Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko TEEMA-astiaston syvät lautaset hankala saada järkevästi astianpesukoneeseen?

Vierailija
04.10.2008 |

Haluaisin alkaa keräämään kyseitä astiastoa, mutta mietityttää tämä asia..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tusina niitä isoja syviä lautasia ja hyvin ne pystyssä pysyy!!

Ja puhtaaksi tulee!!

Vierailija
2/8 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä niistä syödään enimmäkseen puuroa ja se ei kyllä lähde niistä millään, jos ei laita leveästi (toisin sanoen ei normaaliin lautastyyliin sisäkkäin) ylösalaisin (=vie sikana tilaa astianpesukoneessa). Ehkäpä tavallinen soppa lähtisi paremmin mutta minä en noista tykkää (paitsi ulkonäöstä kylläkin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä astiat (varsinkin puurolautaset huuhdellaan ennen koneeseen laittoa tai jätetään likoamaan.

Mutta saako ne hyvin pysymään pystyssä??

Oon aina himoinnut sitä mustaa teemaa ja nyt ois sopivasti sokoksella tarjouksessa..

-ap

Vierailija
4/8 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosi hyvin lähtee lika, ovat tosi käteviä kupposia käytössä, puurolle, vellille, muroille ja sormisyötävälle lastenkutsuissa. Mulla on niitä varmaan tusina ja melkein aina on kaikki pesussa....

Vierailija
5/8 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on puhdistunut puurostakin. Toki puurolautaset huuhdellaan ennen koneeseen laittoa.

Vierailija
6/8 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kaikki selvästi likaiset astiat huuhdellaan ennen tiskikoneeseen laittoa. Kone käy kerran päivässä eli iltaisin/öisin, joten aamupuurot kuivaisivat lautasiin pahasti, jollei niitä huuhtelisi. En myöskään halua, että ruoantähteet haisevat koneessa koko päivän.

Vierailija
7/8 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpia syviä lautasia tarkoitit? Niitä pieniä vai niitä uusia laakeampia? Meillä menee ne pienemmät syvät lautaset (halk. 15cm) hyvin yläkoriin ja ne isommat syvät, pastalautasen näköiset ihan kuten muutkin isot lautaset alakoriin. Aiempaa pesukoneeseen oli hankalinta saada ne isot ruokalautaset (halk. muistaakseni 26cm) sopimaan, noissa koneiden lautasritilöissä on huomattavat erot.

Vierailija
8/8 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ne saa koneeseen ihan hyvin ja miehen mielestä ovat vihoviimeisiä lautasia mitkä on olemassa=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi