Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan palauttanut Vauvattareen vaunuja?

Vierailija
03.07.2007 |

Olen pettynyt tilaamiini ja kaiken kukkuraksi kantokopan vetoketjut meni samantien rikki. Ihmettelin vaan kun kaikki palautukset pitäis olla niin alkuperäisesti pakattu, mahdoton tehtävä kun toi helvetin laatikko on 2 numeroa liian pieni. Helvata :(.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkämerkkiset vaunut ostit.

suosittelen että otat yhteyden vauvattaren asiakaspalveluun

Vierailija
2/6 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät rattaat, jotka rikoin ihan itse omaa tyhmyyttäni. Matkahuollolla lähetin takaisin, ne siis oli olleet jo jonkun kuukauden käytössä. Sain tilalle saman valmistajan vastaavat, mutta kalliimmat ja paremmin varustellut rattaat, koska palauttamani malli oli loppu. Nopeaa toimintaa, ja täysi 10 asiakaspalvelusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihmettelin vaan kun kaikki palautukset pitäis olla niin alkuperäisesti pakattu, mahdoton tehtävä kun toi helvetin laatikko on 2 numeroa liian pieni. Helvata :(.

Vierailija
4/6 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haberkornit ostin ja joo otan kyllä sinne yhteyttä. Kävin vaan niiden sivuilla katsomassa palautuskäytäntöä, ei ihan auennut mulle. Ihan kuin tavaraa ei saisi kasata ja katsoa ennenkuin päättää pitääkö ne... -ap-

Vierailija
5/6 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tehtaallahan pakataan kaikki niin säntillisesti ja tietyssä järjestyksessä. Kun en ole ammatiltani pakkaaja, niin tuntuu mahdottomalta tehtävältä... Mä haluan rahat takaisin, että saas nähdä miten käy. -ap-

Vierailija
6/6 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyvä kuulla. Miten palautit? Siinä alkuperäispakkauksessako? -ap-