Lue keskustelun säännöt.
Onko teidä taloyhtiössä lapsikielteisiä naapureita?
01.06.2007 |
Hesarin yleisönosaso kirjoitti tänään lapsikielteisitä naapureista, joita on JOKA taloyhtiössä---
Onko teilläkin?
Meillä on yksi, jota en enää tervehdi...ikävää, että lapsetkin ovat huomanneet asian, mutta minkäs teet...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rivitalon toisessa päässä asuu kyllä ihmisiä, jotka eivät suhtaudu kovin positiivisesti naapurinsa lapsiin. Meidän lapsiin jostain syystä kylläkin.
Ei ole ollut mitään ongelmaa naapurien kanssa.