Mitä pitää tehdä siilille josta tulee verta kun koira puree?
Kommentit (24)
Vierailija:
iah tosissaanko kysyt? Vie eläinlääkäriin. Ne lopettavat sen, jos ei pysty pelastamaan.
pitääkö se maksaa itse jos vie eläinlääkäriin?
jos siilin kunto on huono, niin lopettakaa se itse.
t. eläintenhoitaja
mutta sillä on niin saatanan hyvät hoksottimet, että tajuaa jos siili menee 50m päässä vaikka se on itse sisällä ja sattuu olemaan ovi raollaan kun olen menossa ulos.
Entä jos se joskus käykin jonkun lapsen kimppuun samalla tavalla?
koirasta sen vuoksi, ettei se tottele käskyä " seis" ??
Ei meillä ainakaan. Ei siilin, eikä minkään muunkaan luonnoneläimen, ei lopetuksesta eikä tuhkauksesta eikä hoidosta. Ikinä. T: toinen pieneläinhoitsu
Voit varmistaa se pitämällä joko koirasi kytkettynä tai kouluttamalla sen niin hyvin, että se kaikissa tilanteissa tottelee. Koira tekee niin paljon kuin omistaja sallii. Sinun vastuullasi on ne siilien raatelut.
ja eläimellä on eläimen vietit. Ikäväähän se on, jos siilin kimppuun käy, mutta sellaista on elämä kaikessa raadollisuudessaan. Voisit räyhähenki mennä nukkumaan jo.
Vierailija:
Voit varmistaa se pitämällä joko koirasi kytkettynä tai kouluttamalla sen niin hyvin, että se kaikissa tilanteissa tottelee. Koira tekee niin paljon kuin omistaja sallii. Sinun vastuullasi on ne siilien raatelut.
minkä rotuinen ja ikäinen?
onko se kiimassa? Voisit tietenkin vaan astua sen päälle. Jos et siihen pysty pyydä ystävää. Talon takana on kasa mihin voit sen sitoa. Jos koiraa ketuttaa, pyydä anteeksi. Myös ystävältä. Siilin päälle astumista yleensä vieroksutaan mutta ole huoleti. Se ei siitä kärsi. Jos nämä ohjeet eivät oloasi helpota, ota lihapiirakka ja syötä se sammakolle. Tai soita Karpolle.
Vierailija:
onko se kiimassa? Voisit tietenkin vaan astua sen päälle. Jos et siihen pysty pyydä ystävää. Talon takana on kasa mihin voit sen sitoa. Jos koiraa ketuttaa, pyydä anteeksi. Myös ystävältä. Siilin päälle astumista yleensä vieroksutaan mutta ole huoleti. Se ei siitä kärsi. Jos nämä ohjeet eivät oloasi helpota, ota lihapiirakka ja syötä se sammakolle. Tai soita Karpolle.
16 mitä se sulle kuuluu? Onko sinulla biologian opintoja eläinten käyttäytymisestä tai oletko koirakouluttaja? Onko sinulla lapsia? ikä ja sukupuoli?
varmaksi tietää mitä se tekee jokaisen käskyn kohdalla.
Työkseen sen sijaan hoitaa sekä kouluttaa ongelmakoiria, joihin en nyt näillä tiedoilla laskisi ap:n koiraa mitenkään.
Mikä lääkitys sinulla on? Voiko siilille esimerkiksi laittaa persusienen sekaan jotain piikkilääkkeiltä,,,? Olen laittanut siililleni koiran pesusienen aamupalaksi, mutta se vieroksuu tätä elementtiä? Kumpi siis on parempi. Jättää siili ruokailemaan lehtikasaansa, vai pistää koira takapihalle? Itse en saa unta ellen tiedä kumman tekisin,,, mun siilin nimi on palle
ei jaksa vääntää tuollaisen idiootin kanssa joka ei oikeasti mitään ymmärrä ;)
Koirani opastaa minua joka päivä siwaan hakemaan olutta. Älä kirjoita asioista joista et tiedä etkä näe mitään
iah tosissaanko kysyt? Vie eläinlääkäriin. Ne lopettavat sen, jos ei pysty pelastamaan.