mikä on palkkanne?
minul on 2400 e ja sairaanhoitja, ei lisiä, päivätyö
Kommentit (56)
+ bonukset pari kertaa vuodessa, n. 3000-4000 kerrallaan. Insinööri asiantuntijana. työaikakin on mutta hyvin joooouuustavaa....
kun luin tätä ketjua, että miten on niin keskitason porukkaan. Mutta pomppashan ne hyvätuloiset esiin taas sieltä loppupäästä ja niitä sitten riittää ; )
Nää palkkakeskustelut on aina ihania. Riippuu aina kysymyksestä, millaista porukkaa täältä löytyy. Tosi joustava palsta!
Peruspalkka, ilman ikälisiä 2084 e. Kaikkien ikälisien kera 2208 e. Tuossa ei mukana vuorolisiä, jotka tekevät vuositasolla n. 8000 euroa (+ylityöt, joita tulee paljon)
Yrittäjänä. Työtunteja tulee tooosi vähän... =)
Lisäksi korvauksia oman talon viikonloppuopetuksesta ja omaa pikkiin tehtävistä satunnaisista ulkopuolisista koulutuskeikoista 100-1000 €/kk.
Yliopettaja ammattikorkeakulussa, koulutus KTT.
Ihan tyytyväinen olen palkkaan, vaikka ei tällä koulutuksella huima olekaan. Tyytyväisyyttä lisää se, että on lomaa 12 vk/kk. :-)
Lomaa on siis tietenkin 12 vk/vuosi!!!
Plussana myös hyvin joustavat työajat. Tosin töitä tulee tehtyä yölläkin, mutta toisaalta voi järjestää helposti poissaolot, jos lapset ovat kipeinä tms.
Valmistuttuani palkkani tulee olemaan n.1800€/kk. huono palkka mutta ihana työ :)
t: ravintola-alalta (päivätyö)
Päivätyö siis, päivittäinen työaika 7h 15min.
koulutus KTM ja titteli liiketoimen kehitysjohtaja.
Ikälisien+vuorolisien kanssa about 1950e/kk.
+ bonukset pari kertaa vuodessa, n. 3000-4000 kerrallaan. Insinööri asiantuntijana. työaikakin on mutta hyvin joooouuustavaa....
Ps. minullakin on joustava työaika.
mulla brutto 2625euroa/kk ilman lisiä, olen sairaanhoitaja.
sisältää kaikki kokemuslisät, mitä voi saada, olen siis "urani huipulla".
Erikoislääkäri yliopistosairaalassa, 15 vuotta työkokemusta, kaksi erikoislääkärin tutkintoa ja väitöskirja.
Palkka 1020 eur. Siihen päälle kulukorvaus.
Työtunteja n.210 / kk.
Melko paljon tunteja, melko huonolla palkalla :(
t. 48