Mulla on nyt päällä Tokmannista ostettu täysin puuvillainen flanellipaita
Kangas on ohutta ja paita ehkä hiukan lyhyt mutta paita on silti varsin asiallinen. Onko kysyttävää?
Kommentit (27)
Mulle pitäs antaa porttikielto Tokmanniin. Taas ostin sieltä kengät alesta. Mä en tartte kenkiä. Niitä on ja silti niitä vaan ostelen. Mutta kun olivat alle 10e.
Onko se kierrätettyä puuvillaa. Silloin se ei kestä kovin kauan. Yhden talven menee.
Vierailija kirjoitti:
Ei, 10 eur maksoi.
Lidlistä vasta sai paksumman 8€. En käytä muita kun flanelipaitoja, talvella merinoa alla.
Miksi sanot tokmannista kun pitäisi sanoa tokmannilta? Et taida olla syntyperäinen suomalainen, mistä päin olet tai mistä vanhempasi ovat lähtöisin?
Vierailija kirjoitti:
Samasta kiinalaisesta lapsityövoimalla toimivasta hikipajasta se Stockmannin 10 kertaa kallimpi paitakin tulee.
Niinpä mutta se Stoclan paita on näyttävämpi ja viimeistellympi. Tästä paidasta näkee että se on halpa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanot tokmannista kun pitäisi sanoa tokmannilta? Et taida olla syntyperäinen suomalainen, mistä päin olet tai mistä vanhempasi ovat lähtöisin?
Mä ihmettelen kans miks jotkut sanoo menevänsä mehtään tai ovat ulukona. Tai juovat kahavia. Miten heille on koulussa opetettu äidinkieltä?
Flanellipaita mullakin, en muista mistä ostanut eli aika monta vuotta kestänyt pidot ja pesut. Mun paita valko-musta-vihreä ruudullinen, millainen sun?
Paljoko ylipainoa?
- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen kans miks jotkut sanoo menevänsä mehtään tai ovat ulukona. Tai juovat kahavia. Miten heille on koulussa opetettu äidinkieltä?
Se on kuule sitä leviää. Meehän sääki pohojammaalle nii opit oikeeta elämää. Siellä ei tartte orjaalla. Kai tajusit, että koulut loppui jo yli 20 vuotta sitten, arvon autisti`?
- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, 10 eur maksoi.
Lidlistä vasta sai paksumman 8€. En käytä muita kun flanelipaitoja, talvella merinoa alla.
Ainakin joku Lidlin "flsnelli" paita oli suurimmalta osin keinokuitua. Ap:n on puuvillaa.
PekkaMulqvist kirjoitti:
Paljoko ylipainoa?
Veikkaisin 42 kg.
Suurin osa teistä suomalaismiehistä on lihavia.
Kuulostaa mukavalta. Mulla oli joskus flanellimekko joka oli aivan ihanan tuntuinen. Käytin sen puhki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiano vinkki. Murteet on rikkautta, parhautta jopa. Iän myötä miekii uon alkant ymmärtee.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta. Mulla oli joskus flanellimekko joka oli aivan ihanan tuntuinen. Käytin sen puhki.
Niinpä. Huonokin puuvillainen paita on mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiano vinkki. Murteet on rikkautta, parhautta jopa. Iän myötä miekii uon alkant ymmärtee.
Ja juon kohvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, 10 eur maksoi.
T-paita riittää vuoden läpi.
Kyllä minäkin ostan Tokmannista, ihan sieltä sisältä, enkä päältä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, 10 eur maksoi.
T-paita riittää vuoden läpi.
Monta vuotta, vanhimmat ja rakkaimmat on kymmeniä vuosia.
Samasta kiinalaisesta lapsityövoimalla toimivasta hikipajasta se Stockmannin 10 kertaa kallimpi paitakin tulee.