Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä helvetin kissa ja koira vihaajia täällä on taas paikalla?

Vierailija
02.06.2007 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma koirakin löytyy :)

Vierailija
2/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en pidä koirista. Ensinnäkin usein saa lukea koirien tappaneen/raadelleen pikkulapsia ja toisekseen perheemme on erittäin allergista väkeä. Koirat haisevat pahalle ja omistajat harvemmin tekevät mitään, vaan antavat koiran tulla haistelemaan, vaikka lapset pelkäävät koiria (tietävät koirien läsnäolon johtavan pahaan oloon).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa en voi mitään, jos tunkevat hurttineen kyytiin. Junassakaan eivät aina kunnioita " ei koiria" -merkkiä. Minulla on oikeus lapsineni kävellä kadulla myös.

Vierailija
4/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka syynä ovat koiranomistajat, jotka antavat koiriensa kakki päivittäin meidän talon ympäristöön. Ei siinä paljon sympatioita tunne, kun koirankakkaisia kenkiä ja vaatteita putsailee pari kertaa viikossa.

Vierailija
5/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo " usein" on " lievää" liioittelua...itseasiassa erittain harvinaista että koira " raatelee/tappaa" lapsen tai aikuisenkaan! Oletko muuten kiinnittänyt huomiota siihen miten usein uutisotsikoissa kerrotaan ihmisen tappaneen toisen? jopa niin että lapsen äiti tai isä on tappanut/pahoinpidellyt? Kyllä, paljon paljon yleisempää kuin se tappakoiran hyökkäys..

Maailma olisi täydellinen ilman ihmistä..

Vierailija
6/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mulle miten usein sitä sattuu, niin voi kuitenkin käydä. Jos minua kohti tulee vapaana oleva koira muristen ja hampaitaan väläytellen, en ota riskejä.

Vasta huhtikuun lopulla joku koira oli riepotellut pahasti sokeaa 4-vuotiasta, hänen isäänsä sekä poliisia, joka oli tullut väliin. Koira voi seota milloin vain.

Vierailija
7/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat turhan hysteerisltä muutenkin.

Vierailija:

ihan sama mulle miten usein sitä sattuu, niin voi kuitenkin käydä. Jos minua kohti tulee vapaana oleva koira muristen ja hampaitaan väläytellen, en ota riskejä.

Koira voi seota milloin vain.

Ihminenkin voi seota milloin vain! Siinä sulle huolen aihe ensi yöksi.

Vierailija
8/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" koira voi seota milloin vaan" ..

niin voi ihminenkin. Ns mielivikaiselle koiralle annetaan se viimeinen piikki tai kuula kalloon, valitettavasti ihmisille ei..

Vierailija
9/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki koirat eivät tule muristen ja hampaat näkyvillä vastaan. Onko sellaisella ihmisellä joka ei tykkää eläimistä minkäänlaista empatiakykyä tai edes halua empaattisuuteen? Oon miettiny tuota lähinnä viimeaikoina, koska eläimenvihaajat joihin oon törmänny on aika outoja suoraan sanottuna ja kylläpä se näistäkin teksteistä tulee aika hyvin esille. Itse en ole koskaan törmännyt koiraan, joka olisi noin vihamielinen kuin edellä kuvattiin, vihamieliseen kissaan olen törmännyt useamman kerran muttei se silti minusta kissan vihaajaa tee. Ja onhan koiriakin sekä pieniä että isoja..

Vierailija
10/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä.

Mutta täytyy sanoa, että jokin ärsyttää näissä " eläinihmisissä" . Kaduntallaaja ei saa olla huolestunut omasta terveydestään, eläimillä täytyy saada olla vähintään samat oikeudet kuin ihmisillä ja viis veisataan lapsistakaan.

Minulla on oikeus pelätä ja inhota koiria. En silti tee mitään koirille, haluan vain, että niitä ei tule lähelleni. Koiraa ei voi verrata ihmiseen, koira on eläin. Ihmisen kanssa voi keskustella. Mutta eräät koiranomistajat vissiin omineet sen verran lemmikkinsä tapoja, ettei heidän kanssaan voi puhua.

Vierailija
11/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö!

Vierailija
12/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehteen lemmikkieläimensä kuvan ja onnittelut?

Kaksi kertaa ainakin TS:ssa ollut tälläkin viikolla.

Tai no, aika superia jos kissa/koira on jopa oppinut lukemaan. Pimeetä!

Vierailija
13/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat oppineet, että koirista tulee paha olo. Puoli tuntia samassa bussissa ja on vaikea hengittää. Itse ovat oppineet.

Vierailija
14/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidätkö muista eläimistä? Kaikki ei muuten välttämättä tykkää sun lapsistakaan - se on aina myös hyvä muistaa.. onko näin ettei sulla oo ikinä ollu minkäänlaista lemmikkiä? (kultakaloja ei lasketa)

Vierailija
15/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko miettinyt koskaan, että jotkut ihmiset ovat lapsettomia ja esimerkiks heille koira tai kissa saattaa olla erittäin tärkä sen vuoksi. Ei sillä, että samanarvoinen on ikinä ihmisen kanssa mutta joillekin se vaan on tärkeä asia tuo lemmikki.

Vierailija
16/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko on aina opittua. Lapset oppivat pelkäämään koiria (tai muita eläimiä) koska vanhemmatkin niin tekevät. Kiva palvelus lapselle...

Vierailija
17/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, on minulla ollut eläimiä. Lintuja, kissoja, marsuja, hamstereita, kaneja. Olen maalla kasvanut. Olen myös Luonnonsuojeluliitossa jäsenenä, sekä WWF:llä jne. En vain halua koiria lähelleni. Onko se niin kauheaa?

Vierailija
18/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on, on minulla ollut eläimiä. Lintuja, kissoja, marsuja, hamstereita, kaneja. Olen maalla kasvanut. Olen myös Luonnonsuojeluliitossa jäsenenä, sekä WWF:llä jne. En vain halua koiria lähelleni. Onko se niin kauheaa?

Vierailija
19/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän hyvin että joku pelkää koiria tai muita eläimiä jos on esim lapsena oppinut niitä pelkäämään tai joutunut hyökkäyksen kohteeksi. MUTTA on tosi ikävää opettaa omat lapsensa pelkäämään/inhoamaan eläimiä koska he siten ihan oikeasti jäävät paitsi niin paljosta. Eiköhän olisi reilumpaa antaa lasten itsensä valita miten eläimiin suhtautuvat. Tottakai lastaan suojelee eikä esim anna hänen silittää kaupan ulkopuolella vierasta koiraan tai muutenkaan pienenä olla kaksin tutunkaan eläimen kanssa koska mitä vaan väärinkäsityksiä lapsen ja eläimen välillä voi sattua. Mutta väittäisin että jokainen lapsi luonnostaan on kiinnostunut ja tykkää eläimistä jos ei vanhemmat opeta päinvastaista.

Vierailija
20/32 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pidätkö muista eläimistä? Kaikki ei muuten välttämättä tykkää sun lapsistakaan - se on aina myös hyvä muistaa.. onko näin ettei sulla oo ikinä ollu minkäänlaista lemmikkiä? (kultakaloja ei lasketa)

Ja kissa löytyy nytkin, akvaarioitakin ollut.

Vaikket multa kysynytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan