Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva aina nolostuttaa eräs virikelapsen äiti ;).

Vierailija
05.06.2007 |

Kysyn aina, kun tapaamme, että missäs teidän Nico-Petteri on. Kiva katsella, kun äippä nolona vauva sylissä selittää, että meidän Nico-Petteri on nyt tarhassa ja ne tekee siellä sitä sun tätä... Hirveät selittelyt ja defenssit iskee aina päälle. Huvittavaa ;D.

Kommentit (164)

Vierailija
121/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi siis olet niin kateellinen :D

Vierailija:

Olen opettaja, minun lapseni nauttivat 2,5 kk kesälomasta ;DD

Edelleen, hauskaa virikepäivää lapsillesi! ;DD

ap

Vierailija
122/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ai ei irronnut sinun lapsillesi sitten kesäksi hoitopaikkaa jonkun virikelapsen takia.

Siksi siis olet niin kateellinen :D

Mihin minä lapsille hoitopaikkaa kesällä, kun olen itsekin lomalla? Ollaan lomalla ensin lasten kanssa ja juhannuksen jälkeen mies liittyy joukkoon. ;DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todettu vinksahtaneeksi.

Vierailija
124/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle on varmaan hirveää kun joudut olemaan OMIEN lastesi kanssa. No ehkä ensi kesänä saat niille paikan vaikka joltain leiriltä.

Vierailija:

Mihin minä lapsille hoitopaikkaa kesällä, kun olen itsekin lomalla? Ollaan lomalla ensin lasten kanssa ja juhannuksen jälkeen mies liittyy joukkoon. ;DD

Vierailija
125/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin nautin kun suvussa on yksi äiti jolla on jo kolma lasta tehty sopivin välein ja nyt neljännestä haaveilevat. Tämä äiti siis ollut kokoajan kotona lasten kanssa, amitsu jäänyt aikanaan kesken eikä työkokemusta paria kesätyöpaikkaa enempää. Peruskoulun päästötodistuskaan ei kummoinen.

Ihana tunne aina kun saa kysellä tulevaisuuden suunnitelmista ja työelämään siirtymisestä. Nainen vaan selittää kuinka äitiys on hänen unelmansa ja kuinka tärkee lapsille on saada olla äidin kanssa rauhassa kotona eikä joutua jo pineinä päiväkodin kiireiseen arkeen. Että kotiäitiys ja lapset ovat kuulemma hänelle tärkeämpiä kuin työ...

Huvittava tapaus kerrasssaan kaikkine noloine selittelyineen!

Vierailija
126/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kun tyhmä tulee vastaan, viisaampi väistää" .

Vierailija
127/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siinäpä se kun sinua tuo kateus jäytää vaan :D

Sinulle on varmaan hirveää kun joudut olemaan OMIEN lastesi kanssa. No ehkä ensi kesänä saat niille paikan vaikka joltain leiriltä.

Tämä on eka kesä, kun ollaan poikien kanssa kolmistaan ja ihanaa on ollut nämä ekat, aurinkoiset päivät. En kylläkään nelivuotiaita minnekään leirille laita, mutta ehkä sinunlainen virikelapsen äiti sellaista voisi tehdäkin ;DDD

Kyllä on taas selitykset... ;DDD

Vierailija
128/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tähän mennessäkin elänyt...

Vierailija
129/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä on eka kesä, kun ollaan poikien kanssa kolmistaan ja ihanaa on ollut nämä ekat, aurinkoiset päivät. En kylläkään nelivuotiaita minnekään leirille laita, mutta ehkä sinunlainen virikelapsen äiti sellaista voisi tehdäkin ;DDD

Vierailija
130/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sua kadehdituttaa ne jotka saa pistää lapsensa hoitoon. Olet varmaan käyttänyt kivunlievitystäkin synnytyksessä? Et sitäkään osannut luomuna tehdä. Miltä tuntuu epäonnistua kaikessa koko elämässään?

[/quote]

Vierailija
131/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihana tunne aina kun saa kysellä tulevaisuuden suunnitelmista ja työelämään siirtymisestä. Nainen vaan selittää kuinka äitiys on hänen unelmansa ja kuinka tärkee lapsille on saada olla äidin kanssa rauhassa kotona eikä joutua jo pineinä päiväkodin kiireiseen arkeen. Että kotiäitiys ja lapset ovat kuulemma hänelle tärkeämpiä kuin työ...

Huvittava tapaus kerrasssaan kaikkine noloine selittelyineen!

Vierailija
132/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että sua kadehdituttaa ne jotka saa pistää lapsensa hoitoon. Olet varmaan käyttänyt kivunlievitystäkin synnytyksessä? Et sitäkään osannut luomuna tehdä. Miltä tuntuu epäonnistua kaikessa koko elämässään?

Pikemminkin säälittää, kun eivät tajua, miten ihanaa on olla lasten kanssa. Ja juu, käytettiin kivunlievitystä, onneksi.

Mitäs meinasit huomenna tehdä, kun sinulla on vapaapäivä? Lapsellasihan ei ole, joten saat ihan koko päivän itsellesi? ;DDD

ap

Vierailija
133/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

opit äidiksi, ehkä.

Pikemminkin säälittää, kun eivät tajua, miten ihanaa on olla lasten kanssa. Ja juu, käytettiin kivunlievitystä, onneksi.

Mitäs meinasit huomenna tehdä, kun sinulla on vapaapäivä? Lapsellasihan ei ole, joten saat ihan koko päivän itsellesi? ;DDD

ap

[/quote]

Vierailija
134/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse olisi siitä että hän oikeasti katsoisi lapset ärkeimmäksi ja kotihoidon heille parhaaksi vaihtoehdoksi niin ei hänen tarvitsisi mitään selitellä. Todeta vaan että kotona olen toistaiseksi.

Mutta kun täytyy ruveta valintaansa puolustelemaan ja selittelemään niin tietää ettei ole puhtaat jauhot pussissa. Eli siis kotonaolon syy löytyy jostain muusta kuin lapsista...

Vierailija
135/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minun lapseni ovat huomenna kotona niin kuin ovat koko kesän. Katsos kun ne on koululaisia. Minulla on niin kuin enemmän tietämystä äitiydestä kuin sinulla. Mutta kyllä sinäkin

opit äidiksi, ehkä.

Tajuatko yhtään, miten naiivilta kuulostat?

ap

Vierailija
136/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas hymiöiden käyttö tekee ap:n kirjoituksista entistäkin ihanampia.

Vierailija
137/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tajuatko yhtään, miten naiivilta kuulostat?

ap

[/quote]

Vierailija
138/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Runsas hymiöiden käyttö tekee ap:n kirjoituksista entistäkin ihanampia.

Vierailija
139/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Alennun vain sinun tasollesi.

Vierailija
140/164 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan nauraa kylässä pakastepullille, kurkkii kaappeihin, hymisee jos paitoja ei ole silitetty, tiirailee onko ikkunat pesty ja vielä lopuksi hihittelee kaveriensa pömppömahoille " hyväntahtoisesti" .

Toivottavasti et työskentele meidän lähikoulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän