Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomautatko koskaan tutuillesi, jos he pitavat " alaikaista" vauvaa istuma-asennossa tai esim. ilman hattua viileassa tai auringossa vai pidatko molyt mahassasi?

Vierailija
03.06.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollaset asiat on niin pikkujuttuja

Vierailija
2/8 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian pienen vauvan istuttaminen ei todellakaan ole pikkujuttu!

Pahimmillaan voi aiheuttaa lapsen selälle elinikäisen vamman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa aika monta kertaa sai muistuttaa istuma-asennosta + siitä, että vauvaa ei saa pitää suorassa auringonpaisteessa. Ihmiset ei joko tiedä, muista tai tule ajatelleeksi.

Vierailija
4/8 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koen että lapsi kärsii vanhempansa toiminnasta yritän saada viestin perille vähän sivuraidetta. Jos on läheinen ihminen joka ei loukkaannu (kuten siskoni) voin kysäistä asiasta suoraan. En syyttäen vaan ihan muuten

Vierailija
5/8 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut eniten mua ärsttää, ku monet muka " leikkii" vauvojensa kanssa ja roikottavat käsistä.. ei ymmärrä!!

ja toinen mikä ärsyttää on samasta lusikasta syöminen... äiti tai isä maistaa onko kuumaa... yök!

Vierailija
6/8 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kk iästä istunut, nyt 7kk...

Nousee sitteristäkin makuuasennosta istumaan!

Vierailija
7/8 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten, kun se itse on oppinut jo nousemaan istumaan.

Selkä vaurioituu (menee väärään asentoon) kun siihen kohdistuu istuessa paine, jota selkälihakset eivät vielä pysty kunnolla kannattelemaan.

Terv. 6 :)

Vierailija
8/8 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Ei sitä lasta kannatakaan istuttaa ilman tukea, mutta sylissä selkä aikuisen mahaa vasten on ok, jos jo punkee istuma-asentoon. Eihän sellaista keitettyä makaronia edes voisi istuttaa..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan