Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parjaatteko asuntovelalliset yhden lapsen kanssa kotihoidontuella? Miehella tulot 3000. Kohta loppuu aitiysrahat ja olen paattanyt olla kotona 3 vuotta mutta kuinkahan kay.

Vierailija
04.06.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän tilanteestanne vaikea arvailla mitään tietämättä menojanne ja kulutustapojanne

Vierailija
2/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jo kahden lapsen kanssa ( 4,5v,2,5v)

ja miehen tulot n 2000e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viides vuosi kotona lähti käyntiin, lapsia 2. Lyhennys + korko tällä hetkellä n 800 euroa/kk.

Suht hyvin pärjäillään, 2 vuotta toivottavasti vielä kotona.

Vierailija
4/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaatteita tms. ja että ruuassa ei tarvitse pihistellä. Kai sitä kuitenkin oppii. Minulle on niin tärkeää ettei lapsi joutuisi vielä päivähoitoon. Meillä ei ole edes kuntalisää.

Vierailija
5/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolainaa tosin jäljellä vain 50 t.e. ja maksuerä tällä hetkellä 300e/kk ja lisäksi kakkosauton autolaina 150e/kk

Vierailija
6/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lapsen kanssa pärjättäisiin, mutta me ei pärjätä, sillä meillä kohta kaksi lasta ja lisäksi kaksi autoa. Yhden autonkin kanssa onnistuisi kyllä varmasti. Nyt ollaan säästetty etukäteen rahat hoitovapaata varten ja siten pystyy olemaan hoitovapaalla.

Vierailija
7/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että IKINÄ en ole pihistellyt ruoasta, olemme tosi herkkusuita koko joukko. Toisaalta en osta koskaan valmisruokia vaan teen kaiken itse, joten siinä toisaalta säästyykin (ja on parempaa:)

Vierailija
8/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oli säästöjäkin, mutta paljon tärkeämpi oli kohtuullinen asuntolaina. Ei siis ostettu unelmien asuntoa eikä edes isompaa asuntoa vielä siinä vaiheessa kun lapsi oli pieni.

Vierailija
9/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aavistustakaan siitä, minkä verran ihmisillä menee lainanlyhennyksiin. Onkohan tuo 700 sitten keskivertolyhennys? Ei se ainakaan ihan hirveän hurja summa ole.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi