Mulla on nyt päällä Tokmannista ostettu täysin puuvillainen flanellipaita
Kangas on ohutta ja paita ehkä hiukan lyhyt mutta paita on silti varsin asiallinen. Onko kysyttävää?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta. Mulla oli joskus flanellimekko joka oli aivan ihanan tuntuinen. Käytin sen puhki.
Sama. Jäi kerran yökylään. Ikävöin kovasti, kunnes sain takaisin. Mun oli siniruudullinen, mikäs sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanot tokmannista kun pitäisi sanoa tokmannilta? Et taida olla syntyperäinen suomalainen, mistä päin olet tai mistä vanhempasi ovat lähtöisin?
Mä ihmettelen kans miks jotkut sanoo menevänsä mehtään tai ovat ulukona. Tai juovat kahavia. Miten heille on koulussa opetettu äidinkieltä?
Murresanat on eri asia kuin virheellinen kielenkäyttö. Se on Tokmannilta eikä Tokmannista, ihan kieliopin mukaan. Siksi arvelen ettei aloittaja ole suomalaistaustainen vaan ulkolainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanot tokmannista kun pitäisi sanoa tokmannilta? Et taida olla syntyperäinen suomalainen, mistä päin olet tai mistä vanhempasi ovat lähtöisin?
Mä ihmettelen kans miks jotkut sanoo menevänsä mehtään tai ovat ulukona. Tai juovat kahavia. Miten heille on koulussa opetettu äidinkieltä?
Minä ihmettelen kanssa (myös parempi sana) miksi jotkut sanovat... <miten sinulle on opetettu äidinkieltä? Ja liittyy flanellipaitaan miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta. Mulla oli joskus flanellimekko joka oli aivan ihanan tuntuinen. Käytin sen puhki.
Sama. Jäi kerran yökylään. Ikävöin kovasti, kunnes sain takaisin. Mun oli siniruudullinen, mikäs sulla?
Mulla oli punamusta. Pitää kyllä ostaa uusi jos tulee joskus vastaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, 10 eur maksoi.
Lidlistä vasta sai paksumman 8€. En käytä muita kun flanelipaitoja, talvella merinoa alla.
Ainakin joku Lidlin "flsnelli" paita oli suurimmalta osin keinokuitua. Ap:n on puuvillaa.
Ei ole, jos ostaa flanellipaidan. On siellä varmaan joskus myynnissä muitakin. Mutta ostamani lidlin flanellipaita on ihan 100% puuvillaa. Mutta ei se niin laadukas ole kuin esimerkiksi dressmannin flanellipaita. Nappien kiinnitys, kankaan paksuus, ompeleet. Hintakin toki ihan eri vaikka dressmannista ostaa hyvällä tarjouksella. Molemmat omistan.
Hyvät ystävät.
Flanellipaidan ainoa oikea materiaali on villaflanelli.
Vaikeaa löytää nykyisin Suomesta ja maksaa iha hitoksee.
Noita kandee metsästää jostai kirppareilt tai torista/huutonetistä. Ostaapi vaan nopeasti jos löytää.
Flsnelli ? Uusi materiaali ?