Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko jotain erityisen tarttuvaa kuumetautia Riihimäki-Hämeenlinna akselilla?
03.06.2007 |
Kaikki naapurin lapset olivat tänään kuumessa kun lapseni kävi heitä hakemassa ulos leikkimään. Puolen päivän jälkeen oma lapsikin väsähti ja kuumetta löytyi 39,5. Kyllähän aina joku kaveripiiristä on kipeä mutta että he ovat kaikki nyt kuumeessa!
Kommentit (3)
joka kaatoi Helsingin pari viikkoa sitten...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paraniko ilman lääkkeitä? Kuinka kauan tauti kesti?
Alue: Aihe vapaa
t.riksulainen