Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua! Miten eroon toivottomasta ihastuksesta?
17.07.2007 |
Yli vuoden tätä on kestänyt. Mies on vapaa, so am I, mutta... Sattuu olemaan julkkis. Tunnen hänet yhteisen ystävämme kautta, en kovin hyvin kylläkään. Jotenkin vaan tuntuu, etten mitenkään voi erottua edukseni kaikista niistä muista naisista jotka häntä fanittavat, en tajua miten voisin viestiä että tykkään hänestä persoonana, enkä sen takia että hän on julkimo :/ Parempi lie olis unhoittaa siis, mutta MITEN???
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa