Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herranjumala toi Heidi Sohlberg (ent. Willman) on LI-HA-VA!!!!!

Vierailija
09.06.2007 |

Paljonkohan on tullut painoa, 20-30 kiloa? Siis ei hyvänen aika...tuossa on varmasti jo sokeriarvot mitattu moneen otteeseen...

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ylipainoiset ja epäterveellisesti elävät äidit eivät ole raskausaikana edes lihoneet. Normaalipainoiset ja hoikat taas ovat.

En edes huomannut, että naapurin rouva on raskaana ennen kuin luin lehdestä, että vauva on syntynyt. Hänellä on painoa 85 kiloa ja lihoi raskausaikana vain 4 kiloa. Minulla painoa 55 kg ja paino on tullut joka raskaudessa lähes 20 kiloa.

Vierailija
62/92 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä mittainen tämä naapurin rouva on? 150 cm? 160 ? 170? Vai vielä pidempi? Pitkässä ihmisessä kilot eivät niin näy kuin lyhyessä, jos ylipainoa on esim. vain 10-15 kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eivät mässäilekään.

Itse olen urheilullinen 179 cm ja 65 kg, ja lihoin sen 20 kg raskausaikana. Turvotusta tulee minulle helposti käsivarsiin ja kasvoihin. Ekan puolen vuoden aikana putosi 17 kg, ja vuoden päästä kun imetys oli loppunut (rinnat taas entisellään), painokin oli ihan alkulukemissa. Halusin imetyksen onnistuvan, joten koitin syödä imetyksen aikana melko paljon. Siitä huolimatta laihduin.

Itse lopetin karkinsyönnin raskausaikana (syön yleensä karkkia n. joka toinen päivä), ja muutenkin vahdin raskausaikana painoani melko tarkkaan (yleensä ei tarvitse). Paino nousi silti.

En usko että Heidi on älyttömästi mässännyt, hänellä on paljon turvotusta, ja kyllä, se näkyy käsivarsissa. Hyvä Heidi, raskausaikana pitääkin saada muutama kilo ekstraa, jotta imetys lähtee hyvin käyntiin.

Vierailija
64/92 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin palstan puheiden perusteella, että videolla olisi " norsu" , mutta Heidihän näytti hyvinvoivalta ja todella kauniisti raskaana olevalta.

Voi että te ihmiset olette ilkeitä

Vierailija
65/92 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta jaksan hämmästyä mitä helvetin idioottiämmiä tämä palsta on pullollaan.

Ja sille yhdelle inttäjälle tiedoksi; ei se vauva liho sitä mukaa mitä äiti syö. Sokerit sen lihomisen aiheuttaa, ei se että syö ruokaa.

Vierailija
66/92 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta synnytyksen jälkeen olin jo samoissa mitoissa kuin ennenkin, jopa pari kiloa kevyempi -ennen ekaa raskautta paino oli 56kg (165cm), kahden raskauden jälkeen paino tipahti 53 kiloon ja on siinä pysynyt. Vikasta synnytyksestä aikaa nyt jo kohta 6v. Eli kyllä sitä painoa (=nestettä) vaan joillekin helposti raskauden aikana kertyy, vaikka ei ylipainonen olekaan!

Vierailija
67/92 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi pitäisi olla laiha raskaana?

Vierailija
68/92 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se laihuus ei ole tuonut teille onnea? Siinäkin lehden kannessa komeilee Heidi muhkeana, ettekä te, vaikka kuinka olitte nälkäkuurilla raskaanakin...

Ymmärrän että vähemmästäkin tulee kiukkuiseksi, jos ei millään mene kaaliin, että rimppakintut ja luiseva perse ei ole onnen tae, vaikka Cosmopolitan mitä hokisi.

Vierailija
69/92 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoin 30 kg ekassa raskaudessa. Kiloja jäi laitokselle 12 ja lapsi painoi 4. 3 kk synnytyksestä olin omissa mitoissani 54 kg eli laiha.

Toisessa raskaudessa lihoin 12 kg. Laitokselle jäi 1 kg. 6 kk synntyksestä olin omissa mitoissani 54 kg. Nyt tosin olen vielä kevyempi, kun ei ehdi syödä.

Ekassa raskaudessa ei otettu mitään ylimääräisiä verikokeita tai muita. Raskaus oli ihan normaali, mutta itsekin epäilin, mikä on vialla kun painoa vaan tulee.

Raskausaikojen syomis- yms. käyttäytymiseni oli samanlaisia.

Ehkä joskus istukka toimii eri tavalla, nestettä kertyy jostain syystä jne.

Vierailija
70/92 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Painoa kertyy jopa 30kg eikä se taatusti ole mitään ' nestettä' tai vauvan koosta nyt puhumattakaan!!

Vierailija
71/92 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltalehden kuvissa oli vallan normaalissa kunnossa oleva odottava äiti, joka hehkui niin kuin raskaana ollessa vain voi. on pyöreähkö, kyllä, mutta ei todella lihava - jos jää tommoseksi raskauden jälkeen, niin sitten voidaan palata siihen keskusteluun, paitsi että silloinkaan se ole tämän palstan mammojen asia pätkääkään.

Vierailija
72/92 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea eräpäivästä!

Vierailija
73/92 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat painoi syntyessään (hieman yli lasketun ajan) 3590g ja 3315g. Molemmilla kerroilla painosta jäi lähes 20 kg laitokselle, ja loputkin putosi 2 kk aikana ihan itsestään. Turvotusta oli todella, todella paljon molemmissa raskauksissa.

-nyt 171 cm ja 53 kg, kuopus 4 kk, ja syön mitä haluan-

Vierailija
74/92 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko näiden arvostelijoiden elämä on todella köyhää ja pyörii vain ulkonäön (=miesten miellyttämisen) ympärillä tai sitten osa viesteistä on todella huonoa huumoria. En tiedä, kumpi on pahempi vaihtoehto...

t: tarpeeksi läski, mutta onnellinen

Vierailija
75/92 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on lihonut niistä missivuosista, katsoin itsekin, että ilahduttavan inhimillistä nähdä, että noin niille ulkonäön ammattilaisillekin joskus käy ;)

Sen sijaan on vittumaista alkaa huutamaan jossain nettipalstalla asiasta. Ja epärealistista väittää Heidiä valaslihavaksi, kun kyse on vain aika pienestä rasvaprosentin kasvusta, ei mistään sairaalloisesta ylipainosta. Nih.

Vierailija
76/92 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on hormoneista.

t: eräs joka sai kiloja

1. 7 kg (heinäkuu), poika

2. 21 kg (heinäkuu), poika

3. 5 kg (marraskuu), tyttö

Ps. kaikista söin samalla lailla, mutta tuo kakkosraskaus ja imetysaikakin oli erittäin hormonipitoinen

Vierailija
77/92 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

108 hanki laihuus

Vierailija
78/92 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 108 (169 cm ja 54 kg)

Vierailija
79/92 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ilmeisesti koskaan ole nähnyt oikeasti lihavaa ihmistä?

Vierailija
80/92 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi voi laihduttaa, mutta ap ei muuksi enää muutu.