Hienovaraisia merkkejä että nainen tykkää susta
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
-katsoo silmiin
-ottaa kontaktia
-hymyilee
-niin ja se katse on hieman pidempi kuin muissa tilanteissa
Minua kilttinä miehenä pelottaa katsoa naista, johon olen ihastunut. Vaikka todellisuudessa muuta en haluaisikaan tehdä, kun katsoa sitä naista.
Vierailija kirjoitti:
-katsoo silmiin
-ottaa kontaktia
-hymyilee
Ei ollut. Oli varattu huomionkipeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-katsoo silmiin
-ottaa kontaktia
-hymyilee
Minua kilttinä miehenä pelottaa katsoa naista, johon olen ihastunut. Vaikka todellisuudessa muuta en haluaisikaan tehdä, kun katsoa sitä naista.
Siinä sulla sitten on ongelma, koska nainen huomaa miehen vasta sitten, kun tämä katsoo häntä kuin haluaisi syödä elävältä.
Kotonansa ajettelee sua kun masturboi.
Vierailija kirjoitti:
-katsoo silmiin
-ottaa kontaktia
-hymyilee
Joo mutta ei välttämättä. Esim. töissä katson kyllä kaikkia miehiä kenen kanssa juttelen silmiin ja hymyilen, ja muuallakin myös. Minusta se on normaalia kanssakäymistä ja kohteliaisuutta. Jos olen kiinnostunut, saattaa se katsekin olla ujompi ja välttelevämpi ja keskustelukin vähän töksähtelevää, kun menee pasmat sekaisin.
Musta tykkää monikin nainen sekä platonisesti että ei-platonisesti, mutta heteronaisena osaan lukea mikromakromerkit.
Ei sinusta ilman syytä (ja mitään syytä et mainitse) kukaan nainen tykkää vaikka kuinka jankkaat hienovaraismerkeistä.
Itse ihastuneena katson intensiivisemmin, hirman olen hymyilevämpi, käyn jututtamassa vaikkei ole kunnon asiaa. Kyselen miestä kiinnostavista asioista esim jos tiedän mitä harrastaa.
Samoja asioita teen kyllä kaveripohjallakin että voi olla ettei mies voi erottaa vaikka oma tunne kertoo selkeän eron jos kaveri vs ihastus.
Mies ei ymmärrä mitään hienovaraista. Paistinpannulla naamaan niin ehkä tajuu, että tässä on ehkä jtn erikoista
-katsoo silmiin
-ottaa kontaktia
-hymyilee