
huoh....
Mutta iloisempiin asioihin ja kiitos virtuaali tuestanne. On se
vaan kumma että kun tulee mielipahaa niin jääkaapin ovi
kutsuu :D Joku jo aikaisemmin kyseli että tukeeko miehesi
laihista... itse asiassa meillä on vähän kilpailu siitä kumpi
tavoittaa ensin tuon maagisen 80kg :D Eli tukea tulee
ainakin nyt alussa mutta saa nähdä miten myöhemmin
kun naapurin miehet alkavat flirttaamaan... heh, heh.... :D
Yksi asia mikä tällä hetkellä tässä laidutuksessa mättää
on tuo meikäläisen masu. Jotenkin tuntuu että ummettaa
eikä vatsa oikeen toimi normaalisti. Viisi (5) viikkoa on
nyt aloituksesta ja kasviksia/kuituja on lisätty ronskilla
kädellä eli masulla pitäisi olla kaikki hyvin mutta mokoma
ei halua sopeutua kevyempään elämäänsä. Pellavansiemeniä
on myös annettu masulle mutta eipä tuo ymmärrä hyvän
päälle :D Mistähän tämä mahtaa johtua? Kuinkahan kauan
menee että masu tottuu ja tasaantuu?
Momentti - älä luovuta/äläkä rääkkää itseäsi hengiltä
lasten hoidon ohessa on vaikea tehdä radikaalia muutosta
joten hiljaa hyvä tulee. Tiedän kyllä miltä tuntuu kun
ei vaan tapahdu mitään ja elämä on muutenkin yhtä
myllerrystä mutta kyllä se siitä lähtee ja kun pääset
vauhtiin niin tuloksiakin alkaa tulla.
Kauhean vaikea kun kirjoittaa niin muistaa nimimerkkejä
kuin ehkä juuri viimeinen kirjoittanut, miten te muut
teette sen?
Lasten kanssa nokka kohti puistoa joten TSEMPPIÄ :D
Volga
Tätä on odotettu ja onhan se tiedetty, että alle 80 pääset ihan pian eli [b]ONNEA[/b] hurjasti ja tällä kertaa pysyt siellä aina :D Vielä kun saisi itsensä motivoitua samaan, niin...
[b]Volga[/b] kyselit miten muistan muiden kommentit... tässä oiva neuvo: kun olet lukemassa viestiketjua, paina Ctrl ja N -näppäimet alas niin saat toisen selaininstanssin. Sitten toisessa selaat viestiketjua ja toisessa avaat Vastaa -ikkunan ja kirjoittelet kommenttejasi :D
Nyt en noudata omaa neuvoani vaan suuntaan vesipisteelle ;-) Meillä on töissä ilmastointi rikki ja sisälämpötila on jossain 26-27 asteen huiteissa *KÄÄK* joten nestettä kuluu. Paino mulla on samassa kuin viikko sitten, en siis listaudu tälläkään viikolla. Ehkä sitten elokuussa taas saan uuden tsempin päälle?
Viime viikon liikunnat 6,5h mutta pääosin rauhallista ja matalatempoista eli kaloreita kului n.300-400/tunti. No, onhan siinäkin yli 2000kcal kuitenkin :)
Mukavaa ja sisukasta viikkoa! Teillä on täällä monella hurjaakin hurjempi tahti päällä!
Emo
Ihan mielettömiä painonpudotuksia tytöt!!!! Piti oikein kattoo, että kuinka monella täällä on tippunut painoa viime viikosta ja tulosta syntyy melkein kaikilla!!
Eli onnea: KÖRIS VOLGA AXELARA, ALLAKKA,HENNIINA JA CHICKY !! (Toivottavasti en unohtanut ketään.....)Tosi hienoja pudotuksia vielä! Olin ihan varma, että laihdutustahti hiipuu tässä porukassa(ja itselläkin) kesän ajaksi, mutta te olette nyt todistaneet, että näin ei tarvitse tapahtua! Annoitte mullekkin suuren tsemppipotkun persuksiin!
Oma tulos tulee päivän myöhässä, en uskaltautunut vaa' alle maanantaina koska olin käytännössä ihan ilman unta koko sunnuntai ja maanantai välisen yön,(stressasin työasioita).
Maanantai aamulla oli tämä tyttö niin turvonnut, että vaaka pysyi hyvin kaukana.....
Tänään on pikkaisen paremmin nukuttu yö takana, eli uskalsin tiirata sitä viikon tulosta joka oli - 300g -jee! Olen iloinen koska viime alkuviikko meni niin puihin, niin kuin kerroinkin tuossa viime viikolla.
Niin se vaan on: periksi ei kannata antaa muutaman päivän hölmöilyn vuoksi!
VOLGA: Kyselit miten muistaa nimimerkit. Mäkään en muista muuten, mutta tuon äskeisen listan aikaansaamiseksi kirjoitin nimet paperille. Oliskin hienoa jos viestiä kirjoittaessaan pääsis kattomaan noita muita viestejä. Onnistuukohan se jotenkin, vai onko tämä nettisivujen rakenteesta kiinni?
Tuleva viikkoni tulee olemaan haasteellinen. Lähden mökille huomenna ja siellä on aina aika vaikeeta olla herkuttelematta. Tai oikeastaan on pahin silloin kun tulee sieltä ihmisten ilmoille, silloin tulee syötyä aina jätskiä ja karkkia ihan himona kun on ollut niiden saavuttamattomisssa monta päivää.
No, tällä kertaa mökille lähtee vain lasten nannat, eli herkuttelu jos tulee liiikaa syötyä niin se on sitten vain leipää tai ruokaa.
Tässä tulokset:
Paino alussa: 90kg
Paino viime viikolla: 81,0kg
Paino nyt: 80,7 kg
Pudotusta: -300g
Luultavasti ehdin kommentoida vasta ensi viikon tuloksien yhteydessä, joten terveellistä viikkoa kaikille sisukkaille naisille!
T. Ororo
Piti heti testata tuota ctrl N-juttua ja hyvin toimii! Kiitti vinkistä!
Hienoa, että tuloksesi on kuitenkin vielä sama EMO, ehkä sun kannattaa keskittyä painonhallintaan kesän ajan jos siltä tuntuu, siinäkin on haastetta , mutta ei niin paljon kuin pudottelussa.
Mäkin ajattelin viime vielä viime viikolla että kunhan saan painon pysyttyä 81 kg:n tienoolla niin hyvin menee. Eli se on sellaista taukoilua ja sitten kun tulee taas lisäenergiaa niin vois pudotella lisää.
Nyt mulla on kuitenkin sitä energiaa, eli koitan tehdä tulosta ensi viikon maanantaihin mennessä. Lisäkipinä tuli veljeltäni, koska kuulin, että hän on tiputtanut 11kiloa puolessa vuodessa ja mä en ole tienyt siitä mitään. Muutaman viikon päästä hän tulee tänne toiselta puolelta suomea ja siihen mennessä mäkin haluan saada lisätuloksia.
Ororo
Noniin, tänään käyty vaakalla, ja tulos oli hurjat 83,1kg, eli aikalailla ylipainoa, pituutta kun ei ole kuin tuo 162cm. Alku tavoitteeksi otan näin alkuun, että pääsisi alle 80 kilon, sekin tuntuu olevan kovan takana :/ Mutta päätavoite on, että pääsisin 65-68 kiloon.
Ja ihan realistisesti tavoite on pitkän tähtäimen juttu. Toiveissa on olla vuoden päästä kesäkunnossa. Vielä kun saisi raahattua itsensä takaisin salille ja jumpille, niin hyvä olisi. On nähkääs unohtunut salikortti kaappiin, vaikka on sellainen vuoden sopimus tullut hankittua, eli rahan menoa, kun ei käytä:(
-taaskerran-
Minulla käynnissä tiukat ajat juhannukseen asti, tarkoituksena olla oikeastaan kokonaan ilman sokeria. Viikonlopusta lähtien on tehnyt tiukkaa. Lauantaina ja sunnuntaina olin molempina päivinä kaupungilla ja joka kulmassa tuli vastaan jätskikioski, ihana kahvila, donitsipaikka, karkkikauppa... Päähän tuli koko ajan vaikka minkälaisia tekosyitä sille, että voisi antaa periksi (onhan nyt sentään kesä ja viikonloppu, mitä se haittaisi, miksi kiusata itseään kun makea on niin hyvää jne.)
En kuitenkaan ole sortunut kuin puolikkaaseen suklaakonvehtiin, joka oli kaupassa maistiaisena tarjolla ja eilen kotona söin kaksi Digestive-keksiä. Muuten makea on pysynyt kaapissa ja kaupan hyllyllä, niin karkit, jätskit, keksit, pullat, tuoremehut kuin limsatkin. Toivottavasti tahdonvoima kestää.
[b]Köris[/b], tosi hienoon tahtiin olet päässyt! Uudelle kymmenluvulle pääseminen tuntuu erityisen hyvältä ja varmasti pysytkin siellä, kun on noin hyvin pistelasku ja liikkuminen hanskassa.
[b]Axelara[/b], upea pudotus! Tätä vauhtia olet tavoitteessa reilusti ennen elokuun loppua.
Tervetuloa [b]taaskerran[/b]! Mulle Sisunaiset on kolmas nettilaihisryhmä, jossa olen, ja ainoa, jonka avulla olen saanut kunnon tuloksia aikaan. Mukava ja porukka! Unohda entiset vähemmän onnistuneet yritykset ja suuntaa katse eteenpäin. Laihtuminen ei ole helppoa mutta hyvällä tsempillä se onnistuu kyllä!
[b]Henniina[/b], tervetuloa myös sinulle! Aika sitkeä sissi olit, kun rippijuhlissakin pysyit tiukkana. Ja vaaka sitten palkitsi kärsimisen! Ihan terapeuttista kuulla esimerkkiä, että joku muukin kamppailee mielenhallinnan kanssa rääkkiviikoilla. :-)
[b]allakka[/b], onnea pudotuksesta ja suunnan kääntymisestä! Itse olen järkeillyt, että pitkässä pudotusprojektissa on hyvä olla tasannevaiheitakin, niin kroppa ja pää ehtii paremmin tottua muutokseen eikä elämä ole pelkkää kituuttamista. Ja sun kokonaispudotus on tosi upea!
[b]chicky[/b], yli kilon viikkopudotus, vau! Minä olisin telttaretkellä luultavasti sortunut herkkuihin, erityistilanteissa sitä keksii vaikka mitä tekosyitä herkutteluun.
[b]Emo[/b], vitsi mitkä liikuntamäärät! Vaikka paino jumittaisikin, tuo tekee elimistölle hyvää. Kun itselläni toukokuu oli ihan tuloksetonta aikaa, lohduttauduin sillä, että liikkuminen kohentaa kuntoa ja se on vähintään yhtä tärkeää kuin varsinainen laihtuminen.
[b]volga[/b], olet varmaan myös juonut runsaasti vettä? Sekin saattaa parantaa vatsan toimintaa. Minulla auttaa myös se, että kuitupitoisen aamiaisen kanssa juon kupin pari kahvia tai vahvaa teetä. Toimii parhaiten, jos ei muuten juurikaan teetä/kahvia käytä. Hieno pudotus muuten sinulla taas!
Tämä päivä on mennyt syömisen merkeissä. Ei ole edes tehnyt oikein mieli, mutta olen vaan syönyt kun jotenkin on veto veks. Tosi järkevää. No huomenna on päivä uusi ja yritän pysyä heti aamusta lähtien ruodussa ja en ota karkin karkkia pussista. Päätetty nyt.
Control + N = toimii Jippii :D
Allakka - älä luovuta, ole armollinen itsellesi siitä se lähtee
ja suunta voi olla vaan alaspäin, toivottavasti :D
Körömölli - Ihanaa minäkin odotan aikaa että vaaka painuu
alle 80kg , hienoa.
Emo - kova olet liikkumaan , tekisi itsellekkin hyvää ja
varmasti kuntoilusi palkitaan ennenpitkää, tseppiä :D
Chicky - ihanaa että täällä löytyy samanhenkisiä ihmisiä
eli mekin olemme telttailu porukkaa, odotan vaan että
miehellä alkaisi loma ja päästäisiin jonnekkin =)
Ororo - meillä on sama lähtö eli 90kg ja nyt sinä olet
himpun verran edellä, varo etten ota sinua kiinni :D
Tsemppiä
Henniina - hyvä alku josta on mukava jatkaa, eikö ?
Monetti - ehkä teidän ruokalan pitäjä kaipaisi ojennusta
LIGHT suuntaan :D
Axlara - upea pudotus todellakin ja hyvällä omalla tunnolla voi
kai itseään vähän palkita
Tästä lähdetään kohti viikkoa 35. Tarkistakaa tavoitepainonne.
Viime viikolta. Uudet tavoitteet laitettu elokuun loppuun, viikolle 35! Tarkistakaa omat tietonne (lähinnä siis tuo tavoitepaino viikolle 35).
[size=2]
Nimi:
Tavoite (vko 35) kg, Paino nyt kg
[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]
71.9 kg, 70.4 kg, 71.6 kg,
[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]
88 kg, 76.6 kg, 80.2 kg,
[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]
74.8 kg, 76.7 kg,
[color=fuchsia][b] AatuLiina [/b]♥[/color]
83.9 kg, 86.8 kg,
[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]
80.2 kg, 81.4 kg,
[color=fuchsia][b] Kitta75 [/b]♥[/color]
92 kg, 93.2 kg
[color=green][b] Axelara [/b]♥[/color]
61 kg, 64.3 kg
[color=fuchsia][b] Elaine82 [/b]♥[/color]
70 kg, 80 kg
[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]
76 kg, 81 kg
[color=fuchsia][b] Mareila [/b]♥[/color]
55 kg, 55.9 kg
[color=green][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]
79.7 kg, 82.7 kg,
[color=fuchsia][b] Tintti-tyy [/b]♥[/color]
54.2 kg, 60 kg
[color=green][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]
52.2 kg, 57.6 kg
[color=fuchsia][b] Rosvohummeri [/b]♥[/color]
59.9 kg, 64.2 kg
[color=green][b] Zilga [/b]♥[/color]
67.3 kg, 70.9 kg
[color=fuchsia][b] Kynteli [/b]♥[/color]
69.1 kg, 75.1 kg
[color=green][b] mrs. birdie [/b]♥[/color]
66.6 kg, 70.8 kg
[color=fuchsia][b] Nefili [/b]♥[/color]
65 kg, 71.5 kg
[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]
77 kg, 82 kg
[color=fuchsia][b] Tinna78 [/b]♥[/color]
55 kg, 59.3 kg
[color=green][b] Enkeli [/b]♥[/color]
75.1 kg, 77.6 kg
[color=fuchsia][b] LOKA06 [/b]♥[/color]
65 kg, 68.4 kg
[color=green][b] Tillinäiti [/b]♥[/color]
64 kg, 70 kg
[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color]
79.9 kg, 84.1 kg
[color=green][b] Nolaana [/b]♥[/color]
93.9 kg, 97.5 kg
[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color]
65.1 kg, 68.7 kg
[color=green][b] Dudel [/b]♥[/color]
89.9 kg, 93.5 kg
[color=fuchsia][b] Piqu [/b]♥[/color]
85 kg, 90.6 kg
[color=green][b] Henniina [/b]♥[/color]
71.6 kg, 77.6 kg
[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]
90 kg, 93.7 kg
[color=blue][/size][size=2]
Suurin pudotus viime kerrasta:[b]
1. sija => Volga ja Elaine : -1.4 kg
[/b]
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: AatuLiina, Allakka, Axelara, Chicky, Dudel, Elaine82, (Emonamoha), Enkeli1977, Henniina, ht.78, Katti26, Kitta75, Kynteli, Körömölli, Loka06, Mareila, Minlee, Momentti, mrs.birdie, Nefili, Nolaana, Ororo, Piqu, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, Tillinäiti, Tinna78, Tintti -tyy, Volga, Zilga
Laihduttajia: 30
Painomme oli alussa: 2460 kg
Painamme nyt: 2287 kg
Tavoitepainomme (vko35/2007): 2165 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -7.9 kg
Paino tippunut vuonna 2007: 132 kg
Kokonaispainonpudotus: 173 kg
Matkaa tavoitteeseen: 122 kg
[/color][/size]