Herranjumala toi Heidi Sohlberg (ent. Willman) on LI-HA-VA!!!!!
Paljonkohan on tullut painoa, 20-30 kiloa? Siis ei hyvänen aika...tuossa on varmasti jo sokeriarvot mitattu moneen otteeseen...
Kommentit (92)
Että on se missikin lihonut, voi kamalaa. Ei mene montaa viikkoa niin heikku on samoissa mitoissaan ja kaunistuu entisestään mutta mammat pysyy ikuisesti samoina :)
muutaman viikon päästä laskettuaika ja painoa tullut viisi kiloa! Syön mutta ei auta. Enkä ole huolissani koska neuvolassa sanottiin että tämäkin on normaalia ettei painoa vain kerry kaikille! Vauvani kasvaa käyrien mukaan, vaikka itse olen tikku!
Nainen on kaunis ja maha tosi söpö =). Onkohan vauva tosiaan syntynyt? Tuleeko teillä tampiot mieleen että Heidi kenties palstailee täällä. Kiva lukea teidän ääliöviestejä. Sitäpaitsi kuvassa näyttää aina lihavammalta kuin on! Siksi mallienkin pitää olla ylilaihoja, että näyttäisivät kuvassa " normaalille" . Ootteko ikinä nähnyt mallia tai missiä livenä? Ovat ihan sairaan laihoja, vaikka siis kuvassa sitä ei välttämättä huomaa.
Jos Heidi luet tätä palstaa, niin tsemppiä koko perheelle!
heidi on tosi kaunis siinä kuvassa. Raskauskilot eivät ole " oikeita" kiloja.
Minä lihoin molemmissa raskauksissa 17 kg, joista jäi vain 5 kg sairaalaan. Loput lähti 8-10 kuukauden sisällä, vaikka en mitään niiden eteen tehnytkään.
Vierailija:
ei se vauva liho sitä mukaa mitä äiti syö. Sokerit sen lihomisen aiheuttaa, ei se että syö ruokaa.
Että kyllä sitä mässäilemällä lihoo. Ja samalla kasva ns. sokerivauvoja.
Vierailija:
Noin vähäinen painonnousu ei ole normaalia. Sinuna olisin huolissani.. Vähimmäispainonlisäys on yleensä n. 5kg, josta lapsen osuus on reilu puolet ja loput lapsivettä+istukan paino. -kätilö-
Lapsi painoi syntyessään 3.9 kg, laihduin aika roimasti. Toisen kanssa painoa tuli 6 kg ja lapsi painoi 3.3 kg. Koskaan neuvolassa ei painoani ihmetelty, vaikka itse olinkin huolissani.
ennen en oikein hänestä tykännyt, nyt hehkuu ja on kaunis. Ja varmasti saa kilot nopeasti pois. Joillekin vaan tulee helpommin kun aineenvaihdunta erilaista. Itselle tuli helposti liki 20 kg ja lähti myös helposti pois. enkä mässännyt. vauvat oli kyllä isoja, isoin 4600g. Miksi pitäisi olla laiha raskaana?
Vierailija:
Minkä mittainen tämä naapurin rouva on? 150 cm? 160 ? 170? Vai vielä pidempi? Pitkässä ihmisessä kilot eivät niin näy kuin lyhyessä, jos ylipainoa on esim. vain 10-15 kiloa.
Toivon todella että vaan provoja olisivat! Ihan normaali odottava nainenhan noissa kuvissa oli?! Kaunis sellainen! Täytyy olla kyllä hyvin sairas mieleltään jos alkaa haukkua ja arvostella tosissaan jotain viimeisillään olevaa naista...
Yhtä asiaa en kyllä tajua!!!!!!!!!!!!!!! Mitä helv..... se kenellekkään kuuluu että kuinka paljon painoa tulee raskauden aikana? Jokainen painaa sen mitä painaa. Mitä haittaa niistä kiloista on jollekkin ihan tuntemattomalle ihmiselle? HALOOOO IDIOOTIT!
Onhan se kauheaa jos jollain on Y-LI-PAI-NOA!!! Uhkaa mun pientä ja suvaitsematonta maailmaani. Kuinka kehtaa.
että missitkin ovat ns. tavallisia ihmisiä. Kyllähän kuvista näkee että painoa on tullut, mutta mitä sitten. Kyllä ne synnytyksen jälkeen lähtevät jos niin haluaa.