Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan reidet hoikemmiksi? Muuten olen suht hoikka, mutta löllöä on reisissä aivan liikaa.

Vierailija
08.06.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voit kiinteyttää ellet ole jo niin tehnyt, mutta jos olet vartalotyypiltäsi sellainen, että sinne rasva kerääntyy niin ei voi mitään. Ole vain onnellinen ettei keräänny vyötärölle.

Vierailija
2/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kun olen jumpannut niin että näkyy jo lihastakin eikä pelkkää löllöä. Mielestäni on muodokkaat ja tosiaan vyötärö suht hoikka kuitenkin eli muotoja on.

Eli voi tän asian näinkin päin kääntää! Itse häpesin reisiäni ihan liian kauan, en häpeä enää! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyljellään maaten niin että alempi jalka koukussa ja päällimmäinen suorana, nostat päällimmäistä jalkaa ylöspäin.

Sitten päällimmäinen jalka koukkuun ja nostat alapuolelta jalkaa.

Sitten menet selälleen lattialle ja nostat molemmat jalat esim. rahin päälle (n. 30 cm korkea) ja nostelet lantiota ylös.

Tämän jälkeen jalkakyykkyjä, eli seisot suorassa ja siitä kyykistyt niin että sormenpäät hipaisevat lattiaa.

Sitten vielä askellusta rahin päälle eli seisot lattialla ja nouset siitä rahin päälle seisomaan ja takaisin lattialle.

Näitä kaikkia liikkeitä olen tehnyt 3 * 15 toistoa, eli molemmille jaloille aina se 3 * 15. Ja n. 2-3 krt viikossa. Tuloksia alkaa näkyä melko pian, varmaan kk:ssa jo alkaa lihaksiakin näkyä, itse en muista kuinka pian alkoi näkyä kun olen jo niin kauan jumpannut. Mutta ihan varmasti näkyy tuloksia kun olet sinnikäs!!

Selostin varmaan aika sekavasti mutta toivottavasti saat jotain tolkkua :)

T. 3

Vierailija
5/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon kohoamisen huomaa kyllä parissa viikossa, että alkaa olla enemmän voimaa jaloissa. Ja ennenpitkää huomaa että jaloissa on tosiaan lihaksiakin :)

Vierailija
7/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul on tullu kauniit ja kiinteet jalat pyöräilemällä!

ihan uskomaton toi pyöräilyn teho ja miten nopeesti saa tuloksia!

Vierailija
8/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mul on tullu kauniit ja kiinteet jalat pyöräilemällä!

ihan uskomaton toi pyöräilyn teho ja miten nopeesti saa tuloksia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän