Mitä luulette, keitä palstan ilkimykset ovat oikeassa elämässä?
Välillä mietin vaikkapa bussissa tai metrossa, voisiko tuo vastapäinen henkilö olla netissä ilkeilijä. Voisiko ilkeilijä olla ihan tavallisen näköinen aamuruuhkaisessa metrossa töihin matkustava tyyppi, josta ei ikinä arvaisi mitä törkeyksiä kirjoitteleekaan? Vai ovatko ilkeilijät pääasiassa jotain omiin koloihinsa piiloutuneita yhteiskunnan erakkoja?
Kommentit (26)
ennenvanhaan ne olisi olleet niuvassa tms. mielisairaalassa lukkojen takana.
Nykymaailmassa lääkäri, poliisi, juristi.Mulla ihan todisteita, että ovat täällä kiusanneet muita. Omia potilaita ja asiakkaita.
Näitä avohoitotapauksia on nykysin aika paljon liikkeellä yleisillä paikoilla, sen kyllä huomaa kun vaan katselee ympärilleen.
No yksi naisvihaaja ja työttömien vihaaja on perheellinen mies jolla lapsia. Nelikymppinen +.
Olen aivan varma että Riikka Purra käy täällä vittuilemassa kansalaisille :D
Persuja. Kun näitä kohtaa nimien ja naamojen kanssa tuolla elävässä elämässä, käytös on ihan yksi yhteen palstan hullujen janssa. Ne luulevat, että se on normaalia.
Varmaan ihan tavallisia ihmisiä. Kaikilla on pimeä puoli. Palstalla anonymiteetin turvin on helpottavaa hetkeksi ottaa naamio pois, sanoa mitä oikeasti ajattelee ilman sosiaalisen leimaantumisen vaaraa. Tämä on psykologisesti tärkeää, mutta siihen ei oikein enää missään muualla ole mahdlllisuutta. Uskon, että tekee ihan hyvää mielenterveydelle välillä ilkeillä sopivasti foorumilla, muuten purkautuu oikeassa elämässä. Kuitenkin suht. vaaratonta. Kuka nyt jotain nettipalstailuja todesta ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Persuja. Kun näitä kohtaa nimien ja naamojen kanssa tuolla elävässä elämässä, käytös on ihan yksi yhteen palstan hullujen janssa. Ne luulevat, että se on normaalia.
Miksi tulet jokaiseen ketjuun huoltamaan vihapuhetta? Onko sinulla elämässä mitään muuta kuin tämä palsta?
Eikö olisi mukavampi kirjoitella kivoja asioita, nyt viha myrkyttänyt ja täyttänyt kokonaan mielesi?
Terveisin mt- puolen hoitaja joka huolissaan vihapuheesta ja kirjoittelustasi
Vierailija kirjoitti:
Nykymaailmassa lääkäri, poliisi, juristi.Mulla ihan todisteita, että ovat täällä kiusanneet muita. Omia potilaita ja asiakkaita.
😅
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisiä reppanoita.
Sellainenko sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan varma että Riikka Purra käy täällä vittuilemassa kansalaisille :D
Onko sulla muita harhoja?
Vierailija kirjoitti:
No yksi naisvihaaja ja työttömien vihaaja on perheellinen mies jolla lapsia. Nelikymppinen +.
Jep, sekä oikeistolainen. Ja köyhien dissaaja
Silakkafeministejä. Feministit täällä haukkuvat ihmisiä jotka eivät sovi heidän vihamieliseen agendaansa.
Minä ainakin olen Niuvanniemen suljetulla.
Joitain joita viduttaa joka päivä töissä tai elämässään yleensä, ja sitä purkavat sitten täällä.
Varsinkin jos on asiakaspalvelualalla ja ei pääse siellä sanomaan niin täällä sitten. Eli pysäköinninvalvojat, lastenhoitajat, lipuntarkastajat, vartijat, kaupan kassa, henkilökohtaiset avustajat, opettajat ja niin edelleen.
Kaikkia viduttaa ihmiset niin suunnattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajia kai.
Ja lähihoitajia.
Yksinäisiä reppanoita.