Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkälaisia ongelmia sinulle on koitunut siitä, että olet kaunis?

Vierailija
01.06.2007 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri noita " no ei se nyt niiiiin kaunis o kuitenkaan ku missi-maritakin on kauniimpi" ja blaa blaa -juttuja. Suomalaiset naiset eivät ole noin kovin laajasti erikoisen kauniita, mutta itse oikeasti kauniina naisena tiedän pari myös itseäni kauniimpia naisia (siis nyt puhun vain lähipiiristä) jotka hakkaaavat ulkonäöllään enemmän kuin 6-0 useimmat valitut miss suomet. Joo, ja en tiedä miksi he eivät ole mallimarkkinoilla tai muuta vaikka takuulla olisivat siellä enemmän kuin menestyviä.

Netissähän on helppo selittää, mutta ei pelkästään kommettejen varassa mitä olen kuullut koko ikäni tiedän olevani aika " laatuvalio" , kauneusvirheenä jos sitä voi siks kutsua on pienikokoisuuteni kylläkin.

En ole koskaan oikeastaan kokenut ulkonököäni ongelmaksi enkä todellakaan negatiivisessa mielessä, vaan oikeasti pidän siitä tosiasiasta että olen kaunis. Nautin huomiosta ja ihailusta, saan niitä paljon jne.

Pointtini oli että.. niin oikeastaan vain se että kuulostaa rumalta mutta olen todella onnellinen siitä faktasta että olen kaunis, yhtään väheksymättä vaatimattomamman näköisiä ihmisiä.

Vierailija
2/29 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule toimeen ikäisteni naisten kanssa ollenkaan, lukuunottamatta kahta pitkäaikaista ystävää. Ajattelutapani ja elämäntilanteeni poikkeaa huomattavasti ikäisistäni, joten ulkonäkö ei ole ainoa syy.

Vieraat naiset saattavat yllättäen tulla syyttelemään miehensä iskemisestä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nuorena ja tyhmänä menin pari kertaa ihastumaan sellaiseen ja oli kurjaa tajuta että mies oli kiinnostunut vain fuck buddy-tyyppisestä hengailusta. Jos olisin ollut rumempi, niin olisin tullut dumpatuksi aikaisemmin enkä näin olisi sortunut kuvittelemaan itsestäni liikoja.

Vierailija
4/29 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies tulee jutteleen ihan kaverina. Pitävät hyvännäköistä heti uhkana vaikka ei ole sitä.

Vierailija
5/29 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit eivät halua kutsua kotiinsa, kun pelkäävät miehestään jne.

Naapurit pitävät neutrit välit..Jos mies on lasten kanssa pihalla ja minä menen lasten kanssa pihaan, vaimo heti pyytää miehen ja lapset sisälle jne..

Esimerkkejä olisi paljon..Kaikki vain siksi, että satun olemaan nätti ja itsestäni ja kunnostani huoltapitävä nainen..Muuten olen ystävällinen ja avoin, hiukan ujo jne mukava nainen.

Vierailija
6/29 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ystäväni ovatkin ala-asteelta lähtien olevia tai sitten työkavereita, sellaisia joiden kanssa on tullut vietettyä paljon aikaa " pakosta" , eli ovat vasta aikojen kuluttua huomanneet että olenkin ihan tavis vaikkakin ehkä ulkonäöllisesti eri sarjaa heidän kanssa. Vaikeeta. Tuttavat eivät uskalla jättää hetkeksikään juttelemaan kahden miehensä kanssa, kai mä ne heti nappaisin ;) Vaikka olenkin onnellisesti naimisissa ja kolmen lapsen äiti. Mies ei meinaa päästää illanviettoihin, mutta jos mennään kahden niin on ihan innoissaan ja oikein yllyttää pukeutumaankin näyttävästi, saapi sitten polleena olla kaunokaisen vierellä (ollaan oltu yhdessä jo 13v...). :)

Vierailija
7/29 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille sanottu jotakin ulkonäöstänne, että oletpa kaunis tms. Vai itsekö määrittelette itsenne hyvännäköisiksi ja kuvittelette mainitsemanne ongelmat johtuvan nimenomaan ulkonäöstä?

Vierailija
8/29 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun olen äitiyslomalla, että menisin jo pian töihin kun ei viitsisis käydä asioimassa työpaikassani kun ei sielä ole nyt silmänruokaa.

Vierailija
9/29 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- yksi raiskaaja ajoi takaa ja kyydin tarjoajia riitti

- nyt kun on 40 v, ei ole noita pulmia...

Vierailija
10/29 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään poikkeuksellisen kaunista ihmistä, viehättäviä kyllä paljon. Poikkeuksellisen kaunis on mun mittapuun mukaan filmitähti/missitasonkriteerit täyttävä nainen.

Vierailija
11/29 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta esimerkiksi suomalaiset missit eivät ole kaunniita, liian tusinatavaraa.

Vierailija
12/29 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin harvoin kukaan päitä kääntää, taitaa olla oman pään sisällä nää kuvitelmat. Miten ihmeessä muuten nuorena kaunis muuttuisi iän myötä rupikonnaksi, kyllähän kauniita vanhempiakin naisia on.

Vierailija
13/29 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotahan vain. Ne vuodet on toisille armollisempia kuin toisille. Itse asiassa jotkut harvat kaunistuu vanhetessaan, suurimmalle osalle käy päinvastoin.

Vierailija
14/29 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottu moneltakin taholta että olen kaunis ja esim koulussa ilmoitettiin selän takana koulun " missikisoihin" . Tiedän kyllä itsekin olevani viehättävä ja suoraan sanottuna nautin siitä.

Kauneudesta ei minulle ole koskaan ollut mitään haittaa, päinvastoin. Sen avulla olen saanut työssänikin tiettyjä erityisbonuksia kun antajana on ollut mies joka on ollut hieman ihastunut minuun. Mieheni tietyt kaveritkin ovat silloin tällöin ihastuneet minuun ja se on minusta vain hauskaa, niin tajuaa mieskin että kelpaisin muillekin kuin vain hänelle;)

Vierailija
15/29 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sellainen klassisen kaunis tms. mutta monet kehuvat säteilevyyttäni ja viehättävyyttä. Useampi kaveri on huomannut, että miehet tuijottavat (itse en), tyyliin kun menen baariin, pudottavat melkein tuoppinsa. Tämä oli ihan suora lainaus yhden puolitutun sanoista.

Mua kohdellaan aina ystävällisesti ja hyvin, mutta koskaan ei tungeta seuraan tms. Siis miehet vaan katsoo kaukaa.

Vierailija
16/29 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tosin vasta viime vuonna, että pojat pitivät minua luokan kauneimpana tyttönä. Olin aivan yllättynyt! Mistään ei se silloin tullut ilmi. Minulla ei ole ollut koskaan mitään uskottavuusongelmia, mutta en olo koskaan ollutkaan pimatsun näköinen, vaan tyyppiä " näyttävä" vahvoine piirteineni ja pitkän varteni ansiosta. Ainoa ongelma oli nuorena se, että miehet (lue: pojanklopit) juoksi perässä ihan liikaa. Toinen ongelma oli se, ettei uskaltanut hymyillä, kun aina joku otti sen hymyn väärällä tavalla.

Nyt olen liki 40 v, eikä tuota ongelmaa enää ole :-) . Nyt tosin arvostan ihan toisella lailla miesten katseita. Nuorena kun kuuli sadatta kertaa olevansa kaunis, niin sitä alkoi vain ällöttää. Nyt kun joku niin sanoo, olen oikeasti otettu.

Vierailija
17/29 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseni ymmärretään yksinkertaisempia kuin olen ne tarkoittanut jne... Jos vaikka kysyn jotain tietokoneista, tullaan heti näyttämään, miten se töpseli laitetaan seinään.

Ja kuvitellaan, että kulutan kaiken aikana peilin edessä kaunistautumassa.

Vierailija
18/29 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti myös kuullut olevani kaunis. Työkavereilta, asiakkailtani, baarissa.. ystäviltä ja myös miehen kavereilta pienessä maistissa sanottuja.. tyyliin: " Tiedätkö sä edes, että olet aivan mielettömän kaunis nainen!" Näitä on useita.. ja joo, tiedän, että olen kaunis, mutta pyrin käyttäytymään niin kuin en tietäisi.. sehän tekisi niin koppavan oloiseksi. Juu, olen pitkä ja hoikka, tumma.. klassisella tavalla kaunis nainen.

Vierailija
19/29 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekkaissa hyvänäköisissä ei mitään vikaa, vaikka viheltelevät perään ja flirttaavat, mutta nuo em. ällöttävät. Ja kaikenkukkuraksi yrittävät joskus käsiksi käydä.

Vierailija
20/29 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin edellisillä. Kaikkein rasittavinta taitaa olla tämä uskottavuus ongelma. Pidetään oikeasti tyhmempänä kuin olen. Välillä myös ahdistaa miesten lähentelyt baareissa. Myös on vaikeuksia saada uusia ystäviä, saa jotenkin vakuutella että olen ihan harmiton heidän miesten suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän