**Isojen Enskojen Alkuviikko**
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10495669&p=2&tmode=1&smod…
Tuolla loppuviikko.
Kommentit (23)
Tervehdys tällekki puolelle pitkätä aikaa!
Mulla meni vähän pasmat sekaisin siinä vaiheessa kun tuli pienten ja isojen enskojen pino kun olin muutenkin aika harvoin kirjoitellut ja monet tutut nikin siirtyi isoihin... Mutta olen kyllä molempia pinoja lueskellut mutta pitää välillä vähän näkyäkin täällä ettette unohda meitä :)
Tuntuu kyllä että meidän neiti on jo niin iso vauva! E oli tiistaina 5kk neuvolassa, uudet mitat 7,7kg 66cm eli aika iso onkin. Muutenkin on kovin terhakka ja liikkuvainen, viihtyy jo mahallaan leikkimässä ja liikkuu kellona ympäriinsä ja peruuttaa (ja sit harmittaa kun lelut menee kauemmas) ja kovasti koittaa nostaa peppua ja laittaa jalkoja mahan alle. Niin ja otta kauheen kovat vauhdit sitterissä. Hui, toivottavasti ei kovin alkaisi vielä liikkumaan. Ihan hurjaa kuinka nopeasti vauvat kehittyy!
ihanalta muuten kuulosti Jennin ja D:n vaellusreissu! Ja kaikki taisi mennä hyvin?
On kiva lukea täältä isojen pinosta että mitä kaikkea olette lasten kanssa puuhaillut ja mitä tapahtuu yleensä missäkin vaiheessa...
Semmonen tuli mieleen kysyä, että minkä ikäisiä vauvoja olette alkaneet pitämän syöttötuolissa? puolen vuoden jälkeen?
Elli nimittäin punkee sitterissä ja sylissä kyynerpäillään ja vatsalihaksilla pystyyn ja aika istuvassa asennossa sylissä pidetäänkin mutta eikös syöttikseen vähän myöhemmin?
Meillä mennään edelleen pelkällä rintamaidolla niin sikälikään ei ole kiire istuttaa siihen tuoliin mutta varmaas tuossa juhannuksen jälkeen kun aletaan maistelemaan vihannessoseita niin on ihan kiva kun aika pian saa jo syöttikseen istumaan.
Karssuli? olitekos menossa lauantain megatreffeille autolla? olisiko vielä tilaa? Kun mun mies ehkä tulis hakeen meidät pois sieltä kun tulee lauantaina kotiin provinssista jossa heillä on keikka niin pitänee ottaa turvakaukalo mukaan kuitenkin... Mutta päästään siis junallakin. olikos muita junailioita?
Mulle voi laittaa mailia l.iiris100 @ gmail. com tästä aiheesta tai muusta. :)
jeps, mutta osan kanssa tapaammekin jo ylihuomenna, kivaa!
Voikaa hyvin isot enskat!
-iiris ja elli 5kk
Mää oon hirmu utelias, mutta missä bändissä se sun mies soitteleepi, jos kehtaat paljastaa? :)
Jatkakaa, minä poistun häiriköimästä off-topiceillani :D
Han
...En ensin aatellu kirjottaa mitään, mutta sit oliki ihan pakko. Mulla nimittäin kateus tuplaantu, kun luin ton Amyn jutun ratsastustunnista ja siitä varsasta. Olis IHANAA päästä iteki taas tunneille, mutta ei oo rahaa ni ei oo rahaa. :( Ja oli varmaan ihana se varsa... Voi <3.
Ja siis siks kateus tuplaantu, kun mä oon ollu koko illan kade. =) Siis kun oltiin siellä miehen siskon raksalla tänään ja voi vitsit... Se on viittä vaille valmis ja siitä talosta tulee ihana. MÄKI HALUUN! Mutta ei! Pitää vaan kykkiä näissä saat***nan vuokrakämpissä. Hymh. Mä just Osselle sanoin mesessä, että kotoo muuttamisen jälkeen (yläasteen jälk.) mikään kämppä ei oo tuntunu oikeesti kodilta... ja oon muuttanu 10 kertaa. Plääh. Olis ihana kun sais iteki haaveilla ja valmistella omaa kotia, joka olis meidän näkönen, mutta ei... :(
Noh... Kai se on vaan koitettava aatella niin, että saa olla onnellinen, että ylipäätänsä on koti. =( Pöh.
Äh mikä valitus virsi... Moi moi.
Burde ja Heidi 8,5kk
PS. Amy: Äh niitä neuvolaihmisten puheita. Meillä nla-lääkäri sano, että ei mitään kiirettä yösyöttöjen vierottamisen kanssa jne.. Joten terkka saa höpistä mitä höpisee. ;) Mut siis joo... Paha mielihän siitä aina tulee kun ne sanoo niitä asioita silleen hölmösti... Siis tarkotan erityisesti sitä lääkäri-juttua.