Jos saisin naisystävän, antaisin nähnen jäädä kotiäidiksi ja kotirouvaksi
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
En ikinä suostuisi kotirouvaksi.
Ja aivan varmasti suostut
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi mahdollisuus olla kotirouva, niin todellakin olisin!
No mutta sähän olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä suostuisi kotirouvaksi.
Ja aivan varmasti suostut
En suostu. Mieheni on sitä joskus ehdottanut, mutta olen kieltäytynyt. It's a trap.
Tuollaisen populaation elättämiseen tarvitaan yli kymppitonnin kuukausitulot.
Joo no jos sulla on varaa hankkia ne 4 lasta jostain. En mä niitä sulle synnytä.
Vierailija kirjoitti:
Joo no jos sulla on varaa hankkia ne 4 lasta jostain. En mä niitä sulle synnytä.
Keho kyllä synnyttää. Älä huoli. 9 kk raskaana ja mielikin muuttuu. Alkaa olla muuten tukala olo.
No onhan se kotirouva kiva kun sen voi vaikka solmuun vääntää eikä se lähde mihinkään. Saishan hän avioeron toki mutta "rikottu perhe ja köyhyys lasten kanssa, byäääähh.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keho kyllä synnyttää. Älä huoli. 9 kk raskaana ja mielikin muuttuu. Alkaa olla muuten tukala olo.
Mulla on kolme lasta, mutta kertaakaan en ole synnyttänyt. Suunniteltu sektio joka kerralla. En olisi ikinä suostunut tuollaiseen kipuun. Olisin vihannut kivun aiheuttajaa.
Kotona oleminen lapsen kanssa oli ihanaa, kun hän oli pieni! <3 Lapsi meni 2,5 vuotiaana päiväkotiin. Aika oli ihanaa ja muistelen jälkeenpäin sitä lämmöllä. Tällä hetkellä haluan ehdottomasti olla työelämässä! Haluan näyttää lapselle työssäkäyvää mallia ja toki työ on itselleni tärkeää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme lasta, mutta kertaakaan en ole synnyttänyt. Suunniteltu sektio joka kerralla. En olisi ikinä suostunut tuollaiseen kipuun. Olisin vihannut kivun aiheuttajaa.
Taidat jakaa vittuasi jossain muualla kuin Suomessa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme lasta, mutta kertaakaan en ole synnyttänyt. Suunniteltu sektio joka kerralla. En olisi ikinä suostunut tuollaiseen kipuun. Olisin vihannut kivun aiheuttajaa.Taidat jakaa vittuasi jossain muualla kuin Suomessa :)
Olen ollut saman miehen kanssa 21 vuotta ja asunut Suomessa koko ikäni. Suunnitellun sektion saa, kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme lasta, mutta kertaakaan en ole synnyttänyt. Suunniteltu sektio joka kerralla. En olisi ikinä suostunut tuollaiseen kipuun. Olisin vihannut kivun aiheuttajaa.Taidat jakaa vittuasi jossain muualla kuin Suomessa :)
Olen ollut saman miehen kanssa 21 vuotta ja asunut Suomessa koko ikäni. Suunnitellun sektion saa, kun haluaa.
Täyttä paskapuhetta. Tiukat kriteerit Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🖕🏿
Onko sinulla myös hyvät tulot että pystyt elättämään sitä kotirouvaa ja lapsikatrasta?
Meillä on kolme lasta ja olen hoitanut lapsia, kotona, kun he olivat pieniä, mutta en minä mikään kotirouva haluaisi olla. Haluan käydä töissä ja ansaita itse toimeentuloni. Ei kolmea lasta yhden vanhemman tuloilla elätetä. Meillä mies tienaa 6000 e/kk, mutta ei se mihinkään näin suuressa perheessä riitä.
Toinen asia on, että odotan, että kaikki perheenjäsenet osallistuvat kotitöihin eli siivoukseen, pyykinpesuun ja ruoan laittoon. Ap:n oletus ilmeisesti on, että vaimo hoitaa lapset ja kotityöt. Itse en tuollaiseen suostuisi. Pelkästään lasten hoidossa on iso työ. Kyllä molempien vanhempien pitää osallistua, jos noin suurta perhettä ja kotia aikoo pyörittää.
Tässä vähän realismia suurperheen näkökulmasta.
Mikä on aloittajan koulutus, työ ja palkka? Noista on hyvä lähteä liikkeelle.
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi, mutta onko pakko hankkia lapsia? Jos otetaan koira ja matkustellaan?
n33
Jos minulla olisi mahdollisuus olla kotirouva, niin todellakin olisin!