Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpikohan auttaisi paremmin

Vierailija
06.06.2007 |

Minulla juurihoidettiin tänään kipeä hammas ja juurista tuli hoidettaessa mätää, sain antibioottikuurin. Lisäksi särkylääkettä, niitä minulla on kotona. Burana 600 vai panacod yöksi? Eikös burana ole tulehduskipulääke? Ja eikös se ollut tulehtunut kerran mätää tulee? Eihän panacod auta tulehduskipuun vai olenko väärässä? Nyt buranan voimalla ollut kipu siedettävä 3h. Mutta kohta se taas alkaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa pliis tietämätöntä raukkaa

Vierailija
2/7 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacodista en tiedä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nappaisin Panacodia, jos vatsa kestäisi. Harmi vaan, alan pian oksentelemaan...

Vierailija
4/7 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini laittoi pankkikorttinsa miinukselle. Saan onneksi maksettua hänelle perjantaina takaisin. Toivottavasti muutamassa päivässä helpottaa kipu. Olen tänäänkin melkein koko päivän ollut kyynel silmässä kun sattuu niin kovin. Kaipa se tästä, pelottaa vain ensi yö että saako nukuttua ollenkaan. Enpä toivo pahimmalle vihamiehellekkään tällaista hammassärkyä, säteilee koko toiseen puoleen suuta

Vierailija
5/7 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulehdus lähtee paranemaan, alkaa kipukin hälventyä.

-se antibiootista kysynyt-

Vierailija
6/7 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nukuttaakin. Voit kyllä ottaa vaikka molemmatkin yhtäaikaa, niin minullekin määräsi hammaslääkäri viisurin leikkauksen jälkeiseen kipuun.

Vierailija
7/7 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa se av joskus ihan hyödyllinenkin paikka olla. Yleensä vain saa haukut tms ainakin yhdeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi