MAALIS-05 kesäiseen uuteen viikkoon!!!!
Ja ei muuta kuin kuulumisia tänne,ken aurinkoiselta säältä koneelle malttaa tulla.
Kommentit (23)
Mulla olikin yllätyksellinen ja mukava viikonloppu.Lauantaina kaverit nimittäin olivat järkänneet minulle polttarit...minä olin suunnitelut et lähtään naapurikaupunkiin sormusostoksille ja Juusolle pukua etsimään,ni yhdeksän jälkeen aamulla kaveriporukka tuli noutamaan.
Juuso oli ihan ihmeissään kun äiti puettiin hassusti ja meikkiä laitettiin " vähän" liikaa...mut mukavaa oli,vaikka eilen väsytti ihan todella paljon.
JIPPII!meillä on ruvennut pottailu sujumaan.Nyt on viime torstaista asti ollut kotosalla ilman vaippaa ja Juuso kyl tunnistaa hädän ja menee potalle.Mut tosiaan ilman mitäänn pitää vielä olla,pikkuhousut jo hämää sit niin paljon et ei hoksaa niitä laskea alas ennen potalle menoa.Tänään ja eilen teki kakatkin pottaan!!!Ja kyllä me ollaan miehen kans kehuttu.Et jospa me kohta saatas housutkin jalkaan ja vaipat kokonaan pois.
Nyt jatkamaan aamuhommia.Tulkaahan kirjuuttelemaan, vaikka ulkona aivan ihana ilma onkin!!
Suohomppeli81 ja Juuso
Enpä ole kerennyt koneelle aikoihin. Töissä on ollut tähän asti kova kiire ja kotona en ole jaksanut enää olla koneella. Mulla on enää kaksi viikkoa töitä ja sitten alkaa äitiysloma. Ihanaa! En jaksaisi enää olla töissä ollenkaan. Kesäflunssankin sain tähän vielä päällepäätteeksi :(
Muuten kuuluu hyvää. Raskaus sujuu hyvin, eikä turvotuksia ole ollut helteistä huolimatta. Ässältä loppui jo hoito ja mummi hoitaa nämä mun viimeiset työviikot.
Meillä ei vielä pottailu suju mallikkaasti. Niinkuin Suohompelilla, niin meilläkin Ässä muistaa ilmoittaa pissahädästä jos on pylly paljaana, mutta jo pikkuhousut hämäävät ja joko pissat tulevat kokoonaan housuun tai sitten kerkeää lirahtaa pikkuliru ennen kuin poika ilmoittaa asiasta. Kakkoja ei meillä ole saatu pottaa todella pitkään aikaan. Poika panttaa kakkaa ilman vaippaa ollessaan ja tekee sen sitten vaippaan, kun sellainen puetaan päälle. Mitenkähän saisin tähän asiaan muutoksen? Onko kenelläkään kokemusta?
Muuten elämä sujuu mukavasti ja uuteen kotiin ollaan asettauduttu hyvin. Ässäkin kieltää uuden kodin jo kodikseen. Aurinkoista viikon alkua kaikille :)
vuokko ja muut
Huh,mikä aamuyö ja aamu mulla ollut!Minä oon aamu neljästä asti ripuloinut.Mikään ei paljoo pysy sisällä ja hyvä kun vessaan kerkee.Soitin töihinkin ettei minusta taida olla sinne täksi illaksi töihin,lupasivat järkätä asian.
Mies on ollut viettämässä polttareitaan eilisestä puolesta päivästä asti.Kohta lähtään appiukon kans hakemaan porukkaa mökiltä poijes,kukaan kun ei ole ajokuntoinen.
Ja sitten maalislapsosen kuulumisia...Juuso ollut nyt kaks päivää tosi kiukkuinen ja saanut ihan yhtäkkiä kauheita raivareita.Ja nyt on alkanut taas paukuttamaan päätänsä lattiaan suuttuessaan...perjantaina oltiin ostamassa pojalle juhlavaatteita,ni kauheet pultit kun sovitettiin vaatteita.Sit eilen sai pitkin päivää raivareita ja tänä aamuna sama meno jatkui.
Syynä voi olla et korvat on kipeenä,räkä alkoi valua viime viikolla.En ole lääkäriin vienyt kun tiistaina meillä ois korvien putkitus operaatio.
Jep,vaan jospa lähtis sitä ukkokultaa kotio hakemaan reissultansa...hänellä lienee hieman tuo elämän laatu huono tämän päivän ajan.. ;)
Suohomppeli81 ja Juuso