Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on nyt päällä Tokmannista ostettu täysin puuvillainen flanellipaita

Vierailija
11.10.2026 |

Kangas on ohutta ja paita ehkä hiukan lyhyt mutta paita on silti varsin asiallinen. Onko kysyttävää?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta kiinalaisesta lapsityövoimalla toimivasta hikipajasta se Stockmannin 10 kertaa kallimpi paitakin tulee.

Vierailija
2/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, 10 eur maksoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pitäs antaa porttikielto Tokmanniin. Taas ostin sieltä kengät alesta. Mä en tartte kenkiä. Niitä on ja silti niitä vaan ostelen. Mutta kun olivat alle 10e.

Vierailija
4/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kierrätettyä puuvillaa. Silloin se ei kestä kovin kauan. Yhden talven menee.

Vierailija
5/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, 10 eur maksoi.

Lidlistä vasta sai paksumman 8€.  En käytä muita kun flanelipaitoja, talvella merinoa alla.

Vierailija
6/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanot tokmannista kun pitäisi sanoa tokmannilta? Et taida olla syntyperäinen suomalainen, mistä päin olet tai mistä vanhempasi ovat lähtöisin? 

Vierailija
7/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta kiinalaisesta lapsityövoimalla toimivasta hikipajasta se Stockmannin 10 kertaa kallimpi paitakin tulee.

Niinpä mutta se Stoclan paita on näyttävämpi ja viimeistellympi. Tästä paidasta näkee että se on halpa.

Vierailija
8/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanot tokmannista kun pitäisi sanoa tokmannilta? Et taida olla syntyperäinen suomalainen, mistä päin olet tai mistä vanhempasi ovat lähtöisin? 

Mä ihmettelen kans miks jotkut sanoo menevänsä mehtään tai ovat ulukona. Tai juovat kahavia. Miten heille on koulussa opetettu äidinkieltä?

Vierailija
9/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flanellipaita mullakin, en muista mistä ostanut eli aika monta vuotta kestänyt pidot ja pesut. Mun paita valko-musta-vihreä ruudullinen, millainen sun?

PekkaMulqvist
10/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljoko ylipainoa?

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Haerikko
11/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen kans miks jotkut sanoo menevänsä mehtään tai ovat ulukona. Tai juovat kahavia. Miten heille on koulussa opetettu äidinkieltä?

Se on kuule sitä leviää. Meehän sääki pohojammaalle nii opit oikeeta elämää. Siellä ei tartte orjaalla. Kai tajusit, että koulut loppui jo yli 20 vuotta sitten, arvon autisti`?

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Vierailija
12/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, 10 eur maksoi.

Lidlistä vasta sai paksumman 8€.  En käytä muita kun flanelipaitoja, talvella merinoa alla.

Ainakin joku Lidlin "flsnelli" paita oli suurimmalta osin keinokuitua. Ap:n on puuvillaa.

Vierailija
13/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PekkaMulqvist kirjoitti:

Paljoko ylipainoa?

Veikkaisin 42 kg.

Suurin osa teistä suomalaismiehistä on lihavia.

Vierailija
14/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta. Mulla oli joskus flanellimekko joka oli aivan ihanan tuntuinen. Käytin sen puhki. 

Vierailija
15/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiano vinkki. Murteet on rikkautta, parhautta jopa. Iän myötä miekii uon alkant ymmärtee.

Vierailija
16/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mukavalta. Mulla oli joskus flanellimekko joka oli aivan ihanan tuntuinen. Käytin sen puhki. 

Niinpä. Huonokin puuvillainen paita on mukava.

Vierailija
17/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiano vinkki. Murteet on rikkautta, parhautta jopa. Iän myötä miekii uon alkant ymmärtee.

Ja juon kohvia.

Vierailija
18/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, 10 eur maksoi.

T-paita riittää vuoden läpi.

Vierailija
19/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin ostan Tokmannista, ihan sieltä sisältä, enkä päältä :)

Vierailija
20/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, 10 eur maksoi.

T-paita riittää vuoden läpi.

Monta vuotta, vanhimmat ja rakkaimmat on kymmeniä vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän