V**un päivähoitojärjestelyt!!!!!!!!!
Niin nyt ...tuttaa, että mä repeen kohta. Haettin muksulle paikka ryhmiksestä, koska se on avoinna pidempään ku tavis pk:t.
Ja paikkaa sinne vähän lupailtiinkin mutta nyt sitten ilmoittivat ettei pääsekään sinne!
Paikan saisi ihan eri alueelta, tosin se on työmatkan varrella, mutta sellaisesta s***tanan vanhasta kerrostalossa olevasta maatason asunnosta!! Mua ei mikään niin v**tuta ku noi per**leen pienet " pihat" joissa lasten sit täytyy pyöriä koko päivä.....
Ja varmaan koko talo on homevaurioinen........
MÄ OLEN TODELLA VIHAINEN, puran sen tänne...
Voiko tästä valittaa jonnekkin?
Kommentit (34)
Vierailija:
Jos vaan olisi tarpeeksi resursseja, niin kaikki saisivat mieleisensä paikan.
Oletko SINÄ valmis maksamaan niin paljon veroja, että kaikille voidaan räätälöidä juuri sellainen ympäristö ja hoito, jonka he mussukalleen kelpuuttavat?
että jos resursseja olisi, lapsia ei pidettäisi kellarikerroksissa, ei homeisissa rakennuksissa, siivoamattomilla ja vaarallisilla pihoilla, ei ylisuurissa ryhmissä, ohjaajat ja hoitajat olisivat päteviä, heitä olisi tarpeeksi...
Sellaisissa ihmisarvoisissa oloissa edes.
Laajennetaan tämä nyt vielä käsittämään koulut, joista av- mammat siirtyvät valittamaan parin vuoden kuluttua. Tämä maa on homekouluja (vanhainkodeista nyt ei viitsi puhuakaan) pullollaan, vaan mistäpä rahat.
Jätetään jotain muuta tekemättä.
Ja ainakin meilläpäin on tyhjänä useitakin sopivia rakennuksia, mm. kaksi " lapsipulan" takia suljettua hyväkuntoista päiväkotia. Sama tilanne kouluissa.
Ehkäpä sen himoitsemasi paikan sai joku, jonka sisarus jo on samassa paikassa. Tai joku joka tarvitsee erityistukea, jota on helpompi antaa pienessä ryhmässä. Tai joku lähiseudun autottoman perheen lapsi, jonka kuljetus ei näin muodostu kohtuuttomaksi.
Vähän suhteellisuuden tajua.
sinne minne valitus kuuluu. Ketä mahdoit äänestää kunnallisvaaleissa.
Nehän ne päätökset nuijii.
Kyllä se on joku päivähoidon johtaja yhdessä hoitopaikkojen johtajien kanssa, jotka nämä asiat sumplivat.
Vaikea nähdä, että ap:n valitus tuottaisi tulosta. Kun et sinä ap ole mitenkään ainoa ihminen tällä pallolla.
mutta haluaisin toki lapselleni parhaan mahdollisen hoidon. Yksi osa-alue sitä hoitoa on ulkoilu, ja tässä paikassa se ei kyllä toteudu kovin hyvin, metri x metri pläntillä!
Miksi helvatussa päivähoitopaikka voidaan järjestää kerrostaloon, halvempaa se tietysti on, mutta ompa tosi viihtyisä lapselle...
Yritin yksityisiä päiväkoteja katsella, mutta ne taas menevä ihan eri suuntaan kuin työmatka. ja työmatkaa tekee mies tuniin, siis yhteensuuntaan, ja minulla hieman vajaa tunti.
=/
Kyllä jaksaa vituttaa....
lapsellemme vuorohoitopaikkaa koska molemmat teemme vuorotyötä. Lähetettiin hakemus jossa oli kirjallisesti työaikamme ja selvitykset miksi haemme vuorohoitopaikkaa. Lapsemme oli silloin 1 vuotias. Mutta silti oli kova tenttaaminen tarvimmeko varmasti vuorohoitopaikkaa... eiköhän tuo nyt selvä jos molemmat teemme vuorotyötä, siis aamu- ja iltavuoroa arkena ja pyhänä. Saatiin se hoitopaikka sitten kuitenkin. mutta tuttavani ei saanut sitä lapselleen, koska mies yksityisyrittäjä ja voi vaikuttaa työvuoroihin... mutta ei se aina oo mahdollista.
Vie sinne hometutkija, jos jotain epäilet ;)
Kyllä lapsella voi kerrostalossakin olla mukava päivä. Ei ne isot päiväkodit ja päiväkotien pihat välttämättä kivoja oo.
Esim. itse olen töissä pk:ssa, jonka pihalla en millään voi nähdä lapsia samaan aikaan ja jonne paistaa aurinko koko ajan ihan suoraa, ei varjopaikkoja :(
Meidän lapsen varahoitopaikka oli vastaavanlaisessa kerrostalossa, onneksi ei sentään usein joutunut viemään sinne. Kerhotilat oli maan alla siis sellaisessa missä on yleensä pyörävarasto tms. Lapset nukkui todella pienessä sopessa ihan vieri vieressä toisissaan kiinni. Piha oli kans tosi pieni. Ja se vielä että kyseinen talo on tällä alueella ihan yleisestikin tiedossa että on täynnä narkkareita.
Vierailija:
Meidän lapsen varahoitopaikka oli vastaavanlaisessa kerrostalossa, onneksi ei sentään usein joutunut viemään sinne. Kerhotilat oli maan alla siis sellaisessa missä on yleensä pyörävarasto tms. Lapset nukkui todella pienessä sopessa ihan vieri vieressä toisissaan kiinni. Piha oli kans tosi pieni. Ja se vielä että kyseinen talo on tällä alueella ihan yleisestikin tiedossa että on täynnä narkkareita.
Just tämmönen ajattelen ko. paikan olevan, narkkareista en tiedä mutta muuten..*huoh*
Ens viikolla aattelin mennä tutustumaan tarkemmin, yritän suhtutua asiaan hieman positiivisemmin...Jos tässä vähän jäähdyttelisi tunteitaan.
T:ap
Me otettiin se mitä tarjottiin ja hakemus heti sisälle hoitopaikan vaihtamiseksi sinne minne halusimme.
Eri asia,miten pikkuinen ottaa tän muuttamisen...