Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisaudenhampaan poisto..

Vierailija
01.06.2007 |

Onkos olo kovinkin kipeä sen jälkeen? Maanantaina olisi moinen edessä :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietty kipukynnyksestä, mulla otettiin kaksi alaviisuria samalla pois ja muutaman päivän oli aika hutera olo, ei kipeä (kiitos särkylääkkeiden). Mä otin ekan särkylääkkeen jo ennen kuin menin operaatioon. Eka päivä meni kyllä kotosalla sohvalla, mutta siitä se olo lähti paraneman.

Vierailija
2/5 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun multa otettiin yläviisurit pois molemmat samalla kertaa ei ollut kipuja. Ei otettaessa eikä jälkeen. Sain reseptin joihinkin vahvempiin kipulääkkeisiin, joita yhden otin heti apteekkiin päästyäni. Ei tarvinnut muita ottaakkaan... Oli hyvin suipot juuret hampaissa ja lähtivät kerta nykäsyillä. Eri asia jos leikataan sun muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka poistetaan ja miten kullakin kipua on tai ei. Alaviisurit leikattiin pois, toinen parani nätisti eikä ollut juuri kipeä, toisen kanssa joutu vetämään kipulääkettä ja olo paljon hankalampi. Kuopan paraneminenkin kesti kauemmin.

Vierailija
4/5 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa poistettu kaikki 4. Kolmen kohdalla ei ollut mitään erikoista, popsin päivän buranaa ja se oli sillä selvä. Ja kaikki 4 tulleet helposti pois. Nyt keväällä poistivat vimpan ja että helv... että olin KIPEEEE. Söin 8pv niin paljon särkylääkkeitä kun uskalsin, en meinannut uskoa että voi olla noin kauan noin kipeä. Kävin päivystyksessä kerrankin, ja he putsasivat kolon, kyyneleet valuivat kivuista. Oli oikein luissa kipua. Sit kyl rauhoittui pikkuhiljaa, sanoivat että VOI olla 10pv kipeätä. Huh, hyvä että kaikki nyt poistettu.

Vierailija
5/5 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että pääsee vaivoista on kuitenkin kannattava syy kärsiä viisuripoistosta. kerran ne otetaan ja mulla vaivat pysyneet poissa sen jälkeen.

-4-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän