Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Voi kunpa te ymmärtäisitte, että tässä on monien miesten mielestä kympin nainen!

Vierailija
09.10.2026 |

Kommentit (383)

Vierailija
301/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo avioliittoon asti odottaminen on huono. Kyllä se sopivuus pitää testata ennen. 

Noi on varmaan niitä lauantaina saunan jälkeen pimeässä peiton alla -tyyppejä.

Vierailija
302/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän on kymppi? Perustele

Kaunis, normaalipainoinen/hoikka, ei leiki kyläpyörää, todennköisesti ei ole tatuointeja eikä ylimääräisiä lävistyksiä, ei tupakoi eikä ryyppää kuin merimies, fiksu ja hyvä verbaalinen ulosanti.

- ei AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo avioliittoon asti odottaminen on huono. Kyllä se sopivuus pitää testata ennen. 

Jep. Lähinnä se on merkki siitä, ettei niin paljon edes kiinnosta. 

Mielellään muutama eri vaihtoehtoa. 

Ei nyt tarvii koko kylää käydä läpi, mutta pari vaihtoehtoa on hyvä olla. 

Vierailija
304/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi on varmaan niitä lauantaina saunan jälkeen pimeässä peiton alla -tyyppejä.

Jaa, ei voi tietää. En kyllä muutenkaan ymmärrä, mitä tarkoitat tuolla.  

Vierailija
305/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja ammatiltani pappi. Kaikki miehet jatkuvasti vonkaamassa. Joku nahka-asuinen nuorehko nainen laittoi viestiä, että toivoo että piiskaisin häntä.

Yllättävän monilla pappifetissi.

"Kaikki miehet" vähän epäilen, ettei ihan kaikki miehet vonkaa sua. Epäilen että oletko pappi ollenkaan, jos noin outoja puhut. Miten pappi edes tulee tänne likaviemäriin?

Ihmettele vaan, olen silti.

Pappi tunkee just sinne, missä on ihmisiä, kuten papin kuuluu tehdä.

Vierailija
306/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, normaalipainoinen/hoikka, ei leiki kyläpyörää, todennköisesti ei ole tatuointeja eikä ylimääräisiä lävistyksiä, ei tupakoi eikä ryyppää kuin merimies, fiksu ja hyvä verbaalinen ulosanti.

- ei AP.

Todennäköisesti ei tykkää seksistä. Ei uskalla kokeilla mitään. Ei ole koskaan halunnut miestään niin, että repii vaatteet päältä. Ei ehkä saa orgasmia ollenkaan. Koko seksielämä hiipuu kun haluttu määrä lapsia on maailmassa.

En ikinä alkaisi edes seurustella miehen kanssa, joka olisi niin vähällä lipidolla varustettu, että pystyisi odottelemaan jotain aamenia. Haluan että minua halutaan niin että ei meinaa pysyä housuissa ja saman saa myös mies minulta kun minä haluan hänet.

Vierailija
307/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Lähinnä se on merkki siitä, ettei niin paljon edes kiinnosta. 

Mielellään muutama eri vaihtoehtoa. 

Ei nyt tarvii koko kylää käydä läpi, mutta pari vaihtoehtoa on hyvä olla. 

Näin on. Kyllä muutama kokemus pitää kerätä että osaa vähän vertailla laatua.

Vierailija
308/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettais että miehen pitäisi sitten olla samanlainen, kokematon ja nuorena naimisiin.

No tämä! Kyllä monta kommenttia piti katsoa läpi ennenkuin joku tämän tuli sanomaan. Luuleeko ihmiset (miehet) että nuori kaunis nainen, jolla on periaate ettei seksiä ennen avioliittoa, huolisi jonkun kuolaavan vanhan pervertin miehekseen joka on käynyt thaihieronnassa tuhlaamassa palkkansa jos on sattunut töihin päästä?

Koska miehet ymmärtävät, ettei tuollainen nainen halua heitä, koska he eivät ole neitsyitä myös? Ja nuori, koska varmasti varmasti haluavat lapsia, eikä niitä voi tehdä minkään ikälopun vitjapallin kanssa.

Vierailija
309/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa, onko oikeasti monen miehen unelmanainen? Miksi.

Koska he näkevät alistuvana. En sano,että tuo nainen on sitä, mutta palstan incceleiden maailmassa vaimo on kilttineitsyt,joka ei tiedä mitään ja tekee niinkuin mies sanoo. Ei ne etsi kumppania vaan jonkun jota omistaa.

Hmm.. niiden pitäisi muuttaa johonkin Afganistaniin. Siellä tarvitaan lupa liikkumiseenkin mieheltä. Andrew tatekin kääntyi muslimiksi. Se on alphaa/s. Ehkä se sopisi incceleille. Arvot lähempänä sitä. 

Jep, todennäköisesti  näistä olisi kiva kun naiset ympärileikattaisiin, etteivät nauttisi seksistä ikinä.

Vierailija
310/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei AP.

Ihan tavallisen näköinen, nätti muttei ihmeellisen kaunis. 

Normaalipainoinen, useimmat ovat.

Kyläpyöräksi kutsuminen on tekopyhien äijien ja perinteiseen naisenkuvaan liian hyvin sopeutuneiden naisten käyttämä haukkumasana naiselle joka kieltäytyy elämästä kuin nunna ennen papin aamenta. Naisella on oikeus seksielämään kuten miehillä.

Useimmilla ihmisillä ei ole tatuointeja tai lävistyksiä, se ei siis ole meriitti kuten ei painokaan.

Useimmat eivät tupakoi tai ylikäytä alkoholia.

Hyvin osaa puhua kyllä, se on myönnettävä.

Aika moni nainen täyttää kyllä ihan nuo samat kriteerit, mutta eivät kuitenkaan avioidu jo parikymppisinä, häpeile seksiä tai ala jo noin nuorena luulemaan tietävänsä kaikesta kaikkea niin että vakavalla naamalla voivat alkaa neuvoa muita.

Ihan hyvä hän on jollekin kaltaiselleen mutta kymppiä hänestä ei silmissäni saa mitenkään.

Vierailija
311/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko Ap yhtään juttua? Linkkaamasi nainen on naimisissa. 

Vierailija
312/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kymppiä maksaisi, femman ehkä

Vierailija
313/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei AP.

Todennäköisesti ei tykkää seksistä. Ei uskalla kokeilla mitään. Ei ole koskaan halunnut miestään niin, että repii vaatteet päältä. Ei ehkä saa orgasmia ollenkaan. Koko seksielämä hiipuu kun haluttu määrä lapsia on maailmassa.

En ikinä alkaisi edes seurustella miehen kanssa, joka olisi niin vähällä lipidolla varustettu, että pystyisi odottelemaan jotain aamenia. Haluan että minua halutaan niin että ei meinaa pysyä housuissa ja saman saa myös mies minulta kun minä haluan hänet.

Entisaikaan iso osa lapsista syntyi avioliitossa, mutta selkeästi ennen kuin 9 kk oli täynnä. Tämä oli yleistä. Kyllä silloinkin testailtiin. 
Tuolla naisella on uskonnollinen tausta. Hienoa, jos molempien halut menee yksiin. Usein näin ei ole. 

Vierailija
314/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei AP.

Onpas arvailua. Voi tykätä tai olla tykkäämättä. Sitä ei tiedä muut kuin nainen ja  puolisonsa. 

Vierailija
315/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei AP.

? En ymmärrä miksi teet oletuksia. Ei minua haittaa jos kaikilla ei seksi ykkösasia.  Tai mistä edes tietää. Monta kumppania= ei tarkoita paljon seksiä. Enkä ymmärrä miksi arvostelet jutun naista. Tai toedät hänen orgasmeistaan.

Tämä koko ajatus että pitää muka hankkia ja nussia ties ketä.. on typerä. Jokainen tehköön niinkuin itse kokee.

-nainen, vierestä,  en hauku muiden naisten valintoja tai mieltymyksiä. 

Vierailija
316/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja ammatiltani pappi. Kaikki miehet jatkuvasti vonkaamassa. Joku nahka-asuinen nuorehko nainen laittoi viestiä, että toivoo että piiskaisin häntä.

Yllättävän monilla pappifetissi.

Tässä puhuttiin Raamattuun uskovasta naisesta. Ei kenestäkään naispapista.

Vierailija
317/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu ja siilitukkainen huumeita vetävä palstaläski on ihan pöyristynyt.

On hän kuitenkin päässyt kullikaruselliin.

Se k*llikaruselli on incelmiesten ja homomiesten yhteinen fantasia. Naiset tietävät, että k*lli on lähes arvoton (aina tarjolla, kukaan ei maksa senttiäkään) mutta p*llu on arvokas kauppatavara. P*llua voi myydä (prostituutio, onlyfans) ja sitä voi pihdata. Kun tarpeeksi pitkään pihtaa, niin miehet joko häipyvät (luovuttavat) tai alkavat ostaa lahjoja naiselle. 

Vierailija
318/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei AP.

? En ymmärrä miksi teet oletuksia. Ei minua haittaa jos kaikilla ei seksi ykkösasia.  Tai mistä edes tietää. Monta kumppania= ei tarkoita paljon seksiä. Enkä ymmärrä miksi arvostelet jutun naista. Tai toedät hänen orgasmeistaan.

Tämä koko ajatus että pitää muka hankkia ja nussia ties ketä.. on typerä. Jokainen tehköön niinkuin itse kokee.

-nainen, vierestä,  en hauku muiden naisten valintoja tai mieltymyksiä. 

Mitä haukkumista tuossa on? Jos seksi ei kiinnosta niin ei kiinnosta sitten. Ei kai sen ole pakko kiinnostaa. Ihmettelen vain ap:n kaltaisia, jotka itse selkeästi ovat kiinnostuneita seksistä, mutta haluavat että puoliso ei ole.

Vierailija
319/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei AP.

Olet vain kateellinen tuolle ja tuon kaltaisille naisille. Siksi paheksut ja vähättelet.

Vastauksesi perusteella sinusta sai sellaisen käsityksen, että sinulla on hoitamattomia mielenterveysongelmia, huono itsetunto ja ongelmia kontrolloida impulsiivista käytöstäsi. Ei jatkoon eikä avioon.

Vierailija
320/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi meidän pitäisi miettiä mikä on miesten mielestä kympin nainen?

Jos et halua miestä niin sitten kai se on ihan sama sulle olla tietämättä mitä miehet arvostavat.

Miehet arvostavat pidättyvyyttä eli ei seksiä ennen avioliittoa. Eipä uskoisi tämän palstan perusteella.

En tunne yhtäkään miestä joka toivoisi että vaimo olisi käynyt kull ikaru sellin läpi ennen kuin he tapasivat. Sellainen nainen tuntuu halvalta jota kaikki ovat panneet.

Keskimääräiset luvut

Naiset: Keski-ikäisillä naisilla on tutkimusten mukaan keskimäärin noin 10–13 seksikumppania elämänsä aikana.

Miehet: Keski-ikäisillä miehillä on keskimäärin noin 18–20 seksikumppania elämänsä aikana.

Yleisin määrä: Kyselyiden mukaan suurin osa vastaajista (noin 19–20 %) ilmoittaa seksikumppaneiden määräksi 6–10.

Eroja elämäntilanteen mukaan

Parisuhteessa olevat: Parisuhteessa elävillä seksikumppanien määrä on tyypillisesti pienempi; yleisin vastaus on 6–10 kumppania, ja vain noin 12 %:lla on yli 50 kumppania.

Sinkut: Sinkuilla vaihtuvuus on suurempaa. Sinkkumiehillä on usein eniten kumppaneita – lähes joka kolmannella sinkkumiehellä on ollut yli 50 seksikumppania, kun taas sinkkunaisista noin joka viidennellä on yli 50 kumppania.

Kyllä on ihan oma vika jos rakastuu ihmiseen jolla on ollut paljon kumppaneita. Minä en edes tunne ketään jolla olisi enemmän kuin 2-6. Ja ne joilla on enemmän kuin pari kolme, tuntuu jo ihan kevytkenkäisiltä irtosuhdehulluilta. 

N52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan