Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen kaupassa, äiti läväytti tytärtään avarilla poskelle..

Vierailija
10.06.2007 |

Oli kyllä hemmetin tehokasta, mutta samalla surullista. Tyttö oli suunnilleen viiden vanha ja kiukuttelu loppui kuin seinään.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei omia lapsia olekaan, yllättävän moni lastentarhanopettaja, opettaja ja terkka on lapseton.. Mutta ei tainnut sulla käydä seKÄÄN mielessä.

Ja perustepa, mikä tekee minusta putkiaivon? Sekö, etten ole täsmälleen samaa mieltä kanssasi? Aika monta putkiaivoa tässä ketjussa..

Vierailija
22/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

etkö saa rauhassa valita niitä sipsejä ja karkkeja kaupassa,kun muut häiritsee?Voi raukkaa..

Eiks teitä joskus hävetä se kauhea rääkyvä kakara? Sehän kertoo aika paljon teidän " hyvästä" kasvatuksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaikkei omia lapsia olekaan, yllättävän moni lastentarhanopettaja, opettaja ja terkka on lapseton.. Mutta ei tainnut sulla käydä seKÄÄN mielessä.

Ja perustepa, mikä tekee minusta putkiaivon? Sekö, etten ole täsmälleen samaa mieltä kanssasi? Aika monta putkiaivoa tässä ketjussa..

Ja juuri sen takia sinun ei pitäisi sanoa yhtään mitään!

Vierailija
24/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei lapset kilju kaupassa : ) Eikäpä oo tarvinnut väkivaltaankaan ryhtyä. Omat lapset jo isoja,mutta eipä haittaa toisten lasten äänet yhtään!

Vierailija
25/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Työskentelen itse lasten parissa ja itsellä lapsia 3 - Kyllä erottaa lapsettomat hoitajat - se kokemus ja vanhempana olon näkemys puuttuu kuitenki

Vierailija
26/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuhan se sillä hetkellä hyvältä ajatukselta, tiedän ihan itsekin. Mutta loppujen lopuksi ei voi tietää että mitä traumoja lapsi joutuu sen lisäksi kärsimään, niin jätettäisiin se fyysisen kurituksen trauma pois. Uskon vakaasti että traumoja siitä jää, mutta niistä voi selvitä JOS muuta epävarmuutta elämään ei tule kasvun aikana ja lapsi kokee turvallisuutta kodissaan.

Minä kuritin esikoistani hänen ollessaan uhmis. Mutta sitäpä en tiennyt silloin että lapsen isä sairastuu alkoholismiin ja alkaa mäiskiä minua lapsen nähden. Uusi trauma siis. Kun hän oli sitten täyttänyt 16v tuli kuvioon erittäin mustasukkainen tyttöystävä. Tämäpä sitten katkaisi aasin selän. Malli väkivallasta oli saatu valmiiksi kotoa, joten puukkohan se heilahti. Poika istuu vankilassa tälläkin hetkellä.

Kuormia oli lapsen mielessä liikaa, enkä ollenkaan epäile etteikö oma kuritukseni olisi ollut osa syyllisenä.

Vierailija
27/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla ei lapset kilju kaupassa : ) Eikäpä oo tarvinnut väkivaltaankaan ryhtyä. Omat lapset jo isoja,mutta eipä haittaa toisten lasten äänet yhtään!

Kuka sua uskois!

Vierailija
28/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten ihmeessä tuo liittyy mihinkään? Että niitä muita mielipiteitä kyllä lainataan kasvatusasioissa silloin, kun kyseinen taho sattuu ajattelemaan samoin kuin sinä (" kun kakplussasakin lastenpsykologi sanoi, että..." ), muuten ei saa sanoa mitään. Kai olet varmistanut, että kyseisellä psykologilla on omia varmasti omia lapsia?

Ja ensi kuussa olen sitten minäkin oikeutettu ottamaan kantaa, kun oma lapsi syntyy, vai mitä? Vai pitääkö lapsia olla useapi ja tietyn ikäisiä? Kerro nyt tarkat rajat, oi ylin auktoriteetti!

Enkö myöskään saa omata mielipidettä esim. abortista, kun ei sitä ole koskaan minulle tehty?

Vierailija
29/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kyllä se syypää löytyy sieltä sun miehen suunnalta. Lapselle vanhemmat on kaikki kaikessa.

Vierailija:

Minä kuritin esikoistani hänen ollessaan uhmis. Mutta sitäpä en tiennyt silloin että lapsen isä sairastuu alkoholismiin ja alkaa mäiskiä minua lapsen nähden. Uusi trauma siis. Kun hän oli sitten täyttänyt 16v tuli kuvioon erittäin mustasukkainen tyttöystävä. Tämäpä sitten katkaisi aasin selän. Malli väkivallasta oli saatu valmiiksi kotoa, joten puukkohan se heilahti. Poika istuu vankilassa tälläkin hetkellä.

Kuormia oli lapsen mielessä liikaa, enkä ollenkaan epäile etteikö oma kuritukseni olisi ollut osa syyllisenä.

Vierailija
30/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin koira älähtää kun kalikka kalahtaa!

Vierailija
31/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette surkeita ja säälittäviä kasvattajia jos tarvitsee väkivaltaan turvautua. Todella paljon on jo mennyt pieleen siinä vaiheessa kun läväyttää pitää. Jos aikuisen ihmisen pitää valtansa sellasella näyttää niin voi jeesus. Oikeesti en taida uskoa että tosissanne puhutte.

Vierailija
32/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja miten ihmeessä tuo liittyy mihinkään? Että niitä muita mielipiteitä kyllä lainataan kasvatusasioissa silloin, kun kyseinen taho sattuu ajattelemaan samoin kuin sinä (" kun kakplussasakin lastenpsykologi sanoi, että..." ), muuten ei saa sanoa mitään. Kai olet varmistanut, että kyseisellä psykologilla on omia varmasti omia lapsia?

Ja ensi kuussa olen sitten minäkin oikeutettu ottamaan kantaa, kun oma lapsi syntyy, vai mitä? Vai pitääkö lapsia olla useapi ja tietyn ikäisiä? Kerro nyt tarkat rajat, oi ylin auktoriteetti!

Enkö myöskään saa omata mielipidettä esim. abortista, kun ei sitä ole koskaan minulle tehty?

Jos huomaat koskaan!

Vierailija
33/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä sä nyt saada ne sipsis,kaljas ja karkkis ostettua ilmabn hirveää häiriötä

Vierailija
34/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on jo tunnustukset kirjallisina ja heidän lapsensa voisi tarvita sossusta hieman tukea ihmisarvon löytämiselle.

Lapsella on samat oikeudet kuin muillakin ihmisillä ja keneenkään ei fyysisesti saa käydä käsiksi. Lasten pahoinpitelyistä on oikein erikseen lakiin kirjattu. Jos joku on niin törppö, ettei lastenoikeuksia ymärrä, niin ei hänellä tartte niitä pahoinpideltäviksi antaa. Pois vaan lapset tollasilta törpöiltä.

Vierailija
35/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut laajentaa kenttääsi ja käyttää verbaalista nerouttasi esim. ulkopolitiikan tapahtumien kommentointiin? Sinulla on todella kyky avata asiat niin, että muilla suorastaan tajunta laajenee!

Vierailija
36/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaisikohan ihan aito huomio ja kiinnostus lapia kohtaan? eli omistat heille yksilöllistä aikaa, jolloin olet tosi kiinnostunut heidän asioistaan. " luo kontakti" positiivisena hetkenä, luulisi että mitä enemmän näitä sitten tulee (ja mitä vähemmälle jää se aika jolloin huutaa) niin sitä tehokkaammin lapset tottelevat, kun sitten joskus tarvitsee tiukemmin sanoa. plus että saattaa olla että riehuminen/kapinakäyttäytyminen vähenee, kun sitä ei tarvitse harrastaa saadakseen huomiota. tämä nyt yksi ehdotus, en tiedä oletko jo kokeillutkin ja tietysti en oleta että mikä toimii meillä, toimii kaikilla.

38

Vierailija
37/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitonta, vaikka miten päin katsois

Vierailija
38/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sehän sitäpaitsi tehos; mitä olisitte itse tehny? Neuvotelleet viisivuotiaan kanssa tunnin verran ja pakottaneet muuta kaupassa olijat kuuntelemaan sitä marinaa ja kiljumista? lahjoneet jäätelöllä? Soittaneet päivystävälle lastenpsykiatrille?

Vierailija
39/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lähtenyt pois kaupasta lapsen kanssa. Ikinä en ole väkivaltaan kasvatuksessa turvautunut enkä tule koskaan niin tekemäänkään.

Vierailija
40/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät pyörii päässä, kaahottaa suuntaan ja toiseen, pää heiluu ja huutaa. Kummasti se kaahottaminen loppuu siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme