♥♥♥PikkuEnskojen alkuviikko ma-ke♥♥♥
Viikonlopun jutut
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10460977&p=&mpage=1&tmode…
Kommentit (43)
[color=3A5FCD]Tavallista myöhempään täälläkin piipahtamassa =)
Eilen illalla meni tavallista kauemmin saada tytteli nukkumaan kun se vaan halus jutella ja potkiskella peittoja..=) Meni vielä tunti sängyssäkin jutellessa ja nyplätessä äiskän yöpaitaa..Nukahti sit viimein ja nukkuikin vaihteeksi 6h putkeen ennen ekaa herätystä..=)
Aamupäikkäritkin olivat aika nihkeässä..väsytti kovin, mutta ei malttanut millään nukahtaa..nukkuminen ei vaan taida olla enää pop..=D
Eilinen meni kivasti Nauvossa ja sai tyttö olla hetken nurmikollakin varjossa..saaristolaiset eivät vaan meinanneet oikein ymmärtää, etten antanut tytön olla auringossa ja iskäkin toi Emiliinan ulos päikkäreiltä ilman hattua..taisi pitää mua vähän ylisuojelevana, mutta mä en noista aurinkoasioista ainakaan tingi.
Mullakin on jäänyt toi taloudenhoito vähän vähemmälle viikonloppuna ja nytkin pesen pyykkiä..
Mitäs te muut nyt helteillä laitatte pienille päälle? Käytättekö peittoja ym.? Onko kaikki jo ottanu vaunujen kantokopasta sen yläpuolen pois? (miksihän sitä sanoisi? kansi? =)) Meidän tyttis on aika vähissä viihtyvä, mutta kun potkii kaikki peitot ym. pois päältä niin pitäis kai jotkut housut ainakin laittaa päälle, ettei paljaat sääret vilku..=)
Eipä tässä oikein muuta..Kohta vaunulenkille..=)
t. poppis ja Emiliina 4kk
[color=4682B4] On kyllä jäänyt tämä palstailu ihan tyystin tältä mammalta:( Teidän kuulumisianne olen kyllä edelleen suht' säännöllisesti käynyt lueskelemassa, mutta en ole sitten saanut aikaiseksi itsekin kirjoitella. Noh, nyt pikaisesti rustailen jotain:)
Meillä vauva-arki sujuilee oikein hyvin! Julius on kasvanut kovasti ja on ihanan kiltti vauva:)! Nukkuu edelleen yöt hyvin (heräilee syömään 1-2 kertaa/yö) ja päiväunosiakin maltetaan nukkua ihan kohtuullisesti. Juttua ja hymyjä satelee paaaaaljon! On kyllä pikkumies sellainen hölösuu, ettei paremmasta väliä:)!!! Pikkuisia masuvaivoja on satunnaisesti, mutta niistäkin selvitään yleensä muutaman minuutin kitinällä...sitten jo lentääkin kakka oikein kunnon kaareessa ja poitsu on taas yhtä hymyä! Eli ei voi olla muuta kuin onnellinen ja kiitollinen tästä meidän ihanasta, helposta ja hyväntuulisesta poitsusta ♥
Hassua, että mulla on jo jonkinasteinen vauvakuume! Pikkukakkosestakin ollaan siis miehen kanssa puhuttu! Mutta ei kuitenkaan ihan vielä mennä ilman ehkäisyä kuitenkaan. Puhuttiin vähän, että jos jättäisimme ehkäisyn pois joskus vuoden vaihteessa... Noh, saas nyt nähdä.
Onkos teillä muilla käytössä ehkäisynä minipillerit? Minulle lääkäri lykkäsi sellaisen minipillerireseptin kouraan. Kaapissa siis jo odottelevat, mutten ole vielä niitä aloitellut. Onko kenelläkään teistä mitään hyvää/huonoa sanottavaa niistä? Kannattaako niitä popsia?
Öö...mitäpäs vielä. Nyt kyllä tuli taasen omanapainen viesti. Olen menettänyt kommentoinnin jalon taidon...kääks!
Noh, tässäpä kuitenkin vielä linkki meidän Juliuksen kuviin (siellä on muutama uusi kuva ainakin):
http://s140.photobucket.com/albums/r8/Viivi82/Julius/
Ihana ilma taas ulkona! Täytyypä kohta mennä kantoreppuilemaan poitsun kanssa, kunhan tuo heräilee:) Kesä ja kärpäset ovat saapuneet!
Auringonsäteitä ja kesäisiä tuulahduksia kaikille Enskattarille ja Enska-vauvoille lähettelen!
~ ♥ ~ Viipuli ja Julius, pian 10 viikkoa ~ ♥ ~
Heips kaikille!
Viikonloppu tuli ja meni niin vauhdilla, että hätäisesti käväsin teidän kuulumisia lukemassa mutta en sitten ehtinyt muuten koneella istuskelemaan. Mutta olipas se kivaa, kun mies oli vapaalla! Tuntui ihan juhlalta, kun arkena saa kaksistaan vauvan kanssa olla. Käytiin koko perheen voimin tekemässä pitkiä vaunulenkkejä ja anoppi oli eilen kyläilemässä. Taisi muuten tyttö viedä mummin sydämen heti. =)
Monet pienet olivat päässeet juhlimaan viikonloppuna. Minä jonkinmoisella jännityksellä odotan kesän juhlia. Saa nähdä miten meidän pikkuinen jaksaa... Synttäreitä ja häät tiedossa sekä tietysti pienen omat ristiäiset.
Mammis taisitkin kysellä onko nimi jo päätetty. Kyllä vain ollaan sopiva nimi löydetty ja ristiäiset pidetään juhannusviikonlopun sunnuntaina. Kirkossa kastetaan ja kaffet nautitaan meillä kotona. Täytyisikin miettiä mistä kakut tilataan. Muut leipomukset tekee mummot ja minä. Kiva on ollut jakaa hommia niin mun tartte stressata (ainakaan niin paljon..).
Meillä olisi monta asiaa kaupungilla hoidettavana, joten taidan syödä jotain ja sitten ulos. Nauttikaa lämmöstä!
t.iida-linnea ja tyttö 3 vkoa 2 pvää