Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~♥~♥~ PITKIKSET vko12 ~♥~♥~

20.03.2006 |

Pitääkin päivitellä pinoamme...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkturquoise] Pitkiksillä eli pitkäkiertolaisilla on nimensä mukaisesti tavallista pidemmät kuukautiskierrot. Syitä pitkiin kiertoihin on monia, osalla kierto on mennyt sekaisin pillereiden tai synnytyksen jälkeen, joillakin kierto aina heitellyt. Olet lämpimästi tervetullut porukkaamme![/color]

[color=darkturquoise] [size=5]***Pitkikset***[/color] [/size]

[color=darkorchid]katjuska12[/color] [color=deeppink]minä kohta 22 ja mies 29 ja ensimmäistä kuumeillaan kovasti! Heinäkuussa jätin pillerit ja sitten kestikin 3 kk ennen kuin tulivat seuraavat menkat ja nekin teroluteilla! Kierrot sen jälkeen kp 46, 36 ja nyt meneillään kp 56! Eli todella pitkät ja epäsäännölliset kierrot ja se on piinaavaa![/color]

[color=darkorchid]KirPPuli[/color] [color=9BCD9B] Minä 21v, mies 23v, tyttö 12/2002, kierrot ollut sekaisin 8/2003 lähtien->23-80kp. Primolut 1/04 ja terolut aloitettu 2/05[/color]

[color=darkorchid]Kristiin@82[/color] [color=deeppink]Minä 23v, mies 28v, pillerit jätetty pois 10/04, jonka jälkeen kuukautisia ei kuulunut => Primolut-kuureja. 8/05 todettu pco => clomit+terot.[/color]

[color=darkorchid]Lilli78[/color] [color=9BCD9B]Ikä 26 ja mies 29. Yritys aloitettu 10/04. Kierrot huitelee 20. - 45 välillä.[/color]

[color=darkorchid]Mia79[/color] [color=deeppink]25-vuotias ensimmäisten odottaja, mies 28vee. Pillerit lopettanut 02/04, minkä jälkeen ei luomusti kuukautisia. Vauvatouhut aloitettu 10/04. 12/04 todettu pco. Lääkitys: metformiinia, teroja ja clomeja. Tärppi tuli kolmannesta clomikierrosta.[/color]

[color=darkorchid]Mikaela77[/color] [color=9BCD9B]Minä 27v, mies 29v (pian 30v), Tytär 02/2004 (yritystä ½v ennen häntä), ehkäisy jätetty pois 05/2004, jonka jälkeen terot. Nyt lapsettomuushoidoissa, clomit käytössä, kierrot ilman lääkitystä >40pv, hormoniavusteisesti n.28-31pv

[color=darkorchid]quiero3[/color] [color=deeppink]Olen 23 v. ja mies 24 v. Jätin pillerit pois joulukuussa, kun ei maltettu enää odottaa, että päästäis toteuttamaan vauvahaavetta. Eka kierto oli lähes normaali, eli 29. Nyt menossa toinen kierto ja kp35 eikä mitään kuulu...[/color]

[color=darkorchid]JJ-82[/color] [color=9BCD9B]Olen 23v ja aviopuolisoni on 26v. Esikoista ollaan yritetty kesästä 2004. Käyty tutkimuksissa 04/05, jolloin minulle määrättiin clomit neljän kierron ajaksi.[/color]

[color=darkorchid]Veera24[/color] [color=deeppink] Minä ja mies 25 v. meillä 2 kissaa. Pillerit jätetty 5/04. Kierrot 32-52...ja nyt yli 100, ei lääkitystä vielä[/color]

[color=darkorchid]redhead81[/color] [color=9BCD9B]Ikä 24, aviomies 32, poika 2,5. Yritystä reilu vuosi, teroja popsitaan, muuten tutkimukset vasta aluillaan. Kierrot on aivan mitä sattuu, välillä myös terojen kanssa.[/color]

[color=darkorchid]haaveilija3[/color] [color=deeppink]olen 25v ja kuumeilen kolmatta. Ukko on 28v. kävin eilen lääkärissä ja tänään aloitin sitten terot. kp on tänään 76. Sain kolmen kuukauden satsit. Jospa sitten kierto tulis tasaisemmaksi tai parempi olisi jos jäisi sattuneesta syystä 9kk pois :). [/color]

[color=darkorchid]vikli80[/color] [color=9BCD9B]Minä 24, mies 30, Olen 5-v tytön äitipuoli, Ensimmäisen yhteisen yritys aloitettu 7/04, Kierrot ennen pillereitä 28-72 ja pillereiden jälkeen 30-42[/color]

[color=darkorchid]Alexiana[/color] [color=deeppink]Minä 27, mies 26. Vauvahaaveita 2003 alkaen, 3/04 pillerit pois, 5/04 alkaen yritystä, 11/04 pco-havainto, vahvistus siitä 12/04, mutta lääkäri vain kehotti odottelemaan. 1/05 toiselta lääkäriltä lähete julkiselle tutkimuksiin, 4/05 eka käynti ja miehen tutkimuksia odotellaan ennen kuin alan syödä clomeja. Kierrot 2-3 kk pitkiä.[/color]

[color=darkorchid]hankihippiäinen [color=9BCD9B]vähän alta 30-vee, ensimmäistä kuumeillaan, kierrot venähtivät pitkiksi (40-50) pillereiden lopetuksen jälkeen alkusyksystä. Ei lääkitystä vielä. [/color]

[color=darkorchid]PIPSA1[/color] [color=deeppink]Ikää 25v, pillerit pois 7/2004, jonka jälkeen ei vuotoja 3 kk, 1 kk terot = vuoto, 3 kk ei vuotoa, taas terot, joilla vuoto ihan ok, tosi nyt jostain syystä kiertopäivänä 12 alkoi taas vuoto... Eläessäni olen " saanut" 6 normaalit kuukut 14 - 15 vuotiaana...[/color]

[color=darkorchid]Sonja_79[/color] [color=9BCD9B]Olemme mieheni kanssa molemmat 25-vuotiaita ja kuumeilemme pikkukakkosta (01/2005 alusta). Esikoinen syntyi 06/2004. Syksyllä minulla oli säännöllinen kierto 29-33pv, mutta nyt takana yksi 53 päivän kierto ja tällä hetkellä kp42. Suunnittelen lääkärille menoa, jos vaikka saisi Terolutit kiertoa tasaamaan.[/color]

[color=darkorchid]Illuminatus[/color] [color=deeppink] on yhden lapsen äiti, nyt odottaa toista. Pitkäkiertolainen olen ollut " aina" , mutta nyt kierrot karanneet täysin käsistä. Viimeksi oli kp 41, nyt lähestytään kp 50. Myös tuhrutteluvuoto on uusi asia.[/color]

[color=darkorchid]mörötin-81[/color] [color=9BCD9B]Minä ja mieheni ollaan molemmat 24v. ja esikoista ollaan yritetty syyskuusta 2004 saakka. Kahden yrityskierron jälkeen kierrot muuttuneet epäsäännöllisiksi ja pitkiksi. Huhtikuussa 2005 tutkimuksissa huomattu pco-tyyppiset munasarjat, clomeista ei apua, lapsettomuushoidot aloitettu 10/05 (IUI) [/color]

[color=darkorchid]Leppis78[/color] [color=deeppink]Minä 27 ja mies 30v. Ensimmäistä yritellään. Yritys aloitettu 06/04. Kierrot 31-42 [/color]

[color=darkorchid]punatilhi[/color] [color=9BCD9B]76 syntynyt, noin kymmenen vuoden pillereiden (Diane Nova) syönnin lopettamisen 09/04 jälkeen ei menkkoja. Primolut 11/2004 kolmeksi kuukaudeksi. Eikä taaskaan menkkoja! Ensimmäistä yritellään![/color]

[color=darkorchid]Brooke73[/color] [color=deeppink]Yli 3-kymppinen esikoiskuumeilija, yritys aloitettu juhannuksena -05. Kierrot 30-53 päivää, syytä pitkiin kiertoihin ei ole löytynyt.[/color]

[color=darkorchid]tilulilu[/color] [color=9BCD9B]ikä 25v. mies 32v.Nuvaringin jätin pois 03/05 jonka jälkeen kierrot on ollu 53,72,116 ja 33 pitkiä..Lapsettomuustutkimukset alkaa 03/06..Ensimäistä yritellään.[/color]

[color=darkorchid]MAYA79[/color] [color=deeppink]minä 25 v, mies 24v, ensimmäistä kuumeillaan espoossa. Pillerit lopetin 10/04, ja siit lähtein kierrot alkuun 32-35+yks mega pitkä kierto yli100. Pco havaittu 08/05 ja nyt vuos yritystä tasan täynnä:( ja clomit 3kk ens kiertoon.[/color]

[color=darkorchid]flaming[/color] [color=9BCD9B]minä 24v mies 34v tyttö 1v8kk. pco kierrot 28-56 olleet aina sellaiset. tyttö saatiin aikaan luomuna 20kk yrityksen jälkeen ja nyt yritystä luomuna takana 19kk tai heinäkuu on 19. kk. menkkoja taas odotellaan. niin joo ja kaarinasta me.[/color]

[color=darkorchid]kaipuu[/color] [color=deeppink]Oon 39 v, mieheni 50 v. Kierrot pitkiä ilman lääkitystä, lääkkeillä 31. Lasta toivottu 04/94 alkaen...[/color]

[color=darkorchid]tuplis2[/color] [color=9BCD9B]Minä 30 ja mies 29v, meillä entuudestaan kaksoset 12/00 ja kolmatta yritetty reilu vuosi nyt[/color]

[color=darkorchid]pantteri[/color] [color=deeppink]Minä 30-v, mies 31-v, tyttö 2,5-v. Toisen yritys aloitettu 06/05. Kierrot nuvaringin jälkeen täysin hukassa ja teroilla käynnistelty. Ensimmäinen sai alkunsa hyvällä tuurilla, vaikka kierto silloinkin aivan sekaisin.[/color]

[color=darkorchid]krista-75[/color] [color=9BCD9B]minä 30v ja mies 35v.meillä 10v tyttö.menkat oli vuoden pois.porimolut kuuri ja lugestrone kuuri menkat oli 7pv.nyt lugestrone kuuri huomenna loppu.[/color]

[color=darkorchid]Rainy[/color] [color=deeppink]ikää minulla on 25v ja miehellä 27v. Pillerit jätin pois viime jouluna ja kokonaan ehkäisyn jätimme pois elokuussa. kuukautiseni eivät ole koskaan olleet säännölliset ja pillereiden lopetuksen jälkeen niitä tuli neljät. Heinäkuussa kävin lääkärillä ja sain terolut -kuurin, sen jälkeisistä menkoista kulunut nyt 81pv. eilen sain verikokeiden tulokset, joista ei löytynyt mitään normaalista poikkeavaa... Nyt odotan gynekologiselle tutkimukseen menoa.[/color]

[color=darkorchid]kanelisokeri[/color] [color=9BCD9B]Iltatähtemme, eli kolmas lapsemme on ollut työn alla heinäkuusta -05 lähtien. Meillä on jo ennestään 7v tyttö ja 6v poika. Ikää meillä vanhemmilla on jo 32v. Poistatin kierukan (Levonova) tuolloin heinäkuussa ja kuten silloin joskus monta vuotta sitten, (ennen kierukkaa), kierto on jälleen mitä sattuu. Ensimmäinen kierto oli 41pv ja nyt mennään jo kp:ssä 50...[/color]

[color=darkorchid]Nuuhistelija[/color] [color=deeppink]Olen 24v ja mieheni 26v. Pillerit jätin pois vuoden vaihteessa, jonka jälkeen tuli luomumenkat 4-5 kertaa. Sitten menkat katosivat ja söin keltarauhashormonikuurin jolla ne alkoivatkin.[/color]

[color=darkorchid]wäiski74[/color] [color=9BCD9B]Minä ja mieheni 30 täyttäneitä, pillerit pois v. -01 ja vasta parin vuoden jälkeen alko kroppa toimia luomusti, vaikkakin pitkällä kierrolla 34-60. Ensimmäistä toivotaan kovasti.[/color]

[color=darkorchid]myttö75[/color] [color=deeppink]Itse 30v. ja mies 34v. PCO ja pitkät kierrot riesana. E-pillerit lopetettu 07/05 ensimmäisen lapsen toiveessa. [/color]

[color=darkorchid]mimmu_78[/color] [color=9BCD9B] Minä ja mies 27v. Esikoinen täyttää kesällä 2v. Toista yritetty marraskuusta -04. Kierrot 25-x [/color]

[color=darkorchid]pikkuansku[/color] [color=deeppink] kierto 52pv viimeksi. nyt jo 45pv menossa eikä kuulu menkkoja. Ennen 30-60pv välillä. Olen 24v ja mies 29v. aloitettu yritykset vasta pari kuukautta sitten[/color]

[color=darkorchid]olivia-80[/color] [color=9BCD9B]Molemmat 25, naimisissa kesästä ' 05 lähtien, yritys aloitettiin 09/05. Kierrot olleet Cilest-pillereiden jälkeen 36 ja 59[/color]

[color=darkorchid]Jeanel[/color] [color=deeppink]Asuinpaikka: Satakunta, Oma ja miehen ikä: 21v. ollaan molemmat, Monettako toivotaan: ensimmäistä, Yritys aloitettu: 09/05. Terolutit aloitin tällä viikolla. [/color]

[color=darkorchid]pumpsu[/color] [color=9BCD9B]Minä 23, mies 25, kihloissa ja yritys aloitettu 3/06[/color]

[color=darkorchid]pipu-77[/color] [color=deeppink]Minä 28 ja mies 32 jätin pillerit 11/05 ja kierto on ollut koko elämäni pitkä ja epäsäännöllinen, mutta nyt esikoista kovasti toivotaan. [/color]

[color=darkorchid]Tuulia-79[/color] [color=9BCD9B]minä ja mieheni 26 vuotiaita. Esikoista yritetään ja pillerit lopetettu syyskuussa 05. eka kierto 47 ja toka 63[/color]

[color=darkorchid]Janice82[/color] [color=deeppink]Olemme mieheni kanssa 23-vuotiaita, yrittäminen aloitetaan. Minulla aina ollut pitkä kierto. Nytkin väh.2kk väliä. Ens kuussa gyne, selvitetään mistä johtuu. [/color]

[color=darkorchid]10kaks[/color] [color=9BCD9B]Olen siis jo yhden lapsen äiti (11/05) ja vauvakuume nostelee päätään. Ongelmana on pitkä kierto 30-100pvä. PCO-diagnoosi vuonna `02. [/color]

[color=darkorchid]manti76[/color] [color=deeppink]toista lasta halajamme, pitkät kierrot johtuen pcosta[/color]

[color=darkorchid]enkeli-81[/color] [color=9BCD9B]Olen 24 ja mies 23. Pillerit lopetin noin 4/05 ja varsinainen yritys alkoi 9/05 [/color]

[color=darkorchid]töppönen.[/color] [color=deeppink] olen itse 25v, mies 26v. pillerit jätetty pois 09/05 ja pitkät kierrot riesana. huidellut kp38-59 välillä. ensimmäinen pikkuinen olisi toiveissa.[/color]

[color=darkorchid]RuuPikkuinen[/color] [color=9BCD9B] olen 28 ja mies 30 ja ensimmäistä yritetään. Asutaan keskeisellä uudellamaalla.[/color]

[color=darkorchid]Rouva81[/color] [color=deeppink]Olen 25 vuotta ja mies 31. Yritettiin koko viime vuosi raskautta ja tutkimuksissakin käytiin. Mulla ongelmana pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Tulin sitten yllättäin raskaaksi syyskuussa. Joulukuussa sikiö todettiin kuitenkin menehtyneeksi ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Nyt siis alkaa taas uusi yrittäminen.[/color]

[color=darkorchid]pömppö79[/color] [color=9BCD9B]Mieheni ja minä molemmat vm.-79, esikoistyttö on iki-ihana 3-vuotias rasavilli, pikkusisarusta hänelle ollaan toivottu ja yritetty 2vuotta (väliin mahtuvat nuo ikävät keskenmenot). Kiertoni on aina ollut vaihteleva. [/color]

[color=darkorchid]Olvi[/color]

[color=008B45] [size=3]Plussanneet pitkikset [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Illuminatus[/color] [color=FF6A6A] la 18.12. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]vikli80[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Sonja_79[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Pomppis03[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Alexiana[/color] [color=FF6A6A] la 20.2.[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]mimmu_78[/color] [color=FF6A6A] la 15.3[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]KirPPuli[/color] [color=FF6A6A] la 28.4. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]katjuska12[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Leppis78[/color] [color=FF6A6A] la 5.5. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]suklaavohveli[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]haaveilija3[/color] [color=FF6A6A]la[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]adalmina[/color] [color=FF6A6A]la 7.8.06[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Veera24[/color] [color=FF6A6A]la 8.8.2006[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]pikkuansku[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Pantteri[/color] [color=FF6A6A]la 5.8. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Olivia@[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]tilulilu[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Nuuhistelija[/color] [color=FF6A6A]la 10.10. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Kanelisokeri[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]mörötin-81[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=coral] [size=3] Synnyttäneet pitkikset [/color] [/size]

[color=darkorange] [size=2]Pips[/color] [color=crimson] (la 30.10.) Tyttö syntyi 20.10 rv 38+4, paino 3210g, pituus 48 cm ja pipo 33,5 cm [/color] [/size]

[color=darkorange] [size=2]Mia79[/color] [color=FF6A6A] (la 18.12.) [/color] [color=cornflowerblue]poika[/color] ja [color=crimson] tyttö syntyivät 26.11. [/color][/size]

[color=darkorange] [size=2]Mikaela77[/color] [color=crimson] (la 27.2.) Tyttö syntyi 23.2. painoi 3432g ja pituutta 49cm, pää 35cm [/color] [/size]

Vierailija
2/27 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas homma päivittää listaamme!

Ihan aluksi SUPER isot ONNITTELUT [color=red] Kanelisokerille[/color] ja [color=red] mörötin-81:lle[/color] plussan johdosta! Oon niin kade, mutta onnellinen teidän puolesta!

Niin ja [color=orange]pumpsulle[/color] ONNITTELUT kihlauksesta! On todella hienoa, että tekin pääsette nyt oikein kunnolla yrittämään bd.

Uusiakin pinoomme kirjasin eli tervetuloa minunkin puolestani [color=blue]pömppö79[/color] ja [color=blue]Olvi[/color]. Kirjottakaa itsestänne lyhyt esittely, niin voin päivittää ne listaamme.

Niin ja jos muutkin haluavat päivittää tietojaan eikä itse uskalla sitä tehdä niin minä voin niitä sitten päivitellä.

Sitten vielä omaa napaa...

Olen tarkoituksella ollut hieman sivummalla. Ottaa vaan välillä niin koville nämä kaikki takaiskut. Huomenna pitäisi soittaa ja varata aika Turkuun, jolloin voitaisiin viedä miehen simpat testattavaksi.

Nyt on ollut taas itku herkässä... Kuulin että serkullani on kova vauvakuume, onhan hän jo parikymppinen(?) tokaisi tätini. Kotiin päästyäni ajattelin, etten kestä jos hänkin tulee raskaaksi ennenkuin minä.

Jotenkin sitä pyrkii ajattelemaan positiivisesti tätä asiaa, pakko että jaksaa... Sitä vauvaa on niin kauan toivottu ja yritetty (jo 1w5kk), että varmasti ollaan valmistauduttu hyvin. Niin ja olen nyt opiskellut työni ohessa, ja tavoitteena olisi saada paperit ulos reilu vuoden päästä. Olen saanut opintojani paljon eteenpäin, mutta nyt alkaisi pikkuhiljaa olla kaikkein otollisin aika kasvattaa masua (muunkin kuin syömisen vuoksi). Ei ole enää mitään asiaa, minkä vuoksi ei olisi jo meidänkin vuoro...!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...katsoitteko vauvadokumenttia joka tuli tänään illalla ykköseltä?

me istuttiin miehen kanssa molemmat sohvalla ja napitettiin elämän ihmettä :) -huokaus-

täällä menossa nyt kp46/53-59? eli viikon päästä alkaa piinailut ellei siihen mennessä ole ferrari kurvannut pihamaalle. on kyllä ollut outoja nippailuja ja vihlaisuja vatsassa mutta taitaapa tuo mennä taas kuumeilun ja toiveajattelun piikkiin(!) mieskin jo kysyi että milloinkas se testailu-aika taas koittaa... voi hitsi, ja taas tulee varmaan kuitenkin pettymys, joten en halua alkaa testailemaan liian aikaisin ainakaan. viime kierrossa en tuhlannut yhtäkään testiä, joten pidetään peukkuja että tässä kierrossa ilmenisi tarvetta testata.

eipä tältä erää sitten muuta, hyvin omanapaista tekstiä mutta pitäähän sitä jonnekin vuodattaa =)

***halaukset kaikille teille !!! ***

Vierailija
4/27 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Ollut, jos mahdollista, tavallistakin pahempi vaavikuume tänään. Päässä ei ole pyörinyt mikään muu kuin vauvat. Tuo kateuden tunne, minkä kristiin@ mainitsit, on niin tuttu. Ei se ole sellainen kateus, että haluaisi muilta niille tapahtuvat hyvät asiat pois, vaan että saisi itselleen ne kanssa. Mun mielestä tossa menee ns. hyvän ja pahan kateuden raja. Ja sulle tosiaan toivon sitä tärppiä ja toivon että tärppää ennen kuin sillä sun serkkutytöllä ;)

Ja katsoin sen vauva dokkarin. Eikö seuraava osa tule viikon kuluttua? Uskomatonta ja hienoa oli katsoa! Ja sitten tuli niin kaihoisa olo, että voikun mullakin...

Huokailua...

Vierailija
5/27 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin minäkin tuota dokkaria, ensimmäinen vauvaohjelma jota olen antanut itseni katsoa. Näin heti yöllä unta vauvastani. Se oli taas poikavauva (näin aina poikavauva tai kaksosunia) jota en tiennyt odottavani. Synnytin sen kotona ja olin ihan ihmeissäni mitein vaan että miten tässä näin saattoi käydä. Vauva oppi heti syntymäiltanaan kävelemään ja mietin että harmi kun se kasvaa niin nopeasti. Liittyy varmaan jotenkin tuohon dokkariin tämä uneni.

haleja kaikille, ruu

Vierailija
6/27 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiin@82:

[color=darkturquoise] Pitkiksillä eli pitkäkiertolaisilla on nimensä mukaisesti tavallista pidemmät kuukautiskierrot. Syitä pitkiin kiertoihin on monia, osalla kierto on mennyt sekaisin pillereiden tai synnytyksen jälkeen, joillakin kierto aina heitellyt. Olet lämpimästi tervetullut porukkaamme![/color]

[color=darkturquoise] [size=5]***Pitkikset***[/color] [/size]

[color=darkorchid]katjuska12[/color] [color=deeppink]minä kohta 22 ja mies 29 ja ensimmäistä kuumeillaan kovasti! Heinäkuussa jätin pillerit ja sitten kestikin 3 kk ennen kuin tulivat seuraavat menkat ja nekin teroluteilla! Kierrot sen jälkeen kp 46, 36 ja nyt meneillään kp 56! Eli todella pitkät ja epäsäännölliset kierrot ja se on piinaavaa![/color]

[color=darkorchid]KirPPuli[/color] [color=9BCD9B] Minä 21v, mies 23v, tyttö 12/2002, kierrot ollut sekaisin 8/2003 lähtien->23-80kp. Primolut 1/04 ja terolut aloitettu 2/05[/color]

[color=darkorchid]Kristiin@82[/color] [color=deeppink]Minä 23v, mies 28v, pillerit jätetty pois 10/04, jonka jälkeen kuukautisia ei kuulunut => Primolut-kuureja. 8/05 todettu pco => clomit+terot.[/color]

[color=darkorchid]Lilli78[/color] [color=9BCD9B]Ikä 26 ja mies 29. Yritys aloitettu 10/04. Kierrot huitelee 20. - 45 välillä.[/color]

[color=darkorchid]Mia79[/color] [color=deeppink]25-vuotias ensimmäisten odottaja, mies 28vee. Pillerit lopettanut 02/04, minkä jälkeen ei luomusti kuukautisia. Vauvatouhut aloitettu 10/04. 12/04 todettu pco. Lääkitys: metformiinia, teroja ja clomeja. Tärppi tuli kolmannesta clomikierrosta.[/color]

[color=darkorchid]Mikaela77[/color] [color=9BCD9B]Minä 27v, mies 29v (pian 30v), Tytär 02/2004 (yritystä ½v ennen häntä), ehkäisy jätetty pois 05/2004, jonka jälkeen terot. Nyt lapsettomuushoidoissa, clomit käytössä, kierrot ilman lääkitystä >40pv, hormoniavusteisesti n.28-31pv

[color=darkorchid]quiero3[/color] [color=deeppink]Olen 23 v. ja mies 24 v. Jätin pillerit pois joulukuussa, kun ei maltettu enää odottaa, että päästäis toteuttamaan vauvahaavetta. Eka kierto oli lähes normaali, eli 29. Nyt menossa toinen kierto ja kp35 eikä mitään kuulu...[/color]

[color=darkorchid]JJ-82[/color] [color=9BCD9B]Olen 23v ja aviopuolisoni on 26v. Esikoista ollaan yritetty kesästä 2004. Käyty tutkimuksissa 04/05, jolloin minulle määrättiin clomit neljän kierron ajaksi.[/color]

[color=darkorchid]Veera24[/color] [color=deeppink] Minä ja mies 25 v. meillä 2 kissaa. Pillerit jätetty 5/04. Kierrot 32-52...ja nyt yli 100, ei lääkitystä vielä[/color]

[color=darkorchid]redhead81[/color] [color=9BCD9B]Ikä 24, aviomies 32, poika 2,5. Yritystä reilu vuosi, teroja popsitaan, muuten tutkimukset vasta aluillaan. Kierrot on aivan mitä sattuu, välillä myös terojen kanssa.[/color]

[color=darkorchid]haaveilija3[/color] [color=deeppink]olen 25v ja kuumeilen kolmatta. Ukko on 28v. kävin eilen lääkärissä ja tänään aloitin sitten terot. kp on tänään 76. Sain kolmen kuukauden satsit. Jospa sitten kierto tulis tasaisemmaksi tai parempi olisi jos jäisi sattuneesta syystä 9kk pois :). [/color]

[color=darkorchid]vikli80[/color] [color=9BCD9B]Minä 24, mies 30, Olen 5-v tytön äitipuoli, Ensimmäisen yhteisen yritys aloitettu 7/04, Kierrot ennen pillereitä 28-72 ja pillereiden jälkeen 30-42[/color]

[color=darkorchid]Alexiana[/color] [color=deeppink]Minä 27, mies 26. Vauvahaaveita 2003 alkaen, 3/04 pillerit pois, 5/04 alkaen yritystä, 11/04 pco-havainto, vahvistus siitä 12/04, mutta lääkäri vain kehotti odottelemaan. 1/05 toiselta lääkäriltä lähete julkiselle tutkimuksiin, 4/05 eka käynti ja miehen tutkimuksia odotellaan ennen kuin alan syödä clomeja. Kierrot 2-3 kk pitkiä.[/color]

[color=darkorchid]hankihippiäinen [color=9BCD9B]vähän alta 30-vee, ensimmäistä kuumeillaan, kierrot venähtivät pitkiksi (40-50) pillereiden lopetuksen jälkeen alkusyksystä. Ei lääkitystä vielä. [/color]

[color=darkorchid]PIPSA1[/color] [color=deeppink]Ikää 25v, pillerit pois 7/2004, jonka jälkeen ei vuotoja 3 kk, 1 kk terot = vuoto, 3 kk ei vuotoa, taas terot, joilla vuoto ihan ok, tosi nyt jostain syystä kiertopäivänä 12 alkoi taas vuoto... Eläessäni olen " saanut" 6 normaalit kuukut 14 - 15 vuotiaana...[/color]

[color=darkorchid]Sonja_79[/color] [color=9BCD9B]Olemme mieheni kanssa molemmat 25-vuotiaita ja kuumeilemme pikkukakkosta (01/2005 alusta). Esikoinen syntyi 06/2004. Syksyllä minulla oli säännöllinen kierto 29-33pv, mutta nyt takana yksi 53 päivän kierto ja tällä hetkellä kp42. Suunnittelen lääkärille menoa, jos vaikka saisi Terolutit kiertoa tasaamaan.[/color]

[color=darkorchid]Illuminatus[/color] [color=deeppink] on yhden lapsen äiti, nyt odottaa toista. Pitkäkiertolainen olen ollut " aina" , mutta nyt kierrot karanneet täysin käsistä. Viimeksi oli kp 41, nyt lähestytään kp 50. Myös tuhrutteluvuoto on uusi asia.[/color]

[color=darkorchid]mörötin-81[/color] [color=9BCD9B]Minä ja mieheni ollaan molemmat 24v. ja esikoista ollaan yritetty syyskuusta 2004 saakka. Kahden yrityskierron jälkeen kierrot muuttuneet epäsäännöllisiksi ja pitkiksi. Huhtikuussa 2005 tutkimuksissa huomattu pco-tyyppiset munasarjat, clomeista ei apua, lapsettomuushoidot aloitettu 10/05 (IUI) [/color]

[color=darkorchid]Leppis78[/color] [color=deeppink]Minä 27 ja mies 30v. Ensimmäistä yritellään. Yritys aloitettu 06/04. Kierrot 31-42 [/color]

[color=darkorchid]punatilhi[/color] [color=9BCD9B]76 syntynyt, noin kymmenen vuoden pillereiden (Diane Nova) syönnin lopettamisen 09/04 jälkeen ei menkkoja. Primolut 11/2004 kolmeksi kuukaudeksi. Eikä taaskaan menkkoja! Ensimmäistä yritellään![/color]

[color=darkorchid]Brooke73[/color] [color=deeppink]Yli 3-kymppinen esikoiskuumeilija, yritys aloitettu juhannuksena -05. Kierrot 30-53 päivää, syytä pitkiin kiertoihin ei ole löytynyt.[/color]

[color=darkorchid]tilulilu[/color] [color=9BCD9B]ikä 25v. mies 32v.Nuvaringin jätin pois 03/05 jonka jälkeen kierrot on ollu 53,72,116 ja 33 pitkiä..Lapsettomuustutkimukset alkaa 03/06..Ensimäistä yritellään.[/color]

[color=darkorchid]MAYA79[/color] [color=deeppink]minä 25 v, mies 24v, ensimmäistä kuumeillaan espoossa. Pillerit lopetin 10/04, ja siit lähtein kierrot alkuun 32-35+yks mega pitkä kierto yli100. Pco havaittu 08/05 ja nyt vuos yritystä tasan täynnä:( ja clomit 3kk ens kiertoon.[/color]

[color=darkorchid]flaming[/color] [color=9BCD9B]minä 24v mies 34v tyttö 1v8kk. pco kierrot 28-56 olleet aina sellaiset. tyttö saatiin aikaan luomuna 20kk yrityksen jälkeen ja nyt yritystä luomuna takana 19kk tai heinäkuu on 19. kk. menkkoja taas odotellaan. niin joo ja kaarinasta me.[/color]

[color=darkorchid]kaipuu[/color] [color=deeppink]Oon yli 40v, Kierrot pitkiä ilman lääkitystä, lääkkeillä 31. Lasta toivottu 04/94 alkaen...[/color]

[color=darkorchid]tuplis2[/color] [color=9BCD9B]Minä 30 ja mies 29v, meillä entuudestaan kaksoset 12/00 ja kolmatta yritetty reilu vuosi nyt[/color]

[color=darkorchid]pantteri[/color] [color=deeppink]Minä 30-v, mies 31-v, tyttö 2,5-v. Toisen yritys aloitettu 06/05. Kierrot nuvaringin jälkeen täysin hukassa ja teroilla käynnistelty. Ensimmäinen sai alkunsa hyvällä tuurilla, vaikka kierto silloinkin aivan sekaisin.[/color]

[color=darkorchid]krista-75[/color] [color=9BCD9B]minä 30v ja mies 35v.meillä 10v tyttö.menkat oli vuoden pois.porimolut kuuri ja lugestrone kuuri menkat oli 7pv.nyt lugestrone kuuri huomenna loppu.[/color]

[color=darkorchid]Rainy[/color] [color=deeppink]ikää minulla on 25v ja miehellä 27v. Pillerit jätin pois viime jouluna ja kokonaan ehkäisyn jätimme pois elokuussa. kuukautiseni eivät ole koskaan olleet säännölliset ja pillereiden lopetuksen jälkeen niitä tuli neljät. Heinäkuussa kävin lääkärillä ja sain terolut -kuurin, sen jälkeisistä menkoista kulunut nyt 81pv. eilen sain verikokeiden tulokset, joista ei löytynyt mitään normaalista poikkeavaa... Nyt odotan gynekologiselle tutkimukseen menoa.[/color]

[color=darkorchid]kanelisokeri[/color] [color=9BCD9B]Iltatähtemme, eli kolmas lapsemme on ollut työn alla heinäkuusta -05 lähtien. Meillä on jo ennestään 7v tyttö ja 6v poika. Ikää meillä vanhemmilla on jo 32v. Poistatin kierukan (Levonova) tuolloin heinäkuussa ja kuten silloin joskus monta vuotta sitten, (ennen kierukkaa), kierto on jälleen mitä sattuu. Ensimmäinen kierto oli 41pv ja nyt mennään jo kp:ssä 50...[/color]

[color=darkorchid]Nuuhistelija[/color] [color=deeppink]Olen 24v ja mieheni 26v. Pillerit jätin pois vuoden vaihteessa, jonka jälkeen tuli luomumenkat 4-5 kertaa. Sitten menkat katosivat ja söin keltarauhashormonikuurin jolla ne alkoivatkin.[/color]

[color=darkorchid]wäiski74[/color] [color=9BCD9B]Minä ja mieheni 30 täyttäneitä, pillerit pois v. -01 ja vasta parin vuoden jälkeen alko kroppa toimia luomusti, vaikkakin pitkällä kierrolla 34-60. Ensimmäistä toivotaan kovasti.[/color]

[color=darkorchid]myttö75[/color] [color=deeppink]Itse 30v. ja mies 34v. PCO ja pitkät kierrot riesana. E-pillerit lopetettu 07/05 ensimmäisen lapsen toiveessa. [/color]

[color=darkorchid]mimmu_78[/color] [color=9BCD9B] Minä ja mies 27v. Esikoinen täyttää kesällä 2v. Toista yritetty marraskuusta -04. Kierrot 25-x [/color]

[color=darkorchid]pikkuansku[/color] [color=deeppink] kierto 52pv viimeksi. nyt jo 45pv menossa eikä kuulu menkkoja. Ennen 30-60pv välillä. Olen 24v ja mies 29v. aloitettu yritykset vasta pari kuukautta sitten[/color]

[color=darkorchid]olivia-80[/color] [color=9BCD9B]Molemmat 25, naimisissa kesästä ' 05 lähtien, yritys aloitettiin 09/05. Kierrot olleet Cilest-pillereiden jälkeen 36 ja 59[/color]

[color=darkorchid]Jeanel[/color] [color=deeppink]Asuinpaikka: Satakunta, Oma ja miehen ikä: 21v. ollaan molemmat, Monettako toivotaan: ensimmäistä, Yritys aloitettu: 09/05. Terolutit aloitin tällä viikolla. [/color]

[color=darkorchid]pumpsu[/color] [color=9BCD9B]Minä 23, mies 25, kihloissa ja yritys aloitettu 3/06[/color]

[color=darkorchid]pipu-77[/color] [color=deeppink]Minä 28 ja mies 32 jätin pillerit 11/05 ja kierto on ollut koko elämäni pitkä ja epäsäännöllinen, mutta nyt esikoista kovasti toivotaan. [/color]

[color=darkorchid]Tuulia-79[/color] [color=9BCD9B]minä ja mieheni 26 vuotiaita. Esikoista yritetään ja pillerit lopetettu syyskuussa 05. eka kierto 47 ja toka 63[/color]

[color=darkorchid]Janice82[/color] [color=deeppink]Olemme mieheni kanssa 23-vuotiaita, yrittäminen aloitetaan. Minulla aina ollut pitkä kierto. Nytkin väh.2kk väliä. Ens kuussa gyne, selvitetään mistä johtuu. [/color]

[color=darkorchid]10kaks[/color] [color=9BCD9B]Olen siis jo yhden lapsen äiti (11/05) ja vauvakuume nostelee päätään. Ongelmana on pitkä kierto 30-100pvä. PCO-diagnoosi vuonna `02. [/color]

[color=darkorchid]manti76[/color] [color=deeppink]toista lasta halajamme, pitkät kierrot johtuen pcosta[/color]

[color=darkorchid]enkeli-81[/color] [color=9BCD9B]Olen 24 ja mies 23. Pillerit lopetin noin 4/05 ja varsinainen yritys alkoi 9/05 [/color]

[color=darkorchid]töppönen.[/color] [color=deeppink] olen itse 25v, mies 26v. pillerit jätetty pois 09/05 ja pitkät kierrot riesana. huidellut kp38-59 välillä. ensimmäinen pikkuinen olisi toiveissa.[/color]

[color=darkorchid]RuuPikkuinen[/color] [color=9BCD9B] olen 28 ja mies 30 ja ensimmäistä yritetään. Asutaan keskeisellä uudellamaalla.[/color]

[color=darkorchid]Rouva81[/color] [color=deeppink]Olen 25 vuotta ja mies 31. Yritettiin koko viime vuosi raskautta ja tutkimuksissakin käytiin. Mulla ongelmana pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Tulin sitten yllättäin raskaaksi syyskuussa. Joulukuussa sikiö todettiin kuitenkin menehtyneeksi ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Nyt siis alkaa taas uusi yrittäminen.[/color]

[color=darkorchid]pömppö79[/color] [color=9BCD9B]Mieheni ja minä molemmat vm.-79, esikoistyttö on iki-ihana 3-vuotias rasavilli, pikkusisarusta hänelle ollaan toivottu ja yritetty 2vuotta (väliin mahtuvat nuo ikävät keskenmenot). Kiertoni on aina ollut vaihteleva. [/color]

[color=darkorchid]Olvi[/color]

[color=008B45] [size=3]Plussanneet pitkikset [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Illuminatus[/color] [color=FF6A6A] la 18.12. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]vikli80[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Sonja_79[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Pomppis03[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Alexiana[/color] [color=FF6A6A] la 20.2.[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]mimmu_78[/color] [color=FF6A6A] la 15.3[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]KirPPuli[/color] [color=FF6A6A] la 28.4. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]katjuska12[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Leppis78[/color] [color=FF6A6A] la 5.5. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]suklaavohveli[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]haaveilija3[/color] [color=FF6A6A]la[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]adalmina[/color] [color=FF6A6A]la 7.8.06[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Veera24[/color] [color=FF6A6A]la 8.8.2006[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]pikkuansku[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Pantteri[/color] [color=FF6A6A]la 5.8. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Olivia@[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]tilulilu[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Nuuhistelija[/color] [color=FF6A6A]la 10.10. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Kanelisokeri[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]mörötin-81[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=coral] [size=3] Synnyttäneet pitkikset [/color] [/size]

[color=darkorange] [size=2]Pips[/color] [color=crimson] (la 30.10.) Tyttö syntyi 20.10 rv 38+4, paino 3210g, pituus 48 cm ja pipo 33,5 cm [/color] [/size]

[color=darkorange] [size=2]Mia79[/color] [color=FF6A6A] (la 18.12.) [/color] [color=cornflowerblue]poika[/color] ja [color=crimson] tyttö syntyivät 26.11. [/color][/size]

[color=darkorange] [size=2]Mikaela77[/color] [color=crimson] (la 27.2.) Tyttö syntyi 23.2. painoi 3432g ja pituutta 49cm, pää 35cm [/color] [/size]

Hei!

Oli tehtävä lyhykäiseen esittelyyni muutos. Sitä vain vanhenee hetki hetkeltä.

Olette pitkikset kärsivällisesti jaksaneet odottaa ihmettä tapahtuvaksi.

Onnea ja menestystä jo plussanneille!

Itselläni clomikierto (100 mg)/pv kp 5-9. Kokeilen ainoastaan muutaman kuukauden clomifenejä. Olen hyväksynyt sen, ettei lasta tule kenties koskaan. Siksi on helpottunut ja -ei stressaava- olo.

Vierailija
7/27 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä välissä soitti vielä kummipojan äiti joten nythän mä jo unohdutin mitä ja kelle tulin tänne kirjoittamaan ;)

Kaipuulle piti toivottaa oikein paljon onnea clomikiertoihin!!!!!!!! Olette kyllä jo niin kauan toivoneet lasta, että syvimmästä sydämeni sopukasta asti toivon että hänet vielä saatte! Anteeksi kun en nyt muista, mutta oliko teiltä löydetty joku syy ettei ole tärpännyt? Olet sen varmasti täällä kertonut, mutten yhtään nyt muista, meitä on niin monia täällä.

Meillä menee edelleen hyvin vauskin kanssa. Tulee ylihuomenna jo kuukauden! Kyllä aika rientää kuin siivillä. Mieheni on yhteensä 6 viikkoa kotona, mikä onkin ollut varsin mukavaa. Tänään ja huomenna on koulutuksessa, joten ollaan tyttöjen kanssa kolmisin kotona. Toisen nimen mietintä edelleen kesken, ristiäiset on jo 2.4. eli näinä päivinä se kyllä on jo päätettävä! Kummeille luvattiin kertoa ajoissa.

Plussaonnea itse kullekin, tulen kirjoittamaan lisää vähän myöhemmin.

Mikaela

Vierailija
8/27 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina, kiva kun laitoit pinoa taas pystyyn : )

Toivotaan, että saat pian alkaa kasvattamaan masua!

Kaipuulle myös oikein erityisesti nyt onnea tähän clomikiertoon. Kulunut klise, mutta näköjään on pitänyt monen kohdalla paikkaansa, että kun stressi loppuu, niin vauva päättääkin ilmoittaa tulostaan. Toivotaan, että tämä sanonta pitäisi sinun kohdallasi nyt paikkaansa!

Kiva kuulla Mikaela, että siellä teillä ja vaavilla kaikki hyvin.

Nauhoitin eilisen vauvadokkarin, joten varmaan tänään ennättää sen katsoa. Kunhan saisi lähdettyä täältä työmaalta vielä kotiakin ; )

Omasta navasta sen verran, että 1. clomikierto käynnissä. Maanantaina oli seurantaultra (kp12) ja ainakaan vielä ei ollut mitään tapahtunut munarakkuloiden suhteen. Pieniä rakkuloita oli kovasti ja isoimpien koko oli 8mm kuten aina muutenkin. Perjantaina menen uudelleen ultraan kuuntelemaan tuomion.

Myttö

Vierailija
9/27 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyllä aivan ihana! Mua vaivaa nyt joku krooninen raskaus- ja synnytyskuume, eikä tehnyt lainkaan hyvää kun katsoin sen dokkarin. . ;) Kai tää on tätä synnytyksen jälkeistä hormonimyräkkää.. Mies katsoi vähän ihmeissään kun ilmoitin esikoisen ollessa alle viikon, että haluan uudestaan raskaaksi ja synnyttämään!! Eihän sitä tiedä, saadaanko me enää ikinä kolmatta lasta vaikka haluaisimmekin, mutta ehkä tosiaan sitten vähän myöhempänä ajankohtana olisikin mahdollista. Sitten kun oikeasti tulee tunne, että tulee se vauvakuume, eikä vain raskauskuume ja vimma synnyttämään.

Nyt pitää mennä aamupalalle kun vauva vielä nukkuu.. TAAS myöhemmin lisää. Sorry tuo omanapainen vuodatus taas kerran.

Mikaela

Vierailija
10/27 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille ja jo etukäteen anteeksi, etten jää kommentoimaan muiden kuulumisia. Ihan vaan pikaseen tulin kertomaan, että meille syntyi pieni prinsessa maanantaina 20.3. Painoa oli 3090g ja pituutta 50 cm. 4 päivää meni yli lasketun ajan, onneksi ei enempää. Synnytys meni hienosti ja nopeasti. Tänään pääsimme kotiin sairaalasta.

Plussaonnea sitä vielä odottaville!

Terkuin Mimmu

Vierailija
11/27 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea iki-ihanasta prinsessasta, Mimmu!! Ihanaa vaaleanpunaista vauvaelämää teidän perheelle!

toivottaa Mikaela ja tyttönen huomenna 1kk

Vierailija
12/27 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuisen prinsessan johdosta! Kaikkea hyvää teidän vauva-arkeenne!

toivoo Myttö

Vierailija
13/27 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää päästä vuodattamaan. En olisi ikinä uskonut, että joudun tämän kirjoittamaan, alkaa olla vuosi takana yritystä ja toista lasta ei vaan kuulu (ensimmäinen tärppäsi ekasta kierrosta).

Kierrot on aivan sekaisin. Kuukautiset alkoi kolme kuukautta synnytyksen jälkeen ja tuli kolmesti suht. normaalisti. Kolmansien kuukautisten jälkeen vatsakipu ei loppunutkaan, tuli raskausoireet ja kuukautiset loppuivat moneksi kuukaudeksi. Kävin verikokeissa ja ultrassa, joissa kaikki ok, lääkäri ei ottautunut asiaan ja asia jäi siihen. Nyt tullut kolmet kuukautiset kp45 ja kp39, nyt menossa kp49 ja nytkään ei kuukautisten jälkeen loppunut vatsakivut ja tuli raskausoireet, mitta testi negaa...

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Huoh! Kai se pitäis taas varata lääkäri aika, mutta taidan vielä sitä siirtää, että mahdun kesällä hääpukuun :).

Plussa säteitä kaikille pitkiksille ja kiitos jos jaksoit lukea pitkän valitukseni!

Vierailija
14/27 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taas!!

Kauheesti onnea mimmulle!!!!!!!!!!!!!!!ja tervetuloa uudet kuumeilijat!!

Mä olen yrittäny pitää palstailu taukoa, vähän oon onnistunu.

Suurena huolenaiheena on ollu miehen simppatestit, mut tänää meil oli sit soittoaika lääkärille, ja kaikki oli ihan ok, mut olis voinu olla parempikin.

En nyt muista tarkalleen miten ne meni, mut 50% simpoista oli ok, liikkuvuus vähän alentunut ja epämuodostuneita jonki verran. Mut mä olen MAAILMAN onnellisin ihminen, et siel ylipäätänsä on elämää!!! Olin varautunu pahimpaan.. Lääkäri sano et kyllä tollasilla pitäs pystyä raskautumaan, no ens viikolla meil on sen ensikäynti Fertinovaan. Nyt ei enää ees jänskätä niin paljon, ku sai etukäteen simppatulokset.

Ehkä mekin se vauva vielä joskus tähän taloon saadaan.

Tällästä omanapaista puhetta, mutta mä ainakin tuhat kertaa paremmalla mielellä!!!!!!!!!!!!!!:)

-maya-

Vierailija
15/27 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNITTELUT [color=red]Mimmulle [/color] oman pikku prindessan ja [color=blue]Möhköfantti84 [/color] plussan johdosta! Oon niin kade, mutta onnellinen teidän puolesta!

!!!!!!!!!!!!!!!ja tervetuloa uudet kuumeilijat!!

Vierailija
16/27 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Meijän koira halusi tulla kainaloon ja nuuppasi kättäni niin, että viesti kakasi kesken kaiken...

Niin eli otetaampa uudelleen...

ONNITTELUT [color=red]Mimmulle [/color] oman pikku prinsessan johdosta.

[color=blue]Möhköfantti84 [/color] ei onnitteluja plussasta (sori tuo aiempi viesti) vaan tervetuloa mukaan! Kirjoitappa itsestäsi lyhyt esittely niin saadaan lisättyä se samalla listaan, kun päivitetään Mimmun tiedot!

Vierailija
17/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina, laittaisitko mulle lasketuksi ajaksi 6.10. Kiitos.

Kaikkea hyvää teille kaikille kuumeilijoille! Toivottavasti haikara pyörähtäisi pian mahdollisimman monen kotiin!

-Olivia

Vierailija
18/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vielä onnittelut hyvistä simppatuloksista! Tärkeintä on se, että teilläkin on vielä hyvät mahdollisuudet raskautua! Toivottavasti mahd. pian! Tsemppiä myös ensiviikon Fertinova-käynnille!

O.

Vierailija
19/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

yritin jo joku päivä kirjoitella pientä esittelyä, mutta palvelimella taisi olla jotain ongelmia.

Olemme mieheni kanssa vähän yli kolmekymppisiä ja esikoinen olisi toiveissa. Kesästä asti olemme yrittäneet saada lasta, mutta vaikeaa on ollut, kun aiemmin ihan normaali kierto on heitellyt 40-60 päivän välillä. Ensimmäinen clomi-kuuri maaliskuussa.

Olisikohan siinä tarpeeksi tietoa?

Hauskaa viikonloppua!

Olvi

Vierailija
20/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaudenhammas kiskottiin tänä aamuna...no hyvä tekosyy olla tekemättä mitään järkevää ja syödä jäätelöä :)

MAYA79: Meillä tuli kanssa simppatestitulokset joskus kolme-neljä viikkoa sitten postista. Mua jännitti kanssa ihan kamalasti tulokset, jotka oli kai aika saman suuntaset kuin teillä. Eli ei mitään huippulaatua, mutta että kyllä niillä nyt raskaaksi pitäis tulla. No meillä tosin epänormaalin muotoisia oli jonkin verran liian paljon, 88% kun sitten taas normaaleja oli vaan 12% (viitearvo >15%), mutta kun niitä siittiöitä tulee niin hillitön määrä yhellä kertaa niin luulisi nyt yhden perille pääsevän :)

Mutta siis onnea sinne Fertinovaan! Mitä siellä muuten ensikäynnillä tehdään? Kartotetaan tilannetta ja toiveita, vai aletaanko jo heti toimenpiteisiin?

Möhköfantti84: Tervetuloa mukaan!

Pumpsu