Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Voi kunpa te ymmärtäisitte, että tässä on monien miesten mielestä kympin nainen!

Vierailija
09.10.2026 |

Kommentit (383)

Vierailija
341/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän on kymppi? Perustele

Kaunis, normaalipainoinen/hoikka, ei leiki kyläpyörää, todennköisesti ei ole tatuointeja eikä ylimääräisiä lävistyksiä, ei tupakoi eikä ryyppää kuin merimies, fiksu ja hyvä verbaalinen ulosanti.

- ei AP.

Todennäköisesti ei tykkää seksistä. Ei uskalla kokeilla mitään. Ei ole koskaan halunnut miestään niin, että repii vaatteet päältä. Ei ehkä saa orgasmia ollenkaan. Koko seksielämä hiipuu kun haluttu määrä lapsia on maailmassa.

En ikinä alkaisi edes seurustella miehen kanssa, joka olisi niin vähällä lipidolla varustettu, että pystyisi odottelemaan jotain aamenia. Haluan että minua halutaan niin että ei meinaa pysyä housuissa ja saman saa myös mies minulta kun minä haluan hänet.

Olet vain kateellinen tuolle ja tuon kaltaisille naisille. Siksi paheksut ja vähättelet.

Vastauksesi perusteella sinusta sai sellaisen käsityksen, että sinulla on hoitamattomia mielenterveysongelmia, huono itsetunto ja ongelmia kontrolloida impulsiivista käytöstäsi. Ei jatkoon eikä avioon.

Öö, minua on kosittu viimeksi kaksi päivää sitten. En ole menossa naimisiin. Olen ollut. Siitä kun pakoon pääsee, ei kai sitä nyt toista kertaa samaan ansaan mene. 😂

Ja todellisuus on sitä, ettei sua ole kukaan koskaan kosinut. 😂

Mua on oikeasti kosinu jopa kaks eri miestä samana päivänä. Toi ei nyt osu. 😀

Sä olet todella epätoivoinen. Aivan pakko yrittää todistella omaa kuviteltua erinomaisuuttaan keksityillä kosintatarinoilla. Ei hyvä luoja.

🤷🏻‍ no toisella meistä on hauskaa ja toinen yrittää täällä kertoa miten muiden pitäisi olla.

Vierailija
342/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyys menetetään keskimäärin 17-vuotiaana Suomessa. Joten ihan ajallaan tuo nainen toimi. Meni vain naimisiin. 

Parempi tuo kuin 42-vuotiaana tinderissä naisena joka odottaa vieläkin sitä erityistä eikä ole lapsia mutta haluaa yhä niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi kehuskelemaan sillä että jatkuvasti kosii miehet. Montako suhdetta sulla on menossa samaan aikaan? Ja jos ei ole niin miksi he muka kosisivat, jos eivät tunne sua seurustelusta.

No älä kehuskele. Kehuskele sä vaikka siveellisyydelläs, jos se on kivempaa. Pusipusi.

Vierailija
344/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi kehuskelemaan sillä että jatkuvasti kosii miehet. Montako suhdetta sulla on menossa samaan aikaan? Ja jos ei ole niin miksi he muka kosisivat, jos eivät tunne sua seurustelusta.

No älä kehuskele. Kehuskele sä vaikka siveellisyydelläs, jos se on kivempaa. Pusipusi.

Eli olin oikeassa että jaat itseäsi monelle samaan aikaan.

Vierailija
345/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta. Sanotaanko näin. Koita säkin pitää välillä vähän hauskaa.

Vierailija
346/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten?

Monen naisen mielestä Henry Cavill on täyden kympin mies.

Vierailija
347/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta. Sanotaanko näin. Koita säkin pitää välillä vähän hauskaa.

Se on ainoa mihin kykenet enää tässä vaiheessa. Et pysty rakastumaan, koska olet käynyt lukemattomia miehiä läpi. Tulet tänne kehuskelemaan miten haluttu olet, kun sua kositaan mutta nämä miehet kosivat vain koska luulivat että kykenisit rakastamaan heitä. He ovat väärässä. Et pysty sitoutumaan, olet tuomittu toistamaan samaa kaavaa koska olet ontto sisältä ja yrität paikata sitä hauskanpidolla.

Vierailija
348/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elää miehelle alistuneena läpi elämänsä vailla muuta sisältöä.

Pitäis vissiin vähän ravistella ja näpäyttää? Ehdotuksia? 

- Salakuuntelu

- Salakatselu

- Hakkeroidaan puhelin, läppäri TV 

- Sekoitetaan mieltä. Laitetaan feikkiuutisia nettisivuille. 
- Esitetään somessa häntä. 

- Tehdään hänelle törkeitä  terveyteen ja kosmeettisesti vaikuttavia rikoksia terveydenhuollossa? Eipäs voi varautua sellaiseen? Jos kertoo,  ei uskota.

- Paikannetaan  sijainti. 
- Varastetaan   rahat väärennetyillä asiakirjoilla. 
-  Maalitetaan ja seurataan kaupoissa ja kaduilla 

- Häiritäön myös lapsiaan joillain keinoin vaikka sitten asiattomia rikoksia viranomaisten taholta myös heitä kohtaan, kuten terveydenhuollossa asiatonta kohtelua jopa rikoksia. 

Mitä vielä? 
Leikki leikkinä. 
Eiköhön voimaannu? 

Vierailija
349/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten?

Monen naisen mielestä Henry Cavill on täyden kympin mies.

Ja perustelut on:

- ulkonäkö

sekä

- uilkonäkö

Vierailija
350/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi säästellä itseään avioliittoon, mutta kuitenkaan ei saa olla A-seksuaali, kyllä on inceleillä ongelmat. 

Ihanko nyt oikeasti kuvittelette, että se avioliitto muuttaa sen naisen kyltymättömäksi siellä makuuhuoneessa 😂

Tosiuskovaisille jumala tulee aina ennen sitä aviomiestä muutenkin.

Olen elänyt selibaatissa siitä lähtien kun täytin 20v ja olin dumpannut kundikaverin joka jäi kiinni pettämisestä. Hänellä oli toinen nainen ja lapsi tuon naisen kanssa. Itse olen biseksuaali JA uskossa, jote en näe mitään syytä paneskella miehiä ennen papin aamenta. 

Niin, se on sinun ihan oma päätöksesi, mutta jos oikeasti olisit kiinnostunut seksistä, et miettisi siihen mitään syytä. Seksi itsessään on se syy kun siitä tykkää.

Etkö ymmärrä sanaa biseksuaali? Se tarkoittaa sitä, että seksihaluja on mutta ne eivät kohdistu vain vastakkaiseen sukupuoleen. Itse olen nainen ja biseksuaali. Minua kiihottaa seksuaalisesti vain naiset. Miehet kiinnostavat romanttisesti, mutta eivät kiihota seksuaalisesti.

Seksin harrastaminen naisten kesken ennen papin aamenta on meidän "piireissä" hyväksyttyäsallittua, koska neitsyys ei mene. Ei penistä, ei penetraatiota, ei neitsyyden menetystä. 

Vierailija
351/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ainoa mihin kykenet enää tässä vaiheessa. Et pysty rakastumaan, koska olet käynyt lukemattomia miehiä läpi. Tulet tänne kehuskelemaan miten haluttu olet, kun sua kositaan mutta nämä miehet kosivat vain koska luulivat että kykenisit rakastamaan heitä. He ovat väärässä. Et pysty sitoutumaan, olet tuomittu toistamaan samaa kaavaa koska olet ontto sisältä ja yrität paikata sitä hauskanpidolla.

Rakkautta markkinoidaan vain naisille. Siinä on jotain mätää. Pojille opetetaan että hommaavat hyvän ammatin, paljon rahaa ja valtaa ja nauttivat elämästä. Tytöille opetetaan, että yritä kelvata jollekkin miehelle. Olen jo aikuinen ja tiedän miten maailma toimii. Tykkään miehistä noin yleisesti ottaen, enemmän varmaan kuin naiset keskimäärin, mutta tuo hömppä ei enää uppoa.

Vierailija
352/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, normaalipainoinen/hoikka, ei leiki kyläpyörää, todennköisesti ei ole tatuointeja eikä ylimääräisiä lävistyksiä, ei tupakoi eikä ryyppää kuin merimies, fiksu ja hyvä verbaalinen ulosanti.

- ei AP.

Todennäköisesti ei tykkää seksistä. Ei uskalla kokeilla mitään. Ei ole koskaan halunnut miestään niin, että repii vaatteet päältä. Ei ehkä saa orgasmia ollenkaan. Koko seksielämä hiipuu kun haluttu määrä lapsia on maailmassa.

En ikinä alkaisi edes seurustella miehen kanssa, joka olisi niin vähällä lipidolla varustettu, että pystyisi odottelemaan jotain aamenia. Haluan että minua halutaan niin että ei meinaa pysyä housuissa ja saman saa myös mies minulta kun minä haluan hänet.

Olet vain kateellinen tuolle ja tuon kaltaisille naisille. Siksi paheksut ja vähättelet.

Vastauksesi perusteella sinusta sai sellaisen käsityksen, että sinulla on hoitamattomia mielenterveysongelmia, huono itsetunto ja ongelmia kontrolloida impulsiivista käytöstäsi. Ei jatkoon eikä avioon.

Öö, minua on kosittu viimeksi kaksi päivää sitten. En ole menossa naimisiin. Olen ollut. Siitä kun pakoon pääsee, ei kai sitä nyt toista kertaa samaan ansaan mene. 😂

Sä olet todella epätoivoinen. Aivan pakko yrittää todistella omaa kuviteltua erinomaisuuttaan keksityillä kosintatarinoilla. Ei hyvä luoja.

🤷🏻‍ no toisella meistä on hauskaa ja toinen yrittää täällä kertoa miten muiden pitäisi olla.

Mulla on ollut   myös hauskaa elämässä ja onhan se hurjaa, että useat ovat alentuneet jopa törkeisiin rikoksiin  jotta saaneet aikaan  häirintää ja sabotoitua elämääni. 
Mikä vaiva ja huomio! 

Vierailija
353/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei AP.

Kannattaisiko keksiä joskus hiukan tuoreempia herjoja kuin vetoaminen mielenterveyteen, kateuteen ja itsetuntoon? Koska noiden toistuva käyttäminen kertoo vain omasta köyhästä mielikuvituksestasi ja heikoista argumentaatiotaidoistasi.

-eri

Ei se ole köyhää mielikuvitusta tai huonoa argumentointia, jos joku selkeästi tuo viestissään ilmi kateuttaan, huonoa itsetuntoaan ja kyvyttömyyttä kontrolloida impulsiivista käytöstään. 
Ei se ole mitään urbaanilegendaa, että niin monella on nykyään mielenterveysongelmia. Sosiaalinen media ruokkii sitä käsitystä, että on ihan ok olla vähän henkisesti epätasapainoinen ihminen ja olla tekemättä niille ongelmille yhtään mitään. 

Vierailija
354/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei? Mitä missasin? Pointti lensi ohi niin äkkiä, että heitin Raamatun perässä.

Ap;n mielestä kaikkien naisten on oltava hymyillen alistuvia lapsimorsiamia, kun kerran tuon jutun nainenkin on.

Ap:ta pelottaa ajatus, että nainen vertaa hänen seksisuoritustaan muihin miehiin. Siksi ap haluaa neitsyen. Ja koska on itsekin.

Vierailija
355/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi säästellä itseään avioliittoon, mutta kuitenkaan ei saa olla A-seksuaali, kyllä on inceleillä ongelmat. 

Ihanko nyt oikeasti kuvittelette, että se avioliitto muuttaa sen naisen kyltymättömäksi siellä makuuhuoneessa 😂

Tosiuskovaisille jumala tulee aina ennen sitä aviomiestä muutenkin.

Olen elänyt selibaatissa siitä lähtien kun täytin 20v ja olin dumpannut kundikaverin joka jäi kiinni pettämisestä. Hänellä oli toinen nainen ja lapsi tuon naisen kanssa. Itse olen biseksuaali JA uskossa, jote en näe mitään syytä paneskella miehiä ennen papin aamenta. 

Niin, se on sinun ihan oma päätöksesi, mutta jos oikeasti olisit kiinnostunut seksistä, et miettisi siihen mitään syytä. Seksi itsessään on se syy kun siitä tykkää.

Etkö ymmärrä sanaa biseksuaali? Se tarkoittaa sitä, että seksihaluja on mutta ne eivät kohdistu vain vastakkaiseen sukupuoleen. Itse olen nainen ja biseksuaali. Minua kiihottaa seksuaalisesti vain naiset. Miehet kiinnostavat romanttisesti, mutta eivät kiihota seksuaalisesti.

Seksin harrastaminen naisten kesken ennen papin aamenta on meidän "piireissä" hyväksyttyäsallittua, koska neitsyys ei mene. Ei penistä, ei penetraatiota, ei neitsyyden menetystä. 

Biseksuaalisuus ei tarkoita tuota. 😀

Vierailija
356/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei AP.

Mulla on ollut   myös hauskaa elämässä ja onhan se hurjaa, että useat ovat alentuneet jopa törkeisiin rikoksiin  jotta saaneet aikaan  häirintää ja sabotoitua elämääni. 
Mikä vaiva ja huomio! 

Ja ovat ilmeisesti  ärsyyntyneet kovasti itsestäni niin että ovat alentuneet ihan hulluihin moraalittomiin tekoihin, valehteluun, asioiden lavastuksiin  ja jopa rikoksiin. 
Olkoon se motiivi ollut  mikä  tahansa niin jopas on ihme. 

Vierailija
357/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta markkinoidaan vain naisille. Siinä on jotain mätää. Pojille opetetaan että hommaavat hyvän ammatin, paljon rahaa ja valtaa ja nauttivat elämästä. Tytöille opetetaan, että yritä kelvata jollekkin miehelle. Olen jo aikuinen ja tiedän miten maailma toimii. Tykkään miehistä noin yleisesti ottaen, enemmän varmaan kuin naiset keskimäärin, mutta tuo hömppä ei enää uppoa.

En tiedä markkinoinnista, mutta rakkaus ei ole hömppää vaan todellista. Olet sitä varmaan joskus nuorena kokenut ennen kuin oli sata seksikumppania kokeiltuna. Miehetkin rakastuvat ja rakastavat. Miehet ovat romanttisempi sukupuoli, vaikka länsimaisessa kulttuurissa sitä on enemmän väitetty naisten jutuksi. Ehkä naiset ovat puhuneet siitä enemmän, mutta naiset nyt puhuvat kaikesta enemmän. Tosin ei naisillekaan enää markkinoida rakkautta, vaan kaikenlaista halpaa seksisekoilua.

Vierailija
358/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso linkkiä. En tarvitse esimerkkiä. :)

Vierailija
359/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei AP.

Mikä vaiva ja huomio! 

Ja ovat ilmeisesti  ärsyyntyneet kovasti itsestäni niin että ovat alentuneet ihan hulluihin moraalittomiin tekoihin, valehteluun, asioiden lavastuksiin  ja jopa rikoksiin. 
Olkoon se motiivi ollut  mikä  tahansa niin jopas on ihme. 

Suoraan ei ole oikein kuulunut mitään muuta kun sarkastinen tai jotain sinne päin, mutta uskoisiko jotkut, että tuollaisten asioiden  takia käytäisiin kimppuun siis ihan niin, että tehtäisiin rikoksia? 

Vierailija
360/383 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä markkinoinnista, mutta rakkaus ei ole hömppää vaan todellista. Olet sitä varmaan joskus nuorena kokenut ennen kuin oli sata seksikumppania kokeiltuna. Miehetkin rakastuvat ja rakastavat. Miehet ovat romanttisempi sukupuoli, vaikka länsimaisessa kulttuurissa sitä on enemmän väitetty naisten jutuksi. Ehkä naiset ovat puhuneet siitä enemmän, mutta naiset nyt puhuvat kaikesta enemmän. Tosin ei naisillekaan enää markkinoida rakkautta, vaan kaikenlaista halpaa seksisekoilua.

Juu ihmiset rakastuu. Se on aivokemiallinen trippi. Se on tosi kivaa, mutta ei sitä hyödytä glorifioida. Ei siihen liity mitään mystistä. Jos haluaa elää parisuhteessa, se on hyvä alku sellaiseen. Se tasoittaa asioita jotka toisessa muuten ärsyttäisivät, ennen kuin niihin tottuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi