Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tämmöisestä potutuksesta pääsee eroon? Turhautumisesta on kysymys.

Vierailija
08.06.2007 |

Olen vuorotyössä. Nyt tuntuu etten ehdi yhtään mitään tehdä. Lapsillekin pitäisi olla aikaa. Tenttiinkin pitäisi lukea ( joo, ihan oma vika kun opiskelenkin tässä ) ja siivoamista, puutarhanhoitoa yms. älyttömästi. Ja järkihän sanoo, ettei niistä kannattaisi pultata, mutta nyt jotenkin keittää yli. Tuntuu, että kiehun tässä potutuksen liemessä. Arghhh!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan