Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan joutunut paranoidin henkilön vainoamaksi? Mitä tämä on? :-(

Vierailija
04.10.2008 |

Entinen mieheni, lasteni isä, soittelee perheneuvoloihin ja lastensuojeluviranomaisille ja ties mihin, ja kertoilee näille voimakkaasti väritettyjä, vääristeltyjä ja harhaisiakin tarinoita minusta. Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa. Mitä ihmettä voin tehdä?

Sosiaaliviranomaiset ovat toistaiseksi ottaneet tarinat täydestä, ja niinpä saan puheluita ja yhteydenottoja ties mistä tahoilta, jotka ovat huolissaan meistä. Ex on ulkoisesti asiallinen ja siisti, mutta ajatuksiltaan vinksahtanut. Häntä uskotaan helposti.

Ensin ajattelin hänen käyttäytymisensä olevan puhtaasti eroon liittyvää ahdistusta. Tilanne kuitenkaan ei osoita loppumisen merkkejä. Mitä ihmettä voin tehdä? Minulla on tarpeeksi tekemistä jo oman ja lapseni elämän järjestämisessä ja arjessa! Tällainen vainoaminen nakertaa uhkaavasti mielenterveyttäni, olen kohta hermoraunio.

Todellisia perusteita ex-miehen huolestumiseen ei ole. Mielessäni on käynyt mahdollisuus, että hän olisi sairastumassa/sairastunut jonkinlaiseen skitsofreniaan. Todisteita minulla ei ole, enkä tietenkään ole lääkäri.

Minulle on mainittu exäni olleen joskus sairaalassa, asiayhteydessä jossa ymmärsin sairaalaan joutumisella olleen kytköstä exän henkiseen rasitukseen. Enempää en tiedä, enkä toisen terveystietoja tietenkään saa.

Mitä te tekisitte tällaisessa tilanteessa? Asia on vakava.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käy katsomassa

http://www.narsistienuhrientuki.info/

Saatat löytää kohtalotovereita. Ja ymmärrystä. Myötätunnot sinulle! Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla