Mokasin tänään töissä itseni vahingossa TODELLA PAHASTI. Hirvee fiilis :/
Ahdistaa ihan hirvittävästi. Päässä takoo että "tää ei voi olla totta!"
Tapahtunut oli jotain niin hirveää, ettei se oikeasti tunnu edes todelta, liian pahaa ollakseen totta. Menetin kasvoni totaalisesti, vielä työporukassa, eli joudun näitä ihmisiä näkemään taas huomenna ja vielä kuinka kauan tästä eteenpäinkin.
En edes kehtaa kertoa mitä kävi, työkaverit vain sattuivat näkemään nolon, hyvin heikon hetkeni. Hekin olivat silminnähden hämmentyneitä ja se supina sen jälkeen... Olen vielä sellainen ihminen, että näkemänsä oli varmaan viimeinen asia mitä olisivat kuvitelleet minulta näkevänsä.
Ahdistaa niin että oksettaa!
(anteeksi etten voi kertoa mikä tapahtunut on, pelkään että minut tunnistetaan)
Lohduttakaa mua kertomalla että teillekin on käynyt jotain tosi kamalaa ja noloa mutta ootte selvinneet siitä...
Kommentit (302)
Oon yrittänyt iskeä mun enoa festareilla, ja myöhemmin kun se soitti mun isän hakemaan nii yritin hypätä liikkuvasta autosta ulos, kaiken lisäks isä kuulemma joutu raahaan mut pois ihan fyysisesti. Aiemmin yritin kiivetä sen aidan yli, mulle ei sovi festarit jostain syystä. Olin sillon tosin 18- vuotias mutta…
Onko oikeesti runkkaaminen/paneminen ok työajalla? Mitä hittoa, noi hoidetaan vapaa-ajalla ellei oo joku peeornon pilaama hullu