Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana enkä uskalla sanoa sitä vanhemmilleni!

Vierailija
01.06.2007 |

Tiedän,todella noloa,mutta en vain saa sitä sanotuksi heille. Olen 27-vuotias ja odotan ensimmäistäni, raskaus ei vielä pahemmin näy. Olen läheinen vanhempieni kanssa mutta nyt en saa vain sanaa suusta. Olisiko jotain toista keinoa kertoa kuin töksäyttää vain että olen raskaana. Mieheni soitti heti innoissaan äidilleen ja kertoi tulevasta perheenlisäyksestä mutta minä vain jänistän jostain syystä.....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että kahvipöydässä näytettiin ultrakuvaa ja sanottiin, että tällainen olisi meille tulossa... Joskus on tosiaan vaikea saada sanaa suustaan, niin hölmöltä kuin se tuntuukin :)

Onnea odotukseen!

Vierailija
2/3 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään olis uskaltanu kertoa, olenki miettiny miksi? No, kerroin kuitenkin, ja onnellisia olivat lapsenlapsestaan.. : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse hihkuin viikolla 13, ja viikkoa myöhemmin sain keskenmenon. En enää ikinä ole sen jälkeen sanonu mitään kellekään, ennenkuin on joku kysyny. Ja joo hyvä mies, mukavat lapset, ja ne kerrat kun olen kertonut tulevasta vauvasta, on äitini aina voivotellut, mutta ei koskaan onnitellut, enkä myöskään ole koskaan häneltä mitään apua pyytänyt, eikä ole itsekään tarjoutunut mitään tekemään.