***ENSKATTARIEN MEGATAPAAMINEN LÄHESTYY!***
Heippa!
On sen verran raskas jo tuo alkuperäinen pino, että laitanpas uuden ja toki linkin sinne vanhaan: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9721472&p=&mpage=10&tmode…
Siis tällithän on jo ensi lauantaina täällä Riihimäellä. Ei ainakaan vielä ole mitään katastrofaalista ilmaa luvattu. Mulla on neuvottelut käynnissä, jos ihan kissoja aja koiria sataa, niin voitais päästä yhdelle nuorisotalolle. Mutta lähempänä ja tarvittaessa siitä lisää...
Aikataulusta sitten sen verran että sellainen joustava 10-15 on sovittuna tuon meidän miehen kanssa (ettei raukan tartte ihan koko päivää olla evakossa...) mutta aika moni on kai tulossa joskus 11 aikoihin.
Minä järjestän astiat ja juotavat eli kahvia, teetä, mehua jne. Muuten olis kiva saada vähän jotain salaatteja, ehkä patonkia, levitteitä ja jotain makeaa kahveen kanssa. Keräsin tuohon alle listaa tulijoista ja ainkain joidenkin kohdalla on jo jotain tuomisjuttujakin. Päivittäkääpäs muuten, jo ette olekaan tulossa, niin tietää vähän varautua.
Ja siis jos sää sallii pihalla oleilun, niin kannattaa ottaa vaikka joku huopa mukaan, minkä päällä voi sitten köllötellä. Täältä löytyy tarvitseville potta ja pihalla on kahluuallas, jos täytyy helteessä viilentyä. ;o)
Tarkempia koordinaatteja saa, kun meilaa osoitteeseen La_My1975@hotmail.com
Karssuli ja Aino
Jenni ja D
Napero ja Eetu (makaronisalaattia)
Pikku-Milli ja Akseli
Bejpi ja Eve
Osse ja Typy
Burde ja Heidi
Tikru ja Ronja (maidoton & munaton keksi-juusto-liivate-kakkusysteemi) =D
Aurora ja Oliver
AA ja Aino (juustokakkua)
Kandi ja Noel
Ope ja Aino
Poppis ja Emiliina
Queen ja Liia
Laralei ja Nemo
MiaMik ja Ida
Q ja pikku-quu
Leena_Maija ja Joonas
Pesukarhu ja Joona
Pi-Ki ja Arttu
Henna ja Joel
Pian nähdään!
-Amy ja Emmi-
Kommentit (30)
että Riksun asemalaiturit on sitten niitä matalalattiajuniakin matalammat, eli varautukaa sitten nostelemaan vaunuja täällä päässä. Riksu taitaa olla tällainen pääradan ainoa peräkylä, missä laitureita ei ole vielä korotettu. Noloa sinänsä, kun kuitenkin aika vilkas asema on. No, mutta onneksi teitä on monta, niin jos ei muut kanssamatkustajat auta, niin saatte apua toisiltanne.
-A-
ja voitaisiin sitten tulla samaan junaan, jos siinä on aiemmilta asemilta kyytiin nousseita :) se 9.21 sopii, vaikka on kyllä hurjan aikainen meille aamu-unisille...
mutta meillä edelleenkin himpun verran epävarmaa tulo, varmistuu oikeastaan vasta lauantaiaamuna.
Täällähän te olittekin jo sopineet juna-asioita. Eli mukana ollaan ja samalla junalla tullaan kuin Iiris ja Jenni.
-Q-
Mä soitan jommalle kummalle (Q tai Iiris) sit, että missä päin junaa olette.
Jenni
Me joudutaan perumaan tuleminen. Mies joutuu menemään huomenna töihin, eikä toinen meijän koirista suostu olemaan yhtään yksin. Kerrostalossa sitä ei voi oikeen haukkumaan jättää... Yritin hoitajan saada, mutta äitini on melkeenpä ainut joka olis ehkä voinut, utta n mökillä. Harmittaa kovasti :( Ehkä sit ens kerralla..
Henna ja Joel
Tämän hetken tilanne:
Karssuli ja Aino (suolainen piiras)
Jenni ja D (pasteijoita)
Napero ja Eetu (makaronisalaattia)
Pikku-Milli ja Akseli (salaattiaineita)
Bejpi ja Eve
Osse ja Typy
Burde ja Heidi (salaattiaineita)
Tikru ja Ronja (maidoton&munaton keksi-juusto-liivate-kakkusysteemi) =D
Kandi ja Noel
Queen ja Liia (keksejä kahvin kanssa)
Laralei ja Nemo ?
MiaMik ja Ida (karkkia)
Q ja pikku-quu (sämppiksiä ja levitettä)
Leena_Maija ja Joonas
Pesukarhu ja Joona
NapNap ja tyttö (tomaatti-mozzarella -salaattia)
Iiris ja Elli (dippivihanneksia ja dippiä)
-A ja E-
iisa, Q ja Jenni, älkää sitten lähtekö asemalta ilman mua!! Tulen samalla junalla Keravalta asti, mutten tiedä saanko etsittyä teitä käsiini siinä... No, ei ole matkakaan kuin puoli tuntia. Mutta siis, en osaa yksin perille, joten odottakaa mua siinä asemalla! Kaikki teidät tunnistan kyllä, sentään :) Me ollaan varmaan meidän jättikokoisilla Brion Kombeilla liikkeellä, niistä tunnistaa vähintäänkin " Noel" -rekkarin :)
Mä voisin tuoda ihan jotain o
pullaa/kakkua, kun on ollu aika hulinaa tää viikko.
Ja tulemmekin autolla, kun lähdetään siitä suoraan veljen häitä juhlimaan nii kävellessä hikois.. :) Eli Tikru ja Osse, älkää etsikö meitä asemalta.
Bejpi ja Eve
Me ei nyt varmaan tulla.. Ku oon lähössä kahteen konserttiin juhannuksen jälkeen ja pitää säästää niihin matkoihin rahaa.. Varmasti oisin päässy muuten, mut aattelin nyt vähän säästää jossain edes. Onko mitään muita treffejä viel suunniteltu?
Mun pitäs laittaa ylös kalenteriin,ettei pääse unohtumaan noin.
Ku tosiaan vast viikon alussa muistin,et tällä viikolla on jo treffit.. Pitäis yrittää alkaa taas kirjotteleen tänne,mut tuntuu ettei aika riitä.
Mieli saattaa viel aamul muuttuu. Autollaki toki pääsis,mut en varmaan jaksa yksin lähtee (tai siis nemon kans) ajelee. Ku ei ois nemol viihdyttäjää takapenkil.
Onpa tää nyt vaikeeta. Mä olin jo ihan varma,et näille treffeille kyl lähetään, mut näin kävi taas. huoh.
Kiitos jenni junatiedoista!
Olisko tuo 09:21 Helsinki 10:10 Riihimäki Lähijuna R hyvä?
Käy mulle muutkin, mutta ehdotan tuota niin ehditään eka espoosta cityyn :)
Muita junailijoita?
-iiris ja e