En ymmärrä miksi ihmiset hymyilee mulle. Välillä mietin, että mulla on varmaan kroonisesti kersuppia suupielissä.
Tai jotain hassua. MIKSI? Miksi minulle niin moni hymyilee nätisti. Ja olen keski-ikäinen nainen :O Ja mulle hymyilee niin naiset kuin miehetkin. Mitvit?
Kommentit (12)
Mua taas katsotaan usein säpsähtäen ja sitten pälyillään sen jälkeen päälle. Tänään juuri viimeksi bussissa joku apukoululaisen oloinen tyttö teki tällaista, se eka katse oli pelottava, toisia en jäänyt enää itse katsomaan mutta syrjäsilmällä näin sen pään keikkumisen.
MIKSI, MIKSI, MIKSI VASTATKAA ÄÄLIÖT?
Ehkä näytät mukavalta ihmiseltä? Ei aina tarvitse ajatella jotain ikävää.
Siksi koska sinulla keikkuu kirkkaan keltainen baskeri kallellaan vaaleanpunaisten kiharoidesi päällä:) Se sopii mainiosti yhteen sydämen mallisten turkoosinsinisten silmälasin kehystesi kanssa. Lisäksi kaulaasi solmittu iso punainen ruusuke näyttää hauskalta!:D
Vierailija kirjoitti:
Ja täytyy vielä lisätä, että ei mulle nuorena hymyilty.
Vaikea tietää, kun ei tiedä ulkonäköäsi.
Oletko vaikka Justiina Puupään näköinen tai muuten hassunaamainen?
Ehkä herätät ihmisissä positiivisia viboja?
Ehkä näytät joltain tunnetulta henkilöltä. Itse vaikka olenkin mies, niin tölläsin pöljänä kun näin kaupassa aivan Elon Muskin näköisen miehen.
Minulle ei pelkästään hymyillä vaan nauretaan
päin naamaa.
Kerran bussissa eräs nuori nainen alkoi hymyilemään
minulle ja hymyilin takaisin mutta sitten hänen hymynsä muuttui irvistykseksi ja hän putosi penkiltä.
Hän oli saanut epilepsiakohtauksen ja ambulanssi
tuli onneksi nopeasti hakemaan hänet.
Ja täytyy vielä lisätä, että ei mulle nuorena hymyilty.