Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Kultainen 60-luku ja vko 24***

11.06.2007 |

[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehty 10/06 (hyvällä menestyksellä).

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06 ja 3/07. Asustamme Uudellamaalla.

Levinia ' 69; mies ´66

lapsia ennestaan nelja tyttoa 15/11/8/4-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

Pinkerton

Meillä on kolme lasta; kaksi leikki-ikäistä ja pieni vauva. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.

syystoive, 39 v. mies 40, 5 lsta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.

Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.

Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.

Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.

mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..

Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.

Salome haluaa lisätä itsensä kuumeilijoihin. Ikää jo reippaasti yli 40. Meillä on kaksi pientä lasta ja minä (enemmän kuin mieheni) kuumeilen vielä sitä kolmatta. Kokemusta on tuulimunasta ja keskenmenosta.

Angeliq1 -68 vuosimallia, yhden lapsen (-01) mamma. Avoliitossa ja mies on nuorempi. Asun alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jonne muutin viitisen vuotta sitten.

Riina67 hakeutumassa siunattuun olotilaan. 3 lasta, keskenmenojakin ollut.

Ximona; Olen siis ihan pian 40v täyttävä, kovasti on lasta yritetty, joskin ennuste on huono. Olen huomattavan ylipainoinen, tupakoiva ja vanha, lääkärit varmaan nauraisivat pihalle, jos menisin sinne lapsettomuuttani valittamaan. Keskenmenokin oli viime vuoden syksyllä, varhainen sellainen ja lääkäri totesi silloin, että saattoi olla onnenkantamoinen ja käski pudottamaan painoa. Niin teinkin, ja nyt on 10 kg pois, olo on tietty hieno senkin puoleen, mutta nyt on vähän ollut ongelmia näiden kuukautisten kanssa.

Peltimetsuri

Olen 37-vuotias, mieheni hieman vanhempi. Entuudestaan kaksi lasta, 4 v ja 7 v. Pääkaupunkiseudulla asustellaan.

Ullrike

Minä ja mies molemmat -64. Luomuna syntyneet pojat 06/03 ja 11/04.

Pippuri04

39 v, mies 8 vuotta vanhempi, lapsettomuus taustaa ja silti saatu kaksi ihanaa lasta hoidolla (2v ja 5v) ja nyt kolmosta kuumeillaan.

Snööpe

Minä 68, mies 65, pojat 12/02 ja 03/05, kolmatta odotellaan jouluksi ;)

-crisse-

Olen vm-69, viides hartaasti toivottu lapsi ois odotettavissa marraskuulle -07.

äitivelho

Täytin juuri 38. 2 biologista lasta on jo. Vauvakuumetta yritetty hillitä jo 3 vuotta.

hobe69

Olen -69 ja mies -73. Yksi poika, vm-06. Muita raskauksia tuulimuna 11/04, ja pikkuisen alkion menetys 05/07.

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti la 20.2.07, poika syntyi .2.07

Emmi la 25.3.07, tyttö syntyi 4.4.07

Tale68

Pinkerton, tyttö syntyi 16.5.07

Mutkala-65, tyttö syntyi 21.5.07

Panjo

Sonjaemma 11.6.07

Senniina 27.6.07

Valdevina 21.7.07

niisku65

Yllätysäiti

Levinia 15.9.07

syystoive 16.9.07

Pietu 13.11.07

Isotikru 22.11.07

Peltimetsuri 21.12.07

Wemppa 29.12.07

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valdevina,kyselin nuoremmalta tytöltä ja vastaus oli " jompikumpi" . Noin vastataan 8-vuotiaan logiikalla. Mutta minusta se on ihan oikea vastus,se on jompikumpi,eikös vain? Mukavaa että huuko malttaa vielä yksiössään majailla,vielä muutama viikko niin sitten vaikka tervetuloa.

Jokohan sonjaemmalla on nyytti sylissä,toivotaan niin. Kuulumisia kovasti odotellaan...

Ani lomailee,ihanaa. Oliko joku muukin lomailemassa?

Pinkertonin vauva-arki kuulostaa autuaalliselta. Voi kun kaikki vauvat olisi noin helppoja. No ei voi noista kahdesta valittaa,helppoja ovat olleet.

Emmi,kuinka tiinuska reagoi sinun mausteiseen ruokaan? Ihan milenkiinnosta kyselen kun itsekkin joskus tykkään lihaan tujua laittaa.

Me käytiin koko poppoo aamulla neuvolassa ja kaikki arvot olivat hyviä. Painoa oli lähdöstä tullut 2kg eli ihan sopivasti. Fundusmitta oli jo 19 ja siltä minusta on tuntunutkin että tämä kaveri nousee ylöspäin. Katselin aiempia raskauksia ja niissä mitat oli 15-16 cm tällä viikolla. No toivotaan että rintojen alla pysyy.... Seuraava käynti onkin jo 2.7 eli eihän tässä ole kuin kaksi viikkoa väliä. Mietin että taisi mennä tädillä viikot sekaisin mutta en kehdannut huomauttaa,mukavaahan siellä on vaikka useamminkin käydä. Niin ja viikko siitä alkaa loma niin eipähän tarvii heti loman alussa mennä. Ultra onkin sitten 1.8 äippäpolilla.

Nyt isännän kanssa iltalenkille. Mökille ei nyt lähdetty kun meinattiin ensi viikolla pitää pari vapaapäivää ja lähdetään jo tiistai-iltana mökille jussin viettoon.

-pietu- 18+3

Ihania nuo teidän prc-yhteydet.....

Vierailija
42/52 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtsu vai olikos se Pietu ketä sekoitti minut siihen Ullriken chili-valkosipuli maitoon, sellaiselle juomalle taitaisi tämä tyttö sanoa, no thank you, vaikka mausteista pidänkin, mutta kyllä se oli Ullriken coctail :-)) Mutta itse kokkailin hieman mausteisempaa ja tiinun vatsa ei reagoinnut lainkaan, onneksi, kun ihan säälitti, että oma napa on tärkeämpi kuin tytön, mutta vauva-aikana en muuten ole syönnyt muuta kuin hyvin miedosti maustettua, sen alku onnettomuuden jälkeen, kun en tiennyt, että tytön vatsa reagoi kaikkeen mitä syön (hei haloo) Ja keneltäköhän se maito on peräisin, välillä oikein ihmetyttää meikäläisen ajatuksen kulku !!! Nyt tiinulla ei ole ollut enää vatsavaivoja ja kakkaakin osaa jo ' ihanasti' TYÖNTÄÄ oikein sellaisella työntö äänellä ja äiti ja isi tsemppaavat vieressä ;-)) Nyt kakkii sellaisen 1-3x/vrk:ssa, mutta kakittomiakin päiviä voi olla välissä.

Tänään meillä tehtiin HISTORIAA. Oltiin miehen kanssa väsyneitä ja aateltiin josko tyttökin vaikka nukkusi, tiinuhan kuuluu siihen ryhmään vauvoja, ketkä eivät nuku päiväunia muuta kuin about 30 minsan pikaunia ja taas ollaan hereillä. No mentiin kaikki sänkyyn ja otin tytön rinnalla ja AVOT, niinhän siinä kävi, että äiti ja tyttö molemmat nukahtivat (ja isi) ja nukkuivat 2h päikkärit (16-18) Eli nyt tiedän, että saan tytön nukkumaan, kun otan SÄNKYYN rinnalle. Ja tyttö simahti taas yöunille jo 19.30, joten eipä voi valittaa mistään .. Edelleen kolme yösyöttöä.

Oltiin muuten Nlassakin Keskiviikkona ja uudet mitat ovat:

Paino: 5900g ( nousua melkein kilo, jos muistan oikein, viimeksi punnittu 3vkoa sitten)

Pituus: VAIN 56cm, oli kasvanut kolmessa viikossa hieman yli sentin eli alakäyrillä mennään pituuden suhteen, mutta eihän tytöllä suuremmat käyrät voisi ollakaan, kun äiti ja isi ovat kummatkin pätkiä. Söpö lyhyt ja pyöreä vauva :-)) Tukkain jo kasvanut pituutta, eli tulee hatun alta jo näkyviin (takahiukset)

Meillä on ollut vieraita kolmena iltana tällä viikolla ja olen ihan sippi ! Mies onneksi ollut kahdella vapaalla, mutta taas viikonlopun töissä :-// Aattelin että itse lähden huomenna visiteeraamaan yhtä kaveria. Vauva muuten sai ihania lahjoja viikolla, yksi kaveri toi ihanan takin (ostanut englannista) ja miehen äiti lähetti vauvan vaatteita ison kasan, olivat suloisia, ja sitten saatiin erilaisia t-paitoja ja vauvan lelujakin eksyi meille, joten kyllä toista on muistettu.

Itse koitan jumpata päivittäin sellaisen tunnin, ja rankkaa on, kun vatsalihaksia eikä muitakaan lihaksia tunnu enää olevan. Paino jynnää 68kg, mutta jotenkin vaikuttaisi kuin nuo vatsalihasliikkeet olisi tehonneet .. ja VIHKISORMUS menee vihdoinkin sormeen :-)) Ristiäsiin pitää ostaa uusi kolttu, kun vanhat ei mene päälle, ja taidan käydä kampaajallakin uusimassa kuontaloa

ankkikselle pahoittelut tädistä !!! Toivotaan, etä teilläkin saataisin nauttia plussasta pian !!! Onneksi lomasää oli hyvä. Onko teillä luvassa lisää ' lomaa' kun taisitte nyt olla vain viikon reissussa ??

Ja ani taisi jo häipyä mökkeilemään ? Oikein hyvää ja kaunista lomasäätä teillekin ja onnea ' yritykseen'

Pietu lähtee lomalle vasta ensiviikolla, ihanaa ... Iso mitta on sinullakin jo ollut ' taitaapi olla poika tulossa tällä kertaa' :-)) Pietu, kaikkihan toivoo että lapsi on terve, ei sen sukupuolen ole väliä, mutta oletko ollenkaan salaa toivonut, että voi kun olisi poika, ja WEMPPA sama kysymys sinne !!??

Senniina vaan aattelee törkymöykkyjä ;-)) Viikot alkavat sielläkin loppua käsiin, hui, aattele pian olet jo siellä ponnistamassa Ernestiä maailmaan .. Odotatko jo sinne ' pääsyä' vai tuntuuko, että saisi olla vielä pidempi aika Laskettuun ?

Ja sonjaemmalla aivan varmasti on vauva jo syntynyt-voi helskuta rallaa, että odotankin vauva-uutisia siltä suunnalta.

Ja Valtsu-hyvä, ettei Huuko vielä tullut maailmaan vaan pysyi masussa. Nyt vain otat rauhallisesti ja odotat vielä muutaman viikon ja sitten .. Miten on sokerit, onko laskeneet ??

Missä on walo, minea, elsamarja, mirjalii ..jne .. käykäähän kertomassa mikä on tilanteenne suhteessa vauvailuun ja miksei ihan muuhunkin elämään.

Nyt keittiöön ja ruokaa masuun ! Muuten imettäjät, teti ja pinkerton nyt ainaski ja kaikki muutkin, miten monta ' RUOKAA' olette syönneet kun imetätte, itse syön edelleen kaksi lämmintä ateriaa, ja kaksi sellaista kevyttä valipalaa, ja tietty aamupalan.

Hyvää yötä! t. emmi ja tiinu 2.5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinne etelänmaille kuuluu ?? Onko kaikki mennyt hyvin ja Hope kasvaa masussa ?? Käy kertomassa uudet kuulumiset. Onko muuten aurinko alkanut paistamaan kuumemmin?? Muista juoda paljon !!!

Nyt vihdoinkin hyvää yötä t. emmi

Vierailija
44/52 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi kyseli syömisiä. Aamupala on kahvia :) Päivällä ruoka/puuro - tai lapset syö, minä syön ehkä. Kun yleensä minun aamiainen on siinä muiden aamupalan ja päiväruuan välissä :) Riippuu tissitakiaisesta ja tappelevista sisaruksista. Lämmin ruoka iltapäivällä ja mahdollisesti toinen lämmin illalla tai tuhti iltapala (meille kaikille sama rytmi). Joskus tuo iltapäivän ja illan lämmin ruoka sekoittuu toisiinsa ja kaikilla onkin jo kiljuva nälkä. Kaikki riippu päivistä, miten kulloinkin ruokaa uppoaa.... Ja itse sitten vielä mätän ruisleipää ainakin iltaisin :) sekä tuoreita kurkkuja, samaten lapset syövät mielellään kurkkua ja pikkutomaatteja. Ja kyllä tietty päiväkahvi ja välipala. Koko ajan sitä syö :)

Pietu; kiitos vauvan kehuista kiltiksi. kyllä se onkin.

Emmi, meillä oli jo viime mittauksessa sama kuin teillä nyt - pituus siis. Mutta meillä menee aina alussa siellä pituuden yläkäyrillä ja sitten tasoittuu. (sama pituus, 1800 gr vähemmän painoa - toki on vähemmän ikääkin vielä, ei ole vielä pyöreyttä kerinnyt tulla)

Meillä on kanssa ollut oika vierailuviikko. Tänäänkin tulee, ja huomenaa lähdetään pikku lomalle. Taisin kyllä jo mainita. Eli en ole koneen ääressä kun vasta jussina.

KAIKILLE OIKEIN IHANAA KESKI-KESÄN JUHLAN ODOTUSTA ja JUHANNUSRUUSUN TUOKSUA ja KAIKKEA HYVÄÄ!

Vierailija
45/52 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllahan minakin lukemassa kayn (punastuen) mutta kirjotukset on taas niin ja nain; KUN ON KUUMA!!! Ma halailen tuota puolentoista litran vesipulloa kuin paraskin alkkis, enka millaan meinaa sita saada alas paivanmittaan... no juon ma kylla litran piimaakin melkein harva se paiva ja sokerittomat kahvikiululliset ja mehuja jne... mutta tuo puhdas vesi on aina se huonoin juoma ollu mun mielesta!

Eli meilla on sitten kesa ja kuuma; varjossa se ' normaali' +30 ja yli; ens tiistaiksi siis luvattu jo lahes neljaakymmenta... kiitos ilmastoinnille etta pysytaan hengissa taa pahin paiva-aika.

Hope-neito kasvaa ja voi hyvin! Ja on niin vilkaskin etta naurettiin jo ennen rv 20 ajatuksille etta on niiiin rauhallinen neiti etta! Tanaan vaihtu viikot taallakin ja alettiin siis rv 27! Ens alkuviikosta menen kk-tarkastukseeni, etta voin ottaa esikon mukaani; ainoana ei siskoaan ole viela ' nahnyt' livena. Ihan kivasti aika nakyy kuluvan. Tanaan on nelosen 4v paivat: hassua kun hanenkin syntyman muistan kuin eilisen; voi tata ajankulua!

Kaikille kuitenkin mukavaa kesaa ja synnytyksia laheneville paljon vahvoja supistuksia ja nopeita synnytyksia!! Voikaa hyvin

-levinia ja Hope rv 27 -

Vierailija
46/52 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on suhteellisen vetämätön, ja vaikka käynkin lähes päivittäin lukemassa kirjoituksianne, ei vaan saa itse kirjoitettua mitään. Tuntuu kyllä toisaalta myös, että mitään ei tapahdu - siis tässä raskaudessa.

Valdevina, Pinkerton ja Senniina - ne kielipelit upposivat myös tänne. =))

Wemppa - onneksi kaikki oli ok. Tässä olotilassa mikään reagointi ei ole ylireagointia! Mun mielestä tosi hyvä, että sait myös lääkärin, joka ei vähätellyt tilannetta ja sen aiheuttamaa huolta, sellaisistakin kun aika usein kuulee.

Pietu - joku muukin on täällä noita sun viikkoja ihmetellyt, niin myös minä. Puoliväli häämöttää jo! Koska sulla olikaan se rakenneultra?

Emmi - ihanat päikkärit teillä oli koko perhe vetäissyt. =)) On kiva lukea teidän vauva-arkenne sujumisesta. Ehkä meilläkin taas tammikuussa eletään sellaista...

Ani - mukavaa mökkeilyä ja uskon, että pikkupikkupillerit tuovat sen toivotun tuloksen!!! Plussatuulia sulle, puuh!

Ullrike - toivottavasti flunssa on helpottanut. Taidetaan tykätä samanlaisesta musiikista. Mites piinailut?

Senniina - jokos Ernesti on kovasti tulossa? Tsemppiä vikoihin viikkoihin, jotka jostain kumman syystä tuntuvat ainakin musta yhtä pitkiltä kuin ne ihan ekatkin.

ON: Kävin perjantaina np-ultrassa, menin vaikka olinkin jo saanut ne istukkabiopsian tulokset. Sattui tosi kiva kätilö, joka ultrasi todella huolellisesti. Vilkas pikkuepeli siellä oli, joka kovasti potki ja heilutteli nyrkkejään, ei meinattu mittoja saada. Kaikki kunnossa ja kehittynyt niin kuin pitääkin. Oli ihanaa kuulla se.

Eilen kerrottiin lapsille. Pienempi 5 v. oli innoissaan, jee, mä en oo sit enää pienin. Isompi 7 v. alkoi heti miettiä, että mikä nimeksi ja mitä kaikkea pitää sille vauvalle sitten opettaa. Sanoi kyllä myös laittavansa huoneensa oveen kyltin " Pääsy sallittu vain sellaisille, jotka osaavat lukea ja uida" =))

Aurinkoista viikonlopun jatkoa kaikille kultaisille & mukavaa jussin odotusta!

Peltis rv 13+1

Vierailija
47/52 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut tänään oikein nettipäivä. Monta tuntia ollaan etsitty reilun viikon mittaista autoreittiä euroopassa, jonka meikäläinenkin jaksaisi autossa kuumalla ilmalla istua. Ei mitään lukkoon lyöty mutta vaihtoehtoja on monta. Varmaan tallinan kautta Varsovaan,Prahaan ja minulla oli ehdoton jos sinne saakka mennään niin Wien käydään katsomassa. Saa nähdä päästäänkö Helsinkiä pidemälle lopulta. Mukava ainakin on suunnitella.

Emmi,tytöt sanoi itse että ihan sama kumpi tulee. Nimiä ovat pitkät listat molemmille keksineet. Mies ei halunnut tietää kumpi tulee,totesi ettei sillä ole hänelle mitään merkitystä,kromosomit oli tärkeät. Itse ajattelin että kolme likkaa olisi aika upeata saada mutta pettynyt en ole vaikka sieltä poikakin kuoriutuisi. Sen hoitaminen olisikin ihan uutta....

Peltimetsuri,meillä lapsilla vähän samat jutut kun teillä kun kerrottiin uutinen. Pienempi oli innoissaan kun ei ole enää pienin ja voi taas leikkiä kaikilla niillä leluilla jotka ovat varastossa. Emme raaskineet sanoa että sitten kun vauva on siinä leikki-iässä niin tuskin tytöt leikkii enää niillä leluilla,tai koskas sitä tietää. Meillä ei täällä ole tarjolla rakenneultraa ollenkaan. Mutta iän puolesta katsovat ultralla n. 25-26 viikolla ja minulla se on varattu 1.8,pitkä on aika...

Levinia ihana kuulla sinusta ja että hope pitää äitiä hyvänä vilkkaudella.

Täällä taas kylmä vesi maistuu tosi hyvälle,mitään muuta ei tekisi mieli juodakkaan. Limsaa on mennyt tosi vähän ja mehut ei maistu. Tavallinen vichy on ihan ok. Jotenkin suussa kaikki tuntuu maistuvan ihan pa..lle,sori. Tänäänkin vettä on mennyt useampi litra ja välillä hirvittää onko mulla sokerit korkealla. Onneksi pissassa ei ollut eilen sokeria.

Äsken käytiin tyttöjen kanssa uimassa ja nyt ovatkin niin raukeita, ei muuta kuin saunaan,iltapalalle ja nukkumaan. Isännän kanssa lainattiin dvd,uusin Bond kun ei ole tullut katsottua. Katsotaan pääsenkö loppuun saakka vai kutsuuko yöseuralainen...

Aurinkoista viikonloppua kaikille ja ihania lomasäitä lomailijoille. Me pidämme ensi viikolla kaksi lomapäivää niin saa pidennettyä juhannusviikonloppua.

-pietu- 18+4

Vierailija
48/52 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi: Ihan ekaksi tää " sanomattakin selvää" asia eli tietenkin meille on AIVAN SAMA kumpi vauva on, mutta tiedän ainakin miehen haaveilevan pojasta. Itse ajattelen, että tytölle olisi jo kaikki valmiina enkä tarvitsisi käyttöohjeita... Mutta toisaalta, poika olisi mukavaa vaihtelua. Katsotaan sitten kumman se joulupukki meille tuo.

Ihanat päiväunet vetelitte koko porukka.

Joo, yritän palata myöhemmin. Kun nyt pitääkin mennä. Aina, kun pääsen just kirjoittelun makuun, jotain sattuu...

wemppa, tänään tasan rv12

Vierailija
49/52 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pitkästä aikaa! Viimein saimme nettiyhteyden uuteen kotiin. Eipä tarvittu kuin muutama tulikivenkatkuinen puhelinsoitto ja uhkaus että operaattori vaihdetaan justiinsa ellei ala tapahtua.

En ole päässyt töissä edes lukemaan kuulumisianne joten saattaapi olla että vähän kestää että saan kahlattua pinot läpi.

Ainakin Sonjaemma taitaa olla jo käärönsä syliin saanut! Pikaselauksen kävin pinossa. Mut pääasia on että pääsen taas kehiin. Ja lomakin alkaa ihan muutaman päivän päästä niin jospa olisi aikaakin...

Omasta navasta ei mitään uutta kerrottavaa. Olen vaan tietoisesti pyrkinyt jättämään kuumeilun taustalle, lähinnä muistuttanut itseäni siitä että luottaisin enemmän siihen että vauva meille vielä saadaan jos se on tarkoitettu. Uskoa en ole menettänyt. Siihen olen yrittänyt nyt oikein tosissani keskittyä, että tässä ja nyt mulla on ihana perhe.

Mutta nyt nukkumaan.

-minea-

Vierailija
50/52 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni eilinen vähän ohi. Heräsin levottoman yön jälkeen klo 10 ja sitten mentiin asioille. Iltapäivästä ajattelin ottaa pienet torkut ja vedin sitten 3h ja heräsin 18.30..Taitaa jäädä välillä vähän univelkaa.

Synnytyskiireestä ovat jotkut kyselleet. Ei mulla ole sinne mitään kiirettä. La:han on 10 pv aikaa eikä missään vaiheessa ole ollut tuntemuksia, että yhtään etuajassa synnyttäisin. Uskon, että yli menee. Päivät ei tunnu sen takia pitkiltä. Muuten ehkä välillä, kun ei pysty kaikkea tekemään, mitä haluaisi. Kamat alkaa kuitenkin olla jo kasassa, että saa se Ernesti tullakin, jos siltä tuntuu. Paitsi, että poika tulee vielä muutamaksi päiväksi tänne ennen mummolaan menoa, joten jos kuitenkin sitten vasta jussina tai sen jälkeen olis Matti-Ernestin vuoro.

S rv38+4

Vierailija
51/52 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika saateltu isänsä puolen sukulaisiin, kun vedet meni illalla. Kohta vissiin mennään:-) Ei kyllä oikeen suppaile, mutta ei suppailut esikoiseltakaan.

Palaillaan..

Vierailija
52/52 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vissiin Senniina jo lähtenyt (?) Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pikkuinen Ernesti syntyisi jo tämän vuorokauden aikana !!! Senniina tuo uutinen oli aivan ihana, liikutuin itsekin täällä ..Tuli niin tuo oma kokemus mieleeni. Kaikkea hyvää teille jokaiselle.

Muista ponnistaa ja kovaa :-)) Ja tule sitten heti meille kertomaan, millainen ihanuus tämä Ernesti on. T. emmi ja tiinu -ketä on alkanut liikkumaan :-//