Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikavippi ei tullut tilille :( vaikka oli jo hyväksytty, onko muille käynyt näin??

Vierailija
10.06.2007 |

Olin laittanut vahvistuksen ja tuli vastaus rahat tulevat tilillesi muutamassa minuutissa..nyt pelottaa, jos alkavat karhuamaan niitä rahoja sitten kahden viikon päästä minulta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät tule niin kyllähän sinun tiliotteesta näkyy ettei sinne mitään ole tullut! Ei silloin mitään voi karhutakkaan.

Vierailija
2/6 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko sellainen vaikuttaa, että meillä on mieheni kanssa molempien nimissä oleva tili? Olen aiemmin kahdesta muusta firmasta ottanut pikavipin ja kyllä se tilille tuli..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten käytännössä toimii? Ikinä en ole ottanut sellaista.

Vierailija
4/6 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on Sampo pankin kanssa ollut ongelmia maksun kanssa. Kestää puolesta tunnista pariin tuntiin kun rahat siirtyvät tilille.

tai sitten saattaa olla kova ruuhka ja silloin myös kestää (vaikka sivuilla lukeekin, että rahat tulevat muutamassa minuutissa).



Jos rahat eivät ala saapumaan, kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.



Nim. Entinen Vippaaja ja hommat hallussa :D

Vierailija
5/6 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. edellinen

Vierailija
6/6 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo pankki on ja reissuluotto oli se mistä tilasin vipin..aikaa on jo muutama tunti. Voikohan ne vielä kirjautua? Jotenkin jo kaduttaa koko vippi, yhtä tyhjän kanssa.



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä