Tänään taas kaikki muut valmistuvat kivoihin ammatteihin
Itse olen hoitajaluuserina yksiössäni. Kunpa joku olisi oikeasti kertonut mitä tämä on. Ajattelin, että jaksa vielä muutaman vuoden, että opiskelen uuden ammattin, mutta en minä taida jaksaa. Ja jos ollaan rehellisiä niin en ole enää nuori, joten kuka minut enää haluaisi vaikka minulla olisikin kiva koulutus. Enkö voisi saatana vaikka kuolla? Vai estääkö uusi pakkolaki senkin?
Kommentit (12)
Oppisopimus ihan uudelle alalle? Tai oma ala, eri suuntaan? Kuinka vanha olet? Minä mietin tässä 52 vuotiaana uutta uraa. Työvuosia on vielä paljon jäljellä.
Tänäänhän valmistuttiin vain amisammatteihin? Kivoihin ammatteihin valmistuttiin toukokuussa.
Halusin vain niin kovasti edes yhden onnellisen päivän. Lapsuuteni oli surkea ja uskoin aina, että aikuisena menee paremmin. No ei. Elämässäni ei tule koskaan olemaan mitään hyvää. Olen vain niin yksinäinen.
Ap
Mitä sinä haluaisit tehdä? Millaista haluaisit elämäsi olevan?
Vierailija kirjoitti:
Oppisopimus ihan uudelle alalle? Tai oma ala, eri suuntaan? Kuinka vanha olet? Minä mietin tässä 52 vuotiaana uutta uraa. Työvuosia on vielä paljon jäljellä.
Ajattelin lähteä opiskelemaan uuden korkeakoulututkinnon, mutta mitä sitten? Ei se muuttaisi mitään kuitenkaan. Olisin jo liian vanha.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Halusin vain niin kovasti edes yhden onnellisen päivän. Lapsuuteni oli surkea ja uskoin aina, että aikuisena menee paremmin. No ei. Elämässäni ei tule koskaan olemaan mitään hyvää. Olen vain niin yksinäinen.
Ap
Sinullekin tulee onnellisia päiviä. Sinullekin on luvattu tulevaisuus ja toivo. Käänny Jeesuksen puoleen, Hän on sinunkin Vapahtajasi.
Itsekin joskus ajattelin noin, mutta usko pois, asiat voivat muuttua! Et ole liian vanha, lähde rohkeasti kokeilemaan jotain uutta.
Ei sinun ole pakko tehdä töitä. Tähtää työkyvyttömyyseläkkeelle!
Uuden korkeakoulututkinnon? Mikä se sinun entinen tutkinto on, kun se on niin ankea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin lähteä opiskelemaan uuden korkeakoulututkinnon, mutta mitä sitten? Ei se muuttaisi mitään kuitenkaan. Olisin jo liian vanha.
Ap
No et ainakaan tuolla asenteella. Jos asenne olisi toinen, menisit mielenkiinnosta opiskelemaan ja verkostoitumaan, jotta työllistyt alalle. Jos ei onnistu, niin hoitoalalle pääset kuitenkin takaisin.
Jos valitset jäädä hoitoalalle, etkä edes yritä tehdä muutosta niin turha valittaa.
up