Milloin viimeksi harrastit seksiä?
Millaista oli?
Ite vein 17v pojan neitsyyden lauantaina ja sen jälkeen on tehny niin sikana mieli, et oon masturboinu viime yönäkin kolme kertaa..
Kivaa :) Nyt kun sais siltä viel uudemmankin kerran ;)
Kommentit (50)
Vierailija:
Millaista oli?Ite vein 17v pojan neitsyyden lauantaina ja sen jälkeen on tehny niin sikana mieli, et oon masturboinu viime yönäkin kolme kertaa..
Kivaa :) Nyt kun sais siltä viel uudemmankin kerran ;)
Oman äijän kanssa, ja kivaa oli.. =)
milläköhän verukkeella mä olen pedofiili?
Poika on yli 16v, eikä ketään pakotettu mihinkään.
AP
Heidän kanssaan seksiä saa harrastaa VAIN SUUNNILLEEN SAMANIKÄINEN HENKILÖ!
PERVO PEDOFIILI OLET! Ällöttää tuollaiset. Ilmoitin PeLalle. Lapset pois tuollaiselta pervolta!
Vierailija:
milläköhän verukkeella mä olen pedofiili?
Poika on yli 16v, eikä ketään pakotettu mihinkään.
AP
PeLa:ko multa lapset tulee pois ottamaan? :D
Olet hauska :)
16v täyttänyt on vapaa harrastamaan seksiä kenen kanssa haluaa, niin kauan kun asiaan ei liity pakottamista tai muita laittomuuksia.
AP
baaripokan kanssa.
Ihan ok, muistin kortsun ;)
Vierailija:
PeLa:ko multa lapset tulee pois ottamaan? :D
Olet hauska :)16v täyttänyt on vapaa harrastamaan seksiä kenen kanssa haluaa, niin kauan kun asiaan ei liity pakottamista tai muita laittomuuksia.
AP
rikosilmoituksen tekis, niin mitään tuomiota ei tulis, koska pakottamista ei tapahtunu ja tää kyseinen poika ei oo pahoillaan tapahtuneesta.
AP.
haluisinpa sen päivän nähä kun tästä vankeutta langetettaisiin!
Katkerat av-mammat aukoo heti naamaansa, kun joku saa oikeesti kunnon seksiä nuorelta klopilta :)
AP
Ja en todellakaan ole kateellinen sulle. Todellakin vastenmielistä jos poika oli vielä humalassa ja sinä " aikuinen" selvin päin.
Ja en todellakaan ole kateellinen sulle. Todellakin vastenmielistä jos poika oli vielä humalassa ja sinä " aikuinen" selvin päin.
vielä pedofiili, toi 17-vuotias kundi hehkuttaa kokemustaan vielä pitkään elämänsä parhaana...
Oikeesti, ei kaikki tässä maailmassa oo niin vakavaa. Antakaa ihmisten harrastaa seksiä, kunhan se tapahtuu vapaaehtoisesti. 17-vuotias kundi on ihan täysin kypsä duunailemaan varttuneempia rouvia.
okei, eka kerta on aina eka kerta, mut täs innolla kyl odottelen et päästään sen kanssa taas hommiin ;)
Vaikutti sen verran hyvält työmaalta tää poikanen!
Ap
Huh huh voisin jo sanoa sua kehdon ryöstäjäksi.
Itse harrastin seksiä eilen ihan oman avopuolison kanssa ja hän on ihan täysi ikäinen.