Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua pelottaa paljon. :(

Vierailija
08.06.2007 |

Synnytin reilu 4 viikkoa sitten. Oltuamme 2 päivää kotona, alkoivat oudot oireeni. Nenää ja otsaa pakottaa lähes päivittäin, välillä on huono olo ja lähes kokoajan huimaa vähän ja on hiukka huono tasapaino.. lisäksi toisessa silmässä näkyy outo valojuova välillä. Sydämen lisälyönnitkään ei ole enää vieras juttu :( Pelottaa että mitä tämä voi olla. Lääkärissä olen käynyt jo monta kertaa, nenä ja posket ultrattu ja kunnossa. En tiedä mitkä oireista liittyvät toisiinsa, mutta outo olo on ja olen varma että joku on pielessä. Ensi viikolla on lääkäri taas. En pysty keskittymään olennaiseen eli vauvaan, kun pelkään lähes kokoajan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen aikaisemminkin vastannut, että niska-hartiaseudun vaivat voivat aiheuttaa monenlaisia oireita. Kun niska on jumissa (ja se menee usein synnytyksessä, ja vielä imettäminen ja vauvan kantaminen edesauttaa sitä), samalla kiristyvät kaikki pään ja leuan alueen lihakset. Tulee kasvokipuja, korvakipua, huimausta, silmäsärkyä. Kaikkia oireita ei ihan helposti edes uskoisi niskasta johtuvaksi. Niska on ihmisen toinen tasapainoelin, sanotaan. Itse olen kärsinyt samanlaisista oireista, ja vaikka minulla ne alkoivat eka kerran jo lähes 30 vuotta sitten, säikähdän edelleen aina, kun oireet tulevat kovina. Talvella olin suunnilleen invalidi, kun koko naamaa särki, korvat lumpsahtelivat ja niitä pakotti, kädet olivat voimattomat, huimasi, päätä vihloi. Ja ahdistus saa aikaan rytmihäiriöitä, minulla myös lihasten nykimistä. Joku mieto masennuslääkitys voi laukaista tuon kierteen, tai ihan lihasrelaksantti. Hyvä, että menet vielä lääkärille, mutta mistään vakavasta en edelleenkään usko olevan kyse. Ja todellakin, googlaaminen kannattaa lopettaa heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme