Oletko salarakas?
Jos sinulla on salainen suhde ja jompikumpi teistä on varattu, minua kiinnostaisi tietää, miten se suhteenne toimii?
Miten pystytte salaamaan suhteenne ulkopuolisilta?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Olen. Mä olen sinkku ja mies on varattu. Suhde on kestänyt jo kolme vuotta. Tapaamme iltaisin myöhään silloin kun miehen puoliso on töiden vuoksi toisella paikkakunnalla. Joskus olemme tavanneet myös päivällä miehen mökillä. Erittäin varovaisia olemme, että ei kukaan saisi tietää. Suhde on pelkästään seksiä eikä tästä ole tarkoitus tulla mitään muuta.
Mikä on saanut itsetuntosi ja -arvostuksesi niin matalaksi että pitää tämmöistä harrastaa? Sinut ottaisi varmasti joku ihana sinkkumies jolle sinä olet koko maailma ja joka rakastaa vain sinua. Outoa valita olla jonkun varatun panopuuna. Eikö sinusta yhtään tunnu pahalta sen naisenkin puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Olen. Mä olen sinkku ja mies on varattu. Suhde on kestänyt jo kolme vuotta. Tapaamme iltaisin myöhään silloin kun miehen puoliso on töiden vuoksi toisella paikkakunnalla. Joskus olemme tavanneet myös päivällä miehen mökillä. Erittäin varovaisia olemme, että ei kukaan saisi tietää. Suhde on pelkästään seksiä eikä tästä ole tarkoitus tulla mitään muuta.
Hyi hele mikä kodinrikkoja olet. 3 vuotta jatkunutkin vielä joten tiedät tasan mitä olet tekemässä. Olet empatiakyvytön ihmispaska.
Aikuisen lapseni ystävä käy luonani silloin tällöin, kun poikaystävänsä on intissä. Asutaan vierekkäisissä asunnoissa ylimmässä kerroksessa, joten järjestely on helppo, kukaan ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hele mikä kodinrikkoja olet. 3 vuotta jatkunutkin vielä joten tiedät tasan mitä olet tekemässä. Olet empatiakyvytön ihmispaska.
Luultavasti myös kaunistelee tässä tarinaa, kun vaimo on työreissuilla --> oikeasti hoitaa pieniä lapsia yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei kannata välittää, on vakavasti mielenterveysongelmainen. On räyhännyt täällä palstalla jo useamman vuoden ja ollut todella katkera kun mies ei ole jättänyt vaimoaan. Ainahan näillä on taustalla joku hyöty.
En ole...vielä