mikä on palkkanne?
minul on 2400 e ja sairaanhoitja, ei lisiä, päivätyö
Kommentit (56)
"Jos kysytään peruspalkkaa/kk, ei siihen lasketa vuorolisilä yms. Vaan siis se palkka, joka lukee työsopimuksessa, tyhmät!" Ei tässä kysytty peruspalkkaa...
2400!ja vielä väitetään et hoitajilla huono palkka!!!ite saan 870e vaatemyyjänä.okei,ehkä nii vastuu työ mut ilma lisiä 2400 on huikee
Sh:n taitaa olla brutto, tuosta verot pois ja taitaa käteen jäädä jotain 1500? Hoitajalla iso vastuu työssään joten palkka kyllä mielestäni alhainen siihen verrattuna.
kuinkahan paljon meinaat saada veronpalautuksia sillä 40 prossaa tuosta palkasta ei veroja makseta.niitä maksaa ne "rikkaat yrittäjät" jotka painaa pennusta asti niska limassa töitä ja tekee 13h/pv/7pv viikossa pari vuotta ja ku homma lähtee pyörii ni maksetaa 60 %.
Olen sivutoiminen (osa-aikainen) aineenopettaja. Lisäksi saan kodinhoidontukea, koska lapsen ei tarvitse olla kunnallisessa hoidossa.
Missä vitussa sä oot töissä??
Mä olen kanssa päivätyössä ja saan 1920. Eikä siis mitään päälle.
Sillä on kaikki ikälisät (siis Wanha) eli jää eläkkeelle juuri. Sillä palkka on huippuhyvä= jotain 2400. Siis mielestäni surkea, sillä eläkkeelle siis jää ja on pomo...
Mulla reilu 1800 kuukaudessa kokopäivätyöstä. Käteen jää alle 1400 kk. Serkeaa, ja työskentelen vieraskielisessä ympäristössä, kielikylpypäiväkoti, eli vielä tavallista haastavampaa.
Olen kuvitellut että palkkani on todella surkea, mutta tässä vertailussa huomaan etten ole suinkaan ainut huonopalkkainen. Lastentarhanopettaja olen ja palkka on aika tarkalleen 2000eur/kk ja nettona jää käteen n.1700 euroa.