Laihdutin ja nyt ylipainoiset ystäväni hylkivät minua
Eivät näemmä kestä sitä että olen nyt joukosta se ainoa hyvännäköinen
Kommentit (24)
Ihmiset on kateellisia. Mutta vain 1 prosentti pystyy pitämään laihdutus tuloksensa.
Usein säikähdän kun joku laihduttaa, en meinaa tunnistaa samaksi, vaikka netissäkin. Kunnes totun ja tulee se tuttu kiva ihminen esiin. Laihduttava voi olla joskus äreä. Toisen kasvoista voi tavallaan mennä massaa myös, ei vain kroppa ja se näyttää erilaiselta. Terveys tietenkin tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Usein säikähdän kun joku laihduttaa, en meinaa tunnistaa samaksi, vaikka netissäkin. Kunnes totun ja tulee se tuttu kiva ihminen esiin. Laihduttava voi olla joskus äreä. Toisen kasvoista voi tavallaan mennä massaa myös, ei vain kroppa ja se näyttää erilaiselta. Terveys tietenkin tärkein.
Itse olin äreämpi lihavana :)
Cool. Bullukat on vaan kateellisia, katalia ja KATKERIA.
Olet lällätellyt ystävillesi? Hieno ihminen, sietääkin olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olet lällätellyt ystävillesi? Hieno ihminen, sietääkin olla yksin.
en ole lällätellyt
No ei ne sitten ole kummoisia ystäviä. Mäkin olen laihtunut nyt 20kg ja ylipainoiset ystäväni ovat iloisia puolestani ja kehuivat että näytänpä hoikalta ja hyvältä. Esimerkkini innosti heitäkin painonpudotuksen aloittamiseen. Olemmekin tosiystäviä niin ylä- kuin alamäissäkin.
Just joo. Mä olen reilusti ylipainoinen enkä ole ketään sen vuoksi hylännyt, että on pudottanut painoa. Pudotan nyt itsekin painoa ja takana on tällä hetkellä 15kg pudotus. Tuskin mun elämästä kukaan tulee häviämään painonpudotuksen myötä. Jos häviää, niin sietääkin mennä.
Pelkkä normaalipaino ei muuten tarkoita automaattisesti sitä, että ihminen olisi kaunis. Eikä ylipaino automaattisesti tarkoita sitä, että ihminen olisi ruma.
Ei sulla oikeasti mitään ystäviä ole koskaan ollutkaan ja nytkin mussutat suklaata hikisessä yksiössäsi. Ylipainoinen olet ollut aina. Rumaan luonteeseesi ei painonpudotus auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla oikeasti mitään ystäviä ole koskaan ollutkaan ja nytkin mussutat suklaata hikisessä yksiössäsi. Ylipainoinen olet ollut aina. Rumaan luonteeseesi ei painonpudotus auttaisi.
Mikä helvetti tätä kansaa vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Noin katkeralla ihmisellä ei varmastikaan ole ystäviä. Yritähän muuttaa tapojasi ystävällisempään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin katkeralla ihmisellä ei varmastikaan ole ystäviä. Yritähän muuttaa tapojasi ystävällisempään suuntaan.
En ole katkera vaan ap:n trollaaminen näkyy kilometrien päähän.
Mites, kun mulla on pakkomielle muiden ylipainosta? Kun herään aamulla, ajattelen, että on ylipainoisia ihmisiä. Päivällä ajattelen, että on ylipainoisia ihmisiä. Illalla ajattelen, että on ylipainoisia ihmisiä. Yritän nukkua, mutten pysty, kun koko ajan pyörii mielessä, että on ylipainoisia ihmisiä. Lääkäri sanoi, että koeta keskittyä johonkin muuhun: tee töitä, etsi harrastuksia. En vaan pysty. Tämä on ainoa, mikä pyörii mielessä.
En tiedä onko aito aloitus vai trolli, mutta vastaan, että itse olin se ylipainoinen kaikkien laihojen ystävieni joukossa. Nuorena aikuisena laihdutin erikoisruokavaliolla, ja yhtäkkiä ystäväni olivat huolissaan, että kun olit niin kaunis sellaisena kun olit. Eivät he tukeneet tai ymmärtäneet miksi laihdutin.
Ajan kuluessa se olin minä joka myös sai huomiota miehiltä enkä enää ollut seinäruusu. Ystävyys loppui siihen paikkaan, kun ystäväni poikaystävä sanoi, että hänen veljensä haluaisi tutustua minuun, enkä tiennyt, että toinen ystäväni oli ihastunut kyseiseen poikaan.
Joten, jos olet ylipainoinen ja kuulet kommentteja tyyliin kelpaat just sellaisena kuin olet se merkitsee, että ethän laihduta, pysy lihavana, jotta olisi vähemmän kilpailijoita.
"Eivät näemmä kestä sitä että olen nyt joukosta se ainoa hyvännäköinen"
Eihän tämä ole totta. Ei laihin ole välttämättä parhaimman näköinen.
Laihuus ei tee hyvän näköiseksi. Silti voi olla ruma.
Vierailija kirjoitti:
Mites, kun mulla on pakkomielle muiden ylipainosta? Kun herään aamulla, ajattelen, että on ylipainoisia ihmisiä. Päivällä ajattelen, että on ylipainoisia ihmisiä. Illalla ajattelen, että on ylipainoisia ihmisiä. Yritän nukkua, mutten pysty, kun koko ajan pyörii mielessä, että on ylipainoisia ihmisiä. Lääkäri sanoi, että koeta keskittyä johonkin muuhun: tee töitä, etsi harrastuksia. En vaan pysty. Tämä on ainoa, mikä pyörii mielessä.
Mulla sama. Jotkut on sanoneet hulluksikin. Eikö ole hävytöntä?
Ihmiset on niin pinnallisia